האשדודית שמככבת על המסכים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה רוצה לספר לכם על הודיה שחר מהליכוד שלא מתמודדת בפריימריז הקרובים, אך אפשר לראותה מפעם לפעם כפרשנית בערוץ הכנסת ובערוץ 20 לצד מומחים שונים. שחר (27) רעייתו של נאור ביטון‫, שהתמודד בבחירות המונציפליות למועצה, מסיימת בימים אלה תואר שני בביטחון בינלאומי באוניברסיטת ת״א, ומייצגת בכבוד את המפלגה שלה ואת אשדוד. פריחה חושבת שעתידה עוד לפניה וכי היא רק מחממת מנועים לקראת התמודדות אפשרית בפריימריז הבאים‫.

פריחה שמעה שבעלי חנות הכלים ״אצל מישל״ של האחים אילן ושמעון, והבן אוריאל, נפגשו באחרונה עם הבעלים של חברת הכלים והסירים ״פוד אפיל״ אייל שרון, כדי לסגור על הקולקצייה החדשה לקראת חג הפסח, שיבוא עלינו לטובה. פריחה בטוחה שאלו יהיו כלים שווים במיוחד.

0796797595

פריחה רוצה לספר לכם כי השבוע נפתח באשדוד מטה הבחירות של מפלגת ׳גשר׳ בראשות ח״כ אורלי לוי-אבקסיס‫. את המטה מוביל יליד העיר אשדוד ד"ר דן שחם בן-חיון, שגריר לשעבר, בעל ניסיון דיפלומטי של 27 שנים. יו״ר גשר, ח״כ אורלי לוי-אבקסיס: ״ד"ר דן שחם בן חיון הוא יליד העיר אשדוד שגדל והתחנך בה. הוא בעל השכלה רחבה ויכולת דיפלומטית מוכחת בתפקידים רבים למען ישראל ותדמיתה”‫.

867853675373

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן