הקאמבק של שרית אביטן: "ההצלחה והפריצה באה בגיל צעיר מידי ולא הייתי בשלה"

אחרי שכיכבה בתוכנית "חי בללה לנד 2" והשיקה אלבום בכורה וסינגלים, נעלמה הזמרת המבטיחה שרית אביטן לתקופת מה. בימים אלה היא עובדת על אלבום חדש:"אני מגיעה עכשיו בשלה יותר ומוכנה" היא אומרת ומבטיחה האלבום מלא הפתעות. והיא עדיין רווקה פנויה ומאמינה בבורא עולם ש

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הזמרת האשדודית שרית אביטן ( 25) ,שגדלה והתגלתה באשדוד, עובדת על קאמבק ושוקדת במרץ על אלבום שני לאחר תקופה שלא שמענו ממנה. אביטן, בדומה לזמר ג'סטין ביבר, התגלתה באינטרנט כשהקליטה קאבר לשיר "יום אחד תבקשי" ביוטיוב. השיר זכה לצפיות רבות. גם הסוכן בן שושן, שגילה את הזמרת מאיה בוסקילה, צפה בה התלהב ומיהר להחתים את אביטן על חוזה. כעבור מספר חודשים היא פרצה לעולם, כשהשתתפה בתכנית "חי בללה לנד" בעונתה השנייה. היא שהתה במשך מספר שבועות בוילה מפוארת בלוס אנג'לס לצד כוכבים אחרים (מאיה בוסקילה, קובי פרץ, ליאת בנאי, שיר לוי, הראפר הערבי סאז וסולן להקת הרוק אלי זולטא), כבשה את לב השופטים והצופים ונראה היה שהיא בדרך להיות "השרית חדד" הבאה.

שרית נולדה וגדלה באשדוד, בת אחרי שני בנים, מתוך 4 ילדים. ההורים אליס, סייעת בגן ילדים והאב, דוד פנסיונר של "אגן כימיקלים". היא למדה בבית הספר היסודי ממ"ד הקריה והמשיכה למקיף ב', הממלכתי דתי. הקול המיוחד שלה בלט מגיל צעיר והיא הייתה אחת הבולטות בלהקה של יעקב בן-שבת (להקת "מרקם"), יחד עם עוד כמה עשרות צעירים אחרים. כשהחלה להתפרסם היא הייתה עדיין תלמידת תיכון ולמרות שיכלה לעשות שירות לאומי, היא בחרה להתגייס ושירתה בלהקת חיל אוויר.

308754 440480619345590 1368850434 n copy

ועוד בטרם זכתה לחשיפה ארצית גדולה היא התפרסמה ב"השבוע באשדוד". תחילה היא דגמנה למדור "המלאכית של דגנית שמאי". זאת בעקבות הדמיון המפליא שלה לזמרת נינט טייב. בריאיון אתה ב"השבוע באשדוד" אז היא סיפרה שכבר מגיל 4 אהבה לשיר. "שרתי בשולחן שבת ובתחרויות. אימא שלי אליס, אז לוי שרה מדהים היא הייתה זמרת בצעירותה אבל ויתרה על השירה לטובת המשפחה ואני שרה בשבילי ובשביל אמא שלי". אגב, גם אח שלה נחשב לפייטן מוכשר.

לאחר שנחשפה בגדול בתוכנית הריאלטי "חי בללה לנד" היא הופיעה והעלתה סינגלים שזכו למיליוני צפיות ותשבחות. היא הוציאה גם אלבום בכורה "סטייל מיוחד" שהצליח מאוד אז אז היא ירדה מהבמה ונעלמה מעין הציבור.

״נעלמתי כי הייתי זקוקה לחופש״

לאן נעלמת שרית אביטן?

"הייתי זקוקה לחופשה. אני חושבת שהתחלתי בגיל צעיר מידי והכל קרה מהר מידי והייתי חייבת לעשות פסק זמן. לראות מה אני רוצה לעשות. זה קצת מלחיץ שבגיל 17.5 פתאום החברים שלך הם לא הסביבה הטבעית. את לא מסתובבת עם החברים שלך. פתאום הכל משתנה לך, אבל אני באמת לא מתלוננת על שום דבר. עברתי והתחשלתי והיום אני באה ממקום בוגר יותר ובשל יותר לשיר את מה שאני שרה ולעשות את מה שאני עושה והפעם אני חוזרת בעזרת השם אחרי טווח של שנים ארוך ובאמת כל שיר אני בוחרת בקפידה, מבחינת טקסט ובכלל מבחינת הכל אני באה ממקום יותר שלם היום"

מה עשית בשנתיים שלקחת כהפסקה?

"עבדתי על שירים. לא וויתרתי, התחלתי לכתוב, להלחין, לייצר לעצמי דברים שלא הייתי עושה אז. למדתי יותר, התחלתי לנגן על כלים, התפתחתי יותר במוזיקה. זה כיף לבוא היום ממקום שאת מבינה יותר. אני גם עומדת על במה יציב. בגיל 17 את יודעת, זה היה כזה מתנדנד ואת לא יודעת באמת מה קורה".

בינתיים היא גם היא נפרדה עסקית מרוברטו, הסוכן שגילה אותה וכיום היא עם סוכן אחר בשם ערן שקד. "נפרדתי מרוברטו אתו הייתי במשך 7 שנים. הוא לקח אותי כשהייתי בת 19 ואחרי שבע שנים החלטנו שאנחנו נפרדים. נפרדנו על הצד הטוב ביותר. למדתי ממנו הרבה והוא תרם לי הרבה בחיים, והכי חשוב לי שסיימנו את זה יפה. זהו מתקדמים ממשיכים הלאה."

למרות ההצלחה שלך בתכנית זה לא מינף אותך ממש לפסגה. למה?

"ההצלחה והפריצה באה בגיל צעיר מידי ולא הייתי בשלה. באמת שאני לא מאמינה בזה בדרכי קיצור. לתכנית הגעתי בגיל 19. אני מאמינה בדרך ארוכה וקשה. תכנית טלוויזיה של שירה אני לא חושבת שאני אהיה. אבל אני יוציא סינגלים ואלבומים בע"ה ולאט לאט אני ייכנס לכל בית בחזרה".

תכנית כמו 'הכוכב הבא' דווקא כן מועילה למה לא הלכת לשם?

"שוב, אני לא חושבת שאני צריכה את זה. היום אני במקום של לעבוד ולעבוד על דברים שהם שלי ושוב לעבוד בדרך הקשה ובדרך ארוכה ורק ככה אני חושבת שאני יגיע למקומות גדולים. למרות שאת יודעת שהתוכנית הזאת כן נותנת פתח, אבל אני חושבת יותר בקטע לאמנים פחות מוכרים"

מה בנוגע לדוגמנות?

"האמת שאף פעם לא דגמנתי. זה לא בא ממקום שאני רוצה להיות דוגמנית. שהייתי אז ב'ללה לנד' הציעו לי לדגמן שמלות כלה של עובד כהן, ועל הדרך פתחנו את שער כלה 2012-13 ועל הדרך הגיעו כל מיני קמפיינים קטנים, אבל זה היה פשוט 'על הדרך'. אבל אני אוהבת יותר לשיר וזה באמת מה שאני רוצה לעשות בחיים ואם דברים באים על הדרך אז למה לא?".

מה אומרים המעריצים. מתגעגעים?

"אני מודה לבורא עולם על זה. אני גם מתרגשת מכך שקהל המעריצים לא שכח. זה לא מובן מאליו שקהל נשאר איתך, זה לא מובן מאליו, אני שמחה שלא משנה באמת מה עברתי אפילו עם עצמי הוא תמיד נשאר שמה מחבק אותי, זה הדבר שהכי מילא אותי ונתן לי את הכוח להמשיך. אני חושבת שהקהל זה הדבר הכי טוב שקרה לי.".

מעדיפה בן זוג אנונינמי

מה יש באלבום החדש?

"היום אני הולכת על אלבום אחד שיהיה מעניין, מגוון ואני מקווה שהמעריצים ובמיוחד האשדודים יישארו צמודים והדוקים אליי. באמת הולכים להיות המון הפתעות ודברים חדשים ושיכינו את האוזניים והלב זה הכי חשוב לי."

לפני שנים נקשר שמה ברכילות המקומית על רומן עם הזמר מאור אדרי. אביטן אומרת כי מדובר בסתם משהו שנופח והם היו רק ידידים טובים. "זה היה לפני מלא שנים. הוא מהמם הוא מקסים, אני אוהבת אותו. הוא זמר שאני יכולה ללכת להופעות שלו פשוט להסתכל עליו להגיד כמה טוב שיש קול כזה, אני מעריכה ואוהבת את הזמר הזה. היינו בקטנה בקשר קטנטן. לא צריך לעשות מזבוב פיל, אנחנו ידידים טובים והיום מאור בזוגיות של שנתיים ועומד להתחתן ואני מאחלת לו את כל ההצלחה שבעולם."

ולך יש לך חבר?

"אני רווקה פנויה. היה איזה מישהו. כרגע אין. אני כל כולי במוזיקה. כל מה שיגיע יהיה בעזרת השם הכל מלמעלה”.

היית יוצאת עם מעריץ או שהוא צריך להיות מהתחום שלך?

"מישהו מהתחום שלי לא נראה לי שאני אצא איתו”.

מדוע?

"כי זה מאוד קשה. בזוגיות את חייבת צד אחד שמאזן ואני חושבת שברגע שזוג בא מאותו תחום זה בעיה. הייתי לוקחת מישהו יותר אנונימי. לגבי מעריצים אני לא יודעת איך את מגדירה את זה. האמת שהאקס שלפני כמה שנים יצאתי אתו קרוב ל-3 שנים היה מישהו שהגיע להופעה שלי בצפון. זה די הפתיע גם אותי אבל בד"כ אני לא יוצאת עם מעריצים כי את לא יודעת אם באמת הם יוצאים איתך בגלל שאת מי שאת או שאת מפורסמת, אבל אני לא שוללת."

מזה 4 שנים שיהא מתגוררת מחוץ לאשדוד, אבל קשורה מאוד לאשדוד, ומרבה לבקר את המשפחה והחברים. וכשאני שואלת אותה מדוע היא לא מוזמנת על ידי העירייה להופיע באשדוד, למשל, ביום העצמאות היא עונה: "זה דבר שקצת צובט לי את הלב אני יגיד לך את האמת, אני חושבת שאין אומן שלא רוצה לשמח במיוחד את העיר שלו כמובן שאני רוצה לשמח את כל בית ישראל אבל עדיין הכי חשוב לך לשמח יותר את העיר שלך שגדלת בה. וזה לא קורה כל כך באשדוד ואני חושבת שיש עוד הרבה אומנים מוכשרים באשדוד שלא מקבלים במה והייתי שמחה מאוד לשמח פה בעיר ואם היו נותנים לזמרים שגדלו בעיר הזאת לשמח את האנשים פה זה היה יותר יפה”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן