המעצב שי יעקב: "נותרתי בלי כלום, אין לי מה להציע אין לי איך לעבוד"

אלמונים שפרצו לבוטיק כלות של המעצב שי יעקב באשדוד, רוקנו בתוך זמן קצר את תכולתו וגנבו למעלה מ- 80 שמלות כולל שמלות מהקולקציה החדשה. "השקעתי בשמלות את הנשמה. כל שמלה והסיפור שלה, כל שמלה והלקוחה שלה" הוא אומר בעצב. התגובות שקיבל ואפילו הצעות עזרה מקולגות,

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שלוש דקות בלבד לקח לאלמונים לפרוץ לבוטיק הכלות של המעצב שי יעקב ולרוקן אותו מתכולתו. שמלות שלקח ליעקב שלוש שנים לעצב. הפריצה התרחשה ביום שישי בערב לקראת חצות. אלמונים פרצו לבוטיק שנמצא באזור התעשייה בעיר, ותוך דקות ספורות מצליחים לגנוב למעלה מ- 80 שמלות, כולל שמלות מהקולקציה החדשה שלו, ולהיעלם מהמקום, לפני שסיריי האבטחה הגיעו למקום. סרטון של מצלמת האבטחה תיעדו את הפריצה. יעקב שהוזעק למקום מצא את הבוטיק הפוך וריק משמלות. רק עשרות קולבים מיותמים נותרו. "זה היה בשישי באחת עשרה וחצי בלילה" מספר יעקב. "קיבלתי טלפון מהמוקד, שהאזעקה עובדת והחיישנים אומרים שהייתה פריצה שכביכול היו אנשים, סייר מטעמם היה בדרך למקום. התלבשתי ונסעתי. וכשהגעתי ראיתי את כל החנות הפוכה, מרוקנת מה שנקרא, רוקנו את הכל והגיעה המשטרה. פשוט שברו את הצילינדר של הדלת, ולקחו 80 שמלות אם לא יותר. נותרתי בלי כלום אין לי מה להציע אין לי איך לעבוד”.

גנבו גם שמלות כלה של כלות שמתחתנות בקרוב?

"יש בחנות מתפרה שיש בה את השמלות של הלקוחות בהזמנות יש את החליפות שלהם עם השמות שלהם עם המידות שלהם הכל מסודר, שם לא נגעו, ברוך השם, אני מודה לאלוהים שלפחות את זה לא גנבו".

75474235

WhatsApp Image 2018 12 25 at 09.26.19

האם יש התקדמות בחקירה, מה השוטרים אמרו לך?

"הם לא שיתפו אותי כל כך הרבה. מסתבר שזו חקירה יותר עמוקה יש להם כמה חשדות כרגע לא יכולים להגיד לי כלום הייתי בקשר עם העירייה עם המצלמות האבטחה כבר היה איש מחשבים פתח את המצלמות שלי והמשטרה לקחה מהשכנים את המצלמות ולאתר את הרצף שהיה בתוכו. שאלו הרבה שאלות אישיות בגלל העבודה בגלל התחום וכל מה שקורה, אני לא רוצה להאמין שזה קשור אני רוצה דווקא לחשוב שזה גנבים שפרצו מאשר שמישהו רוצה לפגוע בי״.

״מצידי שהגנב יחזיר לי את השמלות בלי שאלות״

איך באמת מתאוששים מדבר כזה?

"זה מה שאני שואל את עצמי, לא יודע אם יהיה לי זמן לעשות את זה, האמת שיש הרבה טלפונים מאנשים שלא ציפיתי מקולגות שלי באשדוד מציעים עזרה ואומרים: יש לי שמלות בוא תיקח אל תגיד שהם שלי שים אותך אצלך, שיהיה לך מה להציג בוא- אני אתן לך אותה, בוא יש לי תופרת שתתפור לך איזשהו שמלה דגם תגיד לה באמת, יש לי בדים אם אתה צריך. בין הפונים גם המעצבת ריקי דלאל הקיפו אותי המון אנשים שלא ציפיתי מהם באמת, מחיפה מקרית עקרון התקשרו ומחדרה מאיפה לא התקשרו, לא מאמין שהגעתי לרמות שאנשים כואב להם כמו שכואב לי העלתי את הפוסט בתמימות, אני בדרך כלל לא מעלה, אני לא משתף את מה שקורה לי, אני לא אומר שאני עוקב אחרי סטטוסים ומקרים כאלה, בכל זאת כתבתי ובאמת התגובות מרגשות"

איך הגיבו לקוחות שלך?

" השתתפו בכאב שלי. באו כמה לקוחות ואמרו לי 'מה אין לך את השמלות האלה העמדות ריקים ?, אז סיפרתי להם שפרצו לי,ושאלתי אם רוצים שאתפור להן אותו דגם והלקוחות אומרות לי שלא, שהן רוצות מוכן. זו הסיטואציה שאני מתמודד איתה. מה שקורה שבחודשים הקרובים אין לי מה להשכיר, אין לי מה לתת זה פוגע בי כלכלית מאוד רצינית כי אין לי מה לתת, ולייצר חדש לוקח המון זמן, זה להתחיל מאפס זה להתחיל מהתחלה. מבאס לחזור אחורה, אבל מקווה שזו התחלה חדשה ככה אני צריך לחשוב נראה לי".

מה עוד עשית?

"פניתי בפוסט וביקשתי לפתוח עיניים אולי ייתקלו בשמלות. אם יתקלו בפוסט למכירת שמלות ערב בחיסול או בזול או שתראו משהו שמוכר בדרך כזו או אחרת בבקשה תפנו אלי. מצידי שהגנב יחזיר לי את השמלות בלי שאלות רק שיזרוק את התיק בחנות וילך, שיביא כמה דברים שאני אוהב. כל שמלה ישלה את הסיפור שלה, כל לקוחה שמחוברת כל לקוחה שנקשרת, אני נזכר בשמלה זו עבודה שאת יוצר ועושה ומחבר אותה ללקוחה וזו הדרך שלי, זה מורכב. זה לא רשת של בגדים, שאני אומר כפרה קניתי סחורה והיא נגנבה , לא! יש פה דברים מעבר".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן