תושבי רובע ד' מתחננים: :אל תסגרו לנו את הבנק"

לדברי לקוחות הבנק, הם ייאלצו להגיע עד סניף לאומי ברובע א' שהוא סניף מרכזי ויהפוך לסניף עמוס. "קשישים יתקשו להגיע לסניף ברובע א'" הם אומרים. בנק לאומי: "הסניף הפך למרכז שירות"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המגמה של עסקים ונותני שירות לסגור סניפים לא פסחה גם על לקוחות בנק לאומי המתגוררים ברובע ד' והסביבה. הלקוחות נדהמו לגלות כי הסניף המשרת אותם נאמנה שנים רבות ייסגר והם יאלצו לכתת רגליהם לסניפים אחרים בעיר של בנק לאומי.

אחד הלקוחות פנה אל אתר 10 עם העתק מכתב ששיגר אל הנהלת בנק לאומי בבקשה לשקול מחדש את החלטתם. "בבקשה אל תסגרו את סניף רוגוזין ברובע ד’. אל תשאירו אנשים בלי סניף הבנק שלהם. אל תעבירו אותנו לסניף ברובע א׳. הסניף יהיה מפוצץ באנשים משני הסניפים ויחכו הרבה יותר זמן בתור עם המעבר. אנשים זקנים ונכים צריכים לנסוע לסניף ברובע א' ולעמוד בתור. זה גם יעלה להם כסף וייקח יותר זמן מעכשיו. אנא שיקלו מחדש את המעבר למען האוכלוסייה החלשה" .

סגירת הסניף אינה ייחודית רק לבנק לאומי. מדובר בתופעה ארצית ועולמית לצמצם שירות. כך למשל בחודש אפריל 2018 התבשרו תושבי רובע ב', אף הוא רובע ותיק, כי סניף הבנק היחיד ברובע, בנק דיסקונט ייסגר. הסניף הועתק לרובע הסיטי ולמרות תחינות התושבים ברובע הם נאלצים להגיע לרובעים אחרים על מנת להסדיר את ענייניהם בבנק.

85685646

רובע ד' הינו אחד הרובעים הוותיקים באשדוד. בעבר ידע הרובע ובעיקר המרכז המסחרי שבו ברחוב שפירא חיים משה, היה מרכז החיים של אשדוד באותם הימים. בין היתר היו בו תחנה מרכזית, עיריית אשדוד וכמובן עסקים שוקקי חיים. לפני שנים עברו התחנה המרכזית ועיריית אשדוד מהמקום. לפני כשנה נסגר סניף הדואר ברובע ועתה מבקשים לקוחות הסניף הוותיק להשאיר את הסניף ולשנות את רוע הגזרה.

בנק לאומי: "הסניף ברובע ד' משנה פעילות"

מבנק לאומי נמסר בתגובה: "במסגרת שיפור השירות, סניף לאומי רוגוזין ברובע ד' אינו עתיד להיסגר אלא משנה את אופי פעילותו והופך למרכז שירות. מרכז השירות יכלול בנקאים ומתחם קופות ויעניק שירות לכלל לקוחות לאומי, ללא קשר לסניף בו מתנהל חשבונם. במקביל, בוצע שיוך מחדש של לקוחות הסניף לסניפי לאומי האחרים, בעיקר לסניף אשדוד ברובע א'. יודגש כי לקוחות שחשבונם הועבר להתנהל בסניף אחר, יוכלו להמשיך ולקבל שירות גם במרכז השירות החדש".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן