יעקב שטרית: "גדעון סער מועמד איכותי וצריך להגיע למקום גבוה"

יעקב שטרית שמנהל את מערך המתפקדים הארצי של המגזר העולים בליכוד מגיב להכפשות אותן סופג המועמד לפריימריז גדעון סער מצד ראש הממשלה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יעקב שטרית שמנהל את מערך המתפקדים הארצי של המגזר העולים בליכוד תומך בגרעון סער ומגן עליו נוכח ההתקפות של ראש הממשלה בנימין נתניהו על סער. : "אנו עדים להליך דמוקרטי מבורך שמביא הרבה כבוד ודוגמא למפלגות האחרות. תמיד עולות שמועות כאלה ואחרות אבל אין מקום בליכוד לרשימות חיסול פוליטיות" אומר שטרית.

"יש מטרה אחת ויחידה מחר והיא לגבש רשימה איכותית שתוביל את הליכוד להנהגת המדינה בראשות רה"מ בנימין נתניהו" מוסיף שטרית."כבוד גדול היה לי לארח את גדעון סער באשדוד הוא מועמד ראוי ביותר, איכותי וצריך להגיע למקום גבוה מאוד ברשימה. השמועות בעניין עשו לו רק טוב ובסופו של דבר ציבור הבוחרים חכם ויעשה מה שטוב למפלגה ולמדינה".

"ביום רביעי ננתח את תוצאות הבחירות ואני לא מאמין שבאשדוד קבוצות כאלה ואחרות יירדו חלילה לרמה הזאת, אני לא מדבר בקודים אלא בצורה ברורה מאוד ואני תומך בו ומחזק אותו יחד עם החברים שמלווים אותי דרך ארוכה. גדעון מאוד מוערך בארץ בכלל ובאשדוד בפרט הוא נכס יקר למפלגה ושאף אחד לא ישכח שהוא כאן לעוד הרבה שנים"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן