מכון ויצמן הגיע לבית הספר 'שובו עלית' באשדוד

במסגרת שיתוף הפעולה בין בית הספר 'שובו עלית' למכון ויצמן הגיעה לבית הספר ה"מדענוע" , מעבדה ניידת של מכון ויצמן – לפעילות שיא בתוך בית הספר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ההתרגשות בבית הספר שובו עלית היתה בשיאה כשהגיעה המעבדה הניידת של מכון ויצמן לבית הספר. היה זה מפגש ראשון במסגרת לימודי המדעים שבית הספר מצטיין בו. "ההתרגשות היתה אומנם בשיאה אך זו רק פעולה אחת בסדרה של מפגשים שבית הספר יקיים במסגרת שיתופי הפעולה עם מכון ויצמן" אומרת מנהלת בית הספר מלכי שיינין.

למי שלא יודע, בית ספר שובו עלית מצטיין בלימודי המדעים. אשתקד הם זכו להערכה רבה על הישגי התלמידים בתחום המתמטיקה ברמה הארצית, ואך טבעי שמצוינות במדעים הפכה להיות ערך חשוב שבית הספר מטפח. ואכן, לקראת המפגש המיוחד עם המעבדה הניידת של מכון ויצמן, אפשר היה לראות את צוות הלבורנטיות של בית הספר מכינות את כיתת המעבדה, ומכינות את ערכות הניסוי לקראת הפעילות המדעית.

86975

שיינין מסבירה את התהליכים שבית הספר עבר כדי להיכלל בתוכנית הניתנות לבתי"ס מצטינים במדעים, ומודה למכון ויצמן על שיתופי הפעולה והליווי בתחומי המדעים. "במסגרת זו ותחת עיניהם הפקוחות של אנשי המכון, ערכו התלמידים ניסויים עם קרח יבש ועם פחמן דו-חמצני שאין אפשרות לבצע במעבדת לימוד רגילה" היא אומרת ומציינת ש"התלמידים תירגלו מעברים בין מצבי צבירה בטמפרטורות נמוכות והציגו רמת ביצוע גבוהות".

גם הלבורנטיות ציינו את הרמה הגבוהה של התלמידים ואת שליטתם בנוסחאות פיזיקה. "התלמידים המצטיינים יעלו לפעילות גמר בסוף סידרת התוכנית למדעים ולאחר המפגש המיוחד שיסכם סדרה זו" הן אומרות ומדגישות כי התחרות לא תהיה קלה, בזכות הרמה הגבוהה שהם מפגינים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן