״שבוס אשדוד" יריית הפתיחה: קווי אוטובוס יחלו לפעול בשבת בחודש אפריל

מיזם תחבורה בשבת קורם עור וגידים ובתכנון להפעיל המיזם בחודש אפריל . יו"ר ש"ס באשדוד: "נתנגד בכל המרץ למיזם"

מארגני שבוס אשדוד. צילום: יחצ
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בכנס מיוחד של מארגני "שבוס אשדוד" הנחה עו"ד יניב אהרון ואליו הצטרפה במצגת מרכזית חברת מועצת העיר ירושלים וממייסדי שבוס בירושלים לורה ורטון. מובילי הפרויקט הציגו את מסלול הקו המתוכנן ממזרח למערב, תוך ציון נקודות מרכזיות בהן יעבור הקו בשבת. והם ציינו כי הקו יחל לפעול בחודש אפריל הקרוב, לשמחתם של המשתתפים אשר הריעו במחיאות כפיים- להכרזה כי יש אלטרנטיבה לתחבורה בשבת ״אשדוד באפריל נוסעת בשבת״.

הכנס היה גדוש בחברי מועצה אשר הגיעו לקחת חלק באירוע: חנוך דרך ארליך, אורית אלמוזנינו רייז, יניב קקון, מאיר אברגל, דר אלי לחמני, לינה קרצמן, עו"ד אלי נכט ואלכסנדר אוברפלד.

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי הוזמן לאירוע על ידי המארגנים אולם מלשכתו נמסר עוד באותו הערב כי נבצר מימנו להשתתף. כך גם ממלא מקום ראש העיר שמעון כצנלסון שהוזמן ולא הגיע. עוזרו עדכן את המארגנים כי הוא היה באירוע פרטי ולכן לא יכול היה להשתתף.

בלטו בהעדרן חברות סיעת 'הלביאות', אשר בחרו שלא לקחת חלק באירוע. "ככל הנראה הפרויקט אינו חשוב או תואם את האג'נדה הפלורליסטית שלהן" מסרו מארגני המיזם. בערב נכחו פעילים פוליטיים וחברתיים רבים: סער גזבורסקי, דודו קקון, נורית טופז, שני שלפמן, יהודית גילאון ועוד רבים וטובים.

ממלא מקום ראש העיר, אבי אמסלם בתגובה מסר: "עצוב מאוד שיש חברי מועצה שמנסים לקעקע את התרבות והמורשת של העיר מיום היווסדה. בטוחני שאין צורך בתחבורה כזו בשבתות. הכל גימיקים ופרובוקציות של חברי מועצה חדשים ומתחרים בניהם מי הורס את תרבות מהר יותר. אם זה יצטרך אישורים נתנגד בצורה נמרצת. נפעל בכל הכלים הדרושים לשמר המצב הקיים"

מהנהגת שבוס אשדוד ושבוס הארצי הוסיפו כי "מיזם שבוס אשדוד יחל לפעול בעיר בשבת החל מחודש אפריל. שבוס הוא פרויקט של האגודה לתחבורה שיתופית, אגודה עצמאית ומאושרת על ידי משרד הכלכלה שאינה זקוקה אישור נוסף כדי לפעול, לא של סגן ראש עיר או כל גורם אחר. צר לנו שבמקום לברך על היוזמה, שמשרתת אלפי אזרחים שאין לרשותם רכב פרטי, שכל רצונם להנות מהשבת והחופש המגיע להם, בוחר לנסות להרוויח מפרסום זול ולא מדויק. שבוס יפעל על פי חוק, עם מיניבוסים ואוטובוסים בעלי רישיון, ויסיע צעירים, חיילים, מבוגרים וכל מי שחפץ לעזרתנו, בלי תחנות ובלי להתקוטט עם פוליטיקאים מקומיים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן