רק באשדוד: תחרות מלכת היופי של הסבתות

צילום: אביחי בן גוזי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

‏פריחה צפתה בתחרות הסבתא היפה בישראל 2019 שהתקיימה במשכן לאומנויות הבמה בה השתתפו 30 סבתות יפיפיות. מדובר בתחרות המתקיימת באשדוד בפעם השלישית ביוזמתו והפקתו של אורי קריספין. פריחה התלהבה לא פחות מהיופי של סגל השופטים החל ממעיין קריספין מלכת היופי של ישראל לשנת 2015 ואשתו של קריספין.

מרווית אסף ששימשה המאפרת הראשית של התחרות. אגב על שיערן של המועמדות היה מופקד מעצב השיער יוסי אוחיון. את התואר הסבתא הכי יפה קטפה מירב בוהדנה בת 42 מראש פינה הסגנית הראשונה שרון אלמלם בת 47 מבאר שבע. גם 3 נציגות מאשדוד לא ביישו את הפירמה וזכו בתוארים דבורה ז'נו בת 56 זכתה בתואר "כוכבת הרשת", רינה קורל בת 41 שזכתה בתואר " הפאשניסטה" ויהודית גרשון בת ה- 70 אותה בחר קריספין באופן אישי וזכתה בתואר מצטיינת התחרות. פריחה שוקלת להגיש מועמדות בשנה הבאה.

פריחה ראתה את מנכ"ל רדיו דרום יגאל חיים שהגיע באמצע השבוע להתפנק מכל טוב בפיצוחי ׳חזי חממה׳ סניף ׳סטאר סנטר׳ באשדוד. יגאל נצפה עם עגלה מלאה בכל טוב ועל הדרך זכה גם בחוויית קנייה בסניף שבמתחם. פריחה חושבת שיש לו טעם טוב‫.

WhatsApp Image 2019 01 30 at 21.15.49

פריחה רוצה לספר לכם כי בטקס חגיגי נחנכו השבוע משרדי מע"מ אשדוד המחודשים, בתום תשעת חודשי שיפוץ יסודי שנעשה ל"מבנה הפורום" הישן. המשרדים המחודשים מייצרים סביבה נעימה, שירותית, מכבדת ונגישה יותר, הן בעבור ציבור הלקוחות והן בעבור ציבור העובדים. ערן יעקב, מנהל רשות המיסים קבע המזוזה ויחד עם מנהל המשרדים רונן אלעד, התכבד בגזירת הסרט ונכנסו למשרדים ברגל ימין. פריחה חושבת שבשביל זה אנחנו משלמים מע”מ‫.

IMG 20190205 WA0009

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן