אשדוד במקום ה-18 בהזמנת חבילות מחו"ל

מסיכום שנת 2018 בדואר ישראל עולה עוד כי הרחובות העצמאות והציונות בסיטי אשדוד מככבים ברשימת עשרת הרחובות שתושביו הזמינו הכי הרבה חבילות מחו"ל ב-2018

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תחום הסחר המקוון ממשיך לשבור שיאים בישראל. מנתוני חברת דואר ישראל לסיכום שנת 2018 עולה, כי למעלה מ-65 מיליון חבילות נמסרו השנה מחו"ל במשקל כולל של 14,100 טון, מול 61 מיליון חבילות שנמסרו ב-2017. מדובר בשינוי מהותי בתמהיל החבילות, שגדלו משמעותית בכ-23% במשקל וכ-7% בכמות הפריטים מול שנה קודמת.

אשדוד מדורגת במקום ה- 18 בארץ בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסייה עם 2.02 מיליון חבילות כאשר כל תושב אשדוד הזמין מחו"ל 7.99 חבילות בממוצע.

רחובות העצמאות והציונות באשדוד מככבים ברשימת הרחובות מהם הוזמנו הכי הרבה חבילות בשנת 2019 יחד עם רחובות נוספים בארץ המאופיינים כרחובות ארוכים ובהם עסקים ומגורים פרטיים.

תל אביב היא העיר שתושביה הזמינו הכי הרבה חבילות גם בשנת 2018 עם 5.1 מיליון חבילות. ביחס לגודל אוכלוסיה, עלתה תל אביב מהמקום ה–19 השנה שעברה למקום ה–12 השנה, כשכל תושב ת"א הזמין השנה 9.53 חבילות בממוצע.

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין "עולם הסחר המקוון בישראל עשה קפיצת מדרגה נוספת השנה. הישראלים אימצו את הכלכלה הדיגיטלית ושינו את הרגלי הצריכה שלהם, כאשר הצרכן הישראלי כיום נבון יותר, מתוכנן יותר, משווה מחירים ומחפש את העסקה המשתלמת עבורו. לראיה אנו רואים השנה עליה דרמטית במשקל הפריטים המוזמנים מחו"ל, והזמנה של יותר פריטים מנוטרים ופריטי פריים, פריטים גדולים ויקרים יותר, גם אם הגידול בהזמנות מתון יחסית מול שנים קודמות. הקטגוריות המובילות בהזמנות השנה הן ביגוד והנעלה, כלי בית, אביזרים למטבח, אבל גם גאדג'טים ומוצרי אלקטרוניקה ומחשבים, וויטמינים וקוסמטיקה, בהם פערי המחירים עדיין גבוהים מול ישראל".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן