עוד בר מזל מאשדוד: זכה ב-5 מיליון שקלים בלוטו

צעיר בן 30 מאשדוד, הוא הזוכה בפרס הראשון בלוטו על סך חמישה מיליון שקלים. הוא המשיך לעבוד כל השבוע עד שהגיע למשרדי מפעל הפיס לקחת את הפרס. "העבודה היא לפני הכל וכדי להתפרנס בישראל צריך לעבוד"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אשדוד היא עיר בת מזל ובשנתיים האחרונות הגיעו למשרדי מפעל הפיס לא מעט אשדודים שזכו בפרסים ראשונים וזכו בעשרות מיליוני שקלים. בהגרלת הלוטו שהתקיימה בתאריך 29.1.2019 – עלו שני זוכים בפרס הראשון על סך חמישה מיליון שקלים.

רק לאחר מספר ימים, בתחילת השבוע הגיע אחד הזוכים, תושב אשדוד בן 30 לבית מפעל הפיס לקבל את הפרס. מתברר כי הזוכה מאשדוד, רכש טופס רגיל בעלות של 29 שקלים, מילא אותו והניח על השידה. במשך 24 שעות שכב הטופס על השידה ואיש לא נגע בו.

לא ידעת שאתה הזוכה?

"שמעתי שמישהו זכה בפרס הראשון והבנתי שזה לא אני. התקשרתי לאשתי וביקשתי ממנה לבדוק את הטופס שעל השידה"

אשתו אכן לקחה את הטופס וירדה לדוכן הפיס הקרוב לביתם. בהתרגשות היא מספרת את החוויה. "לקחתי את הטופס ונכנסתי לבדוק. טור ועוד טור והמספרים לא נותנים כלום. כשכבר עמדתי להתייאש – בטור האחרון חיכתה ההפתעה. כל המספרים היו נכונים הייתי בהלם".

האישה סיפרה לבעלה שהיה באותה עת בנהיגה. "עצרתי את הרכב בצד הכביש מרוב התרגשות" משחזר הזוכה. שסיפר כי לא מיהר להגיע לקחת את הכסף כי על אף הזכייה, העבודה היא לפני הכל.

ומה תעשו בכסף?

"מה נעשה עם הכסף? בשביל להתפרנס במדינת ישראל צריך לעבוד. נמשיך לעבוד קשה ונהנה מהמתנה הנפלאה שקיבלנו. את הכסף נפקיד בבנק, נתייעץ עם מומחי השקעות ונשקיע אותו בחכמה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן