יורדים לחופשה באילת? כדאי שתקראו מה אוכלים שם

אומרים על אילת שהיא בירת הנופש של ישראל. בנקודת המפגש של הרי אדום וים סוף אפשר למצוא את הכל: נופים מרהיבים, אינספור אפשרויות טיול, חופים ושוניות אלמוגים מהגדולות בעולם, אטרקציות תיירותיות, מוסיקה תוססת, מלונות מפנקים וגם אוכל משובח. בבתי מלון רבים באילת י

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עומר'ס אילת

בסינגפור, ישנו דוכן של אוכל רחוב שזכה בכוכב מישלן. באילת, הסנדוויצ'ים של עומר'ס עדיין לא זכו בכוכב מישלן, אבל קהל הסועדים שגודש את המקום יודע להביע את הערכתו הרבה למקום. קחו שף, חלום, לחמים טריים, ירקות שזה עתה נקטפו, בשרים משובחים לצד מנות צמחוניות, רטבים מגירי ריר ותוספות ייחודיות. מה קיבלתם? סנדוויץ' ייחודי ונדיב במחיר שווה לכל כיס שישאיר אתכם שבעים ועם חיוך רחב על הפנים. מיקום: רחוב התמרים 83.

הלב הרחב

מסעדת סלטים, שיפודים ובשרים משפחתית שקיימת כבר משנת 1978. בשנים הראשונות, המסעדה הגישה פלאפל מצוין ושם עוד לא היה לה. הסועדים במקום הם אלו שנתנו למקום את השם: הלב הרחב, וכשמה כן היא. מנות נדיבות, שירות ידידותי, אוכל פשוט, טעים ומכל הלב. בלב הרחב יפתחו לכם שולחן עם מגוון עשיר של סלטים טריים ולאפות ישר מהטאבון. אחרי הפתיח תוכלו לבחור בין סטייק עסיסי ונדיב מאד למנות שיפודים או דגים על הגריל. מיקום: רחוב חיל ההנדסה 6.

איל פנטולינו

איל פנטולינו היא שילוב מקסים של מסעדה איטלקית ומאפיית בייגל אמריקאי. האווירה במסעדה מיוחדת ומשלבת אוכל חלבי, טעים וכשר על רקע נופי הרי אילת בהם ניתן לצפות מהמרפסת הרחבה או להתרשם מהגן הירוק לצד המסעדה. אם ארוחת הבוקר במלון באילת שבו אתם שוהים השאירה אתכם עם טעם של עוד, באיל פנטולינו תוכלו ליהנות מארוחת בוקר ישראלית מפנקת המוגשת לאורך היום כולו ועד לשעות הקטנות של הלילה. הכנת המנות במסעדה נעשית לעיני הסועדים וקיימת הקפדה יתרה על טריות חומרי הגלם והניקיון. המסעדה מתאימה מאד גם לאירוח ילדים וכוללת מספר מנות שתוכננו במיוחד עבורם. מיקום: שדרות התמרים 112.

איזבלה – מטבח אסיאתי

אם חשקה נפשכם בסושי דווקא, איזבלה הוא המקום עבורכם. מסעדת סושי כשרה, קטנה ונעימה שמציעה לצד רולים מגולגלים גם מנות פיוז'ן אסיאתיות נוספות ובר יין ואלכוהול עשיר. המקום גם מציע שירות משלוחים מהיר, מה שיאפשר לכם להתענג על מנות המסעדה אפילו בחדר המלון באילת. המסעדה פתוחה משעות הצהריים ועד לשעות הקטנות של הלילה, נגישה וכוללת Wi-Fi לשירות האורחים. מיקום: תרשיש 7.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן