עירוני בצמרת הליגה ומחפשת משקיע חדש

משנה: יחיאל אבו ,אחד המשקיעים הגדולים של עירוני, הודיע על הפסקת התמיכה לטובת עירוני בחודשים האחרונים מסיבות לא ידועות. הנהלת המועדון קיבלה את ההודעה בהפתעה ופתחה בחיפוש אחר משקיע חדש במקום אבו, על מנת לעמוד בדרישות התקציב. למרות הרעש סביב הפרשה, עירוני שי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יחיאל אבו נחשב דמות מוכרת בעיר אשדוד כאחד הקבלנים הגדולים בעיר. בתחילת העונה החליט אבו להשקיע בעירוני על מנת שהקבוצה תחזור לימי הזוהר שלה בליגות הבכירות. הנהלת עירוני לא החתימה אותו על חוזה, בכך שהכוונות של אבו היו נשמעו רציניות. בחודשים האחרונים אבו החליט להפסיק את המימון לקבוצה מסיבות שהוא מסרב לפרסם אותם. הנהלת עירוני קיבלה את הבשורה בתחושה לא פשוטה כלל, לאחר שההנהלה הסתמכה על העובדה שאבו שיתן לקבוצה גב כלכלי על מנת שעירוני תגיע לליגות הבכירות בהשקעה של לאורך שנים. מהנהלת עירוני נמסר אי ״הם אינם מעוניינים להרחיב לגבי הפרשה של יחיאל אבו״.

למרות ההד התקשורתי בין ההנהלה לאבו, עירוני החתימה את הישאם אזברגה. אזברגה, מלך השערים בליגה, שכבש שלושה שערים במשחק הבכורה מול בני יצ'אלאל רחובות שהניצחון העלה את עירוני לראש הטבלה בפער של שלוש נקודות מהמקום השני.

עירוני מחפשת דרכי מקורות מימון חדשים

כאמור, הנהלת עירוני מחפשת אחר מקורות מימון חדשים לאחר עזיבתו של יחיאל אבו. התקציב של עירוני עומד על כ-50 אלף שקל בשנה מהעירייה, ובנוסף יש לה כמה ספונסרים שעוזרים לתחזק את הקבוצה. עירוני צריכה עוד מקורות מימון על מנת לחזור לליגות הבכירות. אחת האפשרויות שעלתה היא דרך עו"ד חנוך דרך ארליך חבר מועצת העיר, שינסה לגייס יותר כספים מתקציב הספורט בעירייה לטובת הקבוצה. אך נראה שהדבר לא יתאפשר בגלל מסגרות תקציב שהעירייה כבר מחוייבת לקבוצות אחרות בעיר. האפשרות האחרת היא להביא משקיע חדש שיתן לעירוני גב כלכלי חזק, על על מנת להחתים ולהשקיע בשחקנים לטווח ארוך.

08906906796

משחררת ומחתימה חדשים

עירוני מצליחה לעשות שינוי בסגל למרות הקטנת מקורות המימון. עירוני שיחררה את רן בן שמעון ונועם כהן שלא הצליחו להוכיח את עצמם על המגרש. בתמורה לכסף עירוני חתימה שני שחקנים חדשים על מנת לחזק ההתקפה של עירוני שסובלת בעיקר מול קבוצות הצמרת בליגה. השחקן הראשון היה עידן חג'ג' בן 28, שמשחק בעמדת קשר, שנחשב לשחקן עליות. השחקן השני הוא הישאם אזברגה בן 22, שמשחק בעמדת חלוץ שמגיע מעירוני כסייפה. אזגברה נחשב לחיזוק משמעותי לקבוצה בכך שכבר 13 שערים מתחילת העונה, ונחשב למלך השערים בליגה. שני השחקנים כבשו שערים במשחקי הבכורה שלהם בקבוצה.

248842824482

(צילום: חן ליבה)

עירוני מתמקמת בצמרת הטבלה

שני הניצחונות האחרונים בבית של עירוני החזירו להנהלה ולאוהדים את החיוך והתקווה שהעונה הכל עוד אפשרי. הניצחון הראשון היה על בני אילת בחגיגת שערים של 4:0. למרות מזג האוויר הסגרירי באותו יום, שחקני עירוני שיחקו צורה מדויקת. עידן חג׳ג׳ הרכש החדש של עירוני, היה שחקן משמעותי במשחק שהצליח גם להבקיע את שער הסיום מבעיטה ישירה לשער מחוץ לרחבה. המשחק השני היה מול בני בני יצ'אלאל רחובות בפתיחת הסיבוב השני של הליגה. הישאם אזברגה הדהים במשחק הבכורה עם שלושה שערים שלא השאירו מקום לספק שהשחקן הולך להיות שחקן מפתח בקבוצה. בנוסף בני דגו ועובדיה הוסיפו עוד שני שערים כך שהתוצאה הסתיימה בחגיגת שערים של 5:0.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן