פרס לנוער מתנדב מצטיין לתלמיד מקיף ג'

9 בני נוער זכו היום לפרס הוקרה מיוחד מטעם שר החינוך על התנדבותם יוצאת הדופן למען החברה והקהילה וביניהם עמית כהן ממקיף ג'

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שר החינוך נפתלי בנט, חילק השבוע את פרס המתנדב המצטיין על שם אלעד ריבן זכרונו לברכה – תלמיד שהתנדב 'בצופי האש' וחירף נפשו להצלתם של חיי אדם בשרפת הענק בכרמל. הפרס הוענק ל- 9 בני נוער, מכל רחבי הארץ וממגוון המגזרים הקיימים בה, שהפגינו מחויבות התנדבותית יוצאת דופן לטובת חבריהם בני הנוער, הקהילה הסובבת אותם והחברה הישראלית בכללותה.

כמצטיין מחוז דרום זכה עמית כהן תלמיד כיתה י"ב בבית ספר מקיף ג' באשדוד. מגיל צעיר, עמית מעורב בחברה ומתנדב למענה. הוא חבר במועצת התלמידים הבית ספרית ובמועצת התלמידים הרשותית וכיהן כיו"ר מועצת התלמידים הבית ספרית בשנים האחרונות. עמית מדריך ורשג"ד בתנועת הנוער הצופים ומאז כיתה ח' חבר ב"מקהלת שווים" של אשדוד ומלווה נערים שלהם צרכים מיוחדים. בנוסף, עבר עמית קורס ליצנות רפואית והתנדב ב "תאטרון ברמוזה" כליצן רפואי .

שר החינוך, נפתלי בנט בירך את הזוכים ואמר: ״כשאני רואה את הנוער הנפלא הזה – אני אופטימי. הם החוסן והכוח של מדינת ישראל, דור העתיד שלנו. אני רואה אותם, בתנועות הנוער, בארגוני החסד וההצלה, בסיוע לקשישים, בהתנדבות עם ילדים ועוד, ושמח על הזכות הגדולה להיות שר החינוך של הנוער הנפלא הזה. בזכותם, למדינת ישראל צפוי עתיד מזהיר”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן