אלעד מלכא מאשדוד מתמודד לכנסת

אלעד מלכא, בן 33 שגדל באשדוד ועבר לירושלים משמש כיום כחבר מועצת העיר בירושלים. כעת הוא מתמודד כנציג הצעירים על מקום בכנסת מטעם הליכוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בין המתמודדים על מקום בכנסת מטעם הליכוד בבחירות המקדימות, נמצא גם אלעד מלכא, המתמודד במשבצת הצעירים. מלכא בן 33 נשוי ואב ל- 3 יליד אשדוד. "נולדתי וגדלתי באשדוד, בן לשרה ושאול, זוג מורים בגמלאות ומאושיות קהילת החינוך בעיר. אבי משמש גם כגבאי בבית הכנסת 'תהילת ציון'. למדתי בבית הספר " שחר" ולאחר מכן בבית הספר יהלום".

מלכא היה חניך ומדריך בתנועת 'בני עקיבא', ותלמיד בחטיבת הביניים 'נווה הרצוג', בוגר לימודי כלכלה ומדעי המדינה באוניברסיטה העברית. כילד הוא מספר לא אהב ללמוד ונהג לברוח לחוף הים ושהיה אוהד מושבע של עירוני אשדוד.

לפני כעשור העתיק את מגוריו לירושלים, בין היתר עבד ככלכלן במשרד האוצר, חוקר בפורום קהלת וככתב באתר מידה. הוא מכהן קדנציה שנייה כחבר מועצת העיר ירושלים מטעם תנועת "התעוררות בירושלים", מנהל את האגודה לזכות הציבור לדעת ומרצה לכלכלה במכינות קדם צבאיות ומבקש להיבחר במקום ריאלי לכנסת מטעם הליכוד. "לליכוד הצטרפתי ביולי 2005 כאשר הייתי פעיל במשאל המתפקדים סביב ההתנתקות. הייתי פעיל עם עוזי בריח (מוותיקי הליכוד באשדוד- ע.ב.) והסעתי מתפקדים להצביע נגד התוכנית. באותו יום החלטתי שזו הצבעה אחרונה בליכוד בה אני לא יכול לקחת חלק”.

מלכא מתגאה בשורת הישגים, בין היתר בשבירת מונופול 'אגד' בירושלים, ופתיחת שוק הטלוויזיה לתחרות. "חוק שקידמנו יחד עם חברי הכנסת שרל השכל, יואב קיש ושר התקשורת איוב קרא, שהפחית את הרגולציה על ערוצים מסחריים חדשים, כך הצלנו את ערוץ 20, ביטול חוק הספרים ביחד עם השרה מירי רגב, כמו גם את חוק מסלול עוקף קרנות הקולנוע".

מלכא ייסד את כנס "אפשר חשבון" לחירות הפרט ולשוק חופשי. "אני מאמין גדול בחירויות פרט ובשוק חופשי" הוא אומר. "אני דוגל בביטול מועצות התכנון הכלכלי למיניהן, הפחתת מכסים, הפחתת גירעון ומיסים, מודל ואוצ'רים בחינוך, לגליזציה, שחרור שוק העבודה, עצמאות רשויות מקומיות".

כמו כן הוא דוגל בהחלת החוק הישראלי על יהודה ושומרון לצד אוטונומיה לרשות הפלסטינית בערים הערביות. "אני מאמין שצריכים להחזיר את הכוח לכנסת לחוקק ולממש למשול, ולהוציא את הכוח מידי בית המשפט לקבוע עבורנו איך ייראו חיינו" אומר מלכא וקורא למתפקדי הליכוד לתת לו את קולם בקלפי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן