הושק מטה סניף מפלגת העבודה באשדוד

כמאה וחמישים פעילים ואוהדים של מפלגת העבודה התכנסו השבוע בבית ״ויצו״ להשקת מטה סניף המפלגה באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בין האורחים שהגיעו, חה״כ עומר בר-לב מפקד סיירת מטכ״ל בעבר ובנו של חיים בר-לב רמטכ״ל לשעבר. חה״כ רויטל סוויד, חה״כ מיכל בירן, חה״כ איציק שמולי, חה״כ מירב מיכאלי, חה״כ משה מזרחי, ומתמודדים לכנסת הנריקה צימרמן, עלימי נזאר, ויאיר פינק.

מזכ״ל מפלגת העבודה ערן חרמוני ציין, כי צריך להתעלם מהסקרים האחרונים, כי הם אינם מנבאים תוצאות אמת. חרמוני הוסיף כי השטח מצביע ומורה לנו כי הכיוון שונה, הכיוון הינו צמיחה של המפלגה ויצירת גוש חוסם.

WhatsApp Image 2019 02 05 at 20.24.45

חה״כ איציק שמולי ציין, כי השינויים שהוביל סייעו למאות ולאלפי ישראלים ששיפרו את חייהם. חה״כ עומר בר-לב ציין כי הוא מרגיש את תחילתו של המהפך ברחוב. חה״כ רויטל סוויד חשפה, כי גוש המרכז-שמאל הולך ומתחזק, ההתפלגות בימין הולכת ומתחזקת, מספר מפלגות נמצאות על קו אחוז החסימה.

המתמודד לרשימת העבודה לכנסת הנריקה צימרמן שהתפקד רק לפני כשנה, ציין שיש לטפל בסכסוך רק ע״י קידום פרוייקטים כלכליים אזוריים. חה״כ מירב מיכאלי ציינה כי זה הזמן להרים ראש, ולפעול למען החלפת השלטון, את הדברים הללו אמר לא אחר מאשר יצחק רבין ז״ל ואנחנו ממשיכי דרכו.

מנהלת סניף העבודה באשדוד חיה כהן שהנחתה את טכס הפתיחה, הודתה לפעילים והאוהדים שהגיעו בהמוניהם, ומילאו את האולם עד אפס מקום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן