גלבר וצילקר תוקפים את שמעון כצנלסון: "מייצר כותרות ופרסום פופוליסטיים, לא ברור מה ההצעה"

חברת המועצה הלן גלבר תוקפת את שמעון סניה כצנלסון בנוגע לדרישתו לכנס ישיבת מועצה שלא מן המניין בנוגע לחוק עזר עירוני לפתיחת עסקים בשבת, בקשה עליה סירבה לחתום:"אני לא עובדת אצל חבר מועצה כזה או אחר שמנסה ליצר כותרות פופליסטיות ולרכב על הגל באמצעות צעדים לא

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעקבות סירובה של הלן גלבר לחתום על הדרישה לכנס את המועצה, בנוגע לתיקון חוק העזר העירוני לפתייחת עסקים בשבת ביוזמתו של שמעון סניה כצנלסון בנוגע לשבת תוקפת גלבר את כצנלסון "אני לא עובדת אצל חבר מועצה כזה או אחר שמנסה ליצר כותרות פופליסטיות ולרכב על הגל באמצעות צעדים לא ישימים שלא יכולים להשיג כלום מלבד כותרות במקומון והמשך השיסוי והפילוג. חבל שאחרי כל כך הרבה שנים במועצת העיר, ישנו מי שכל מטרתו בחיים היא כותרת במקומון והוא בכלל לא מבין איך דברים עובדים או גרוע מזה, מבין אבל בוחר בכל זאת בדרך לא ראויה לצבור הון פוליטי".

צילקר: "לא חתמנו כי לא יודעים על מה מדובר לא יודעים בדיוק מה רוצים לתקן. איך אפשר לבוא לישיב בלי הצייעצות ובלי לפרט בדיוק מה סדר היום. מאוד כללי ולא אומר לי כלום"

ש. אז שאלת את כצנלסון?

"אמר לי פה ושם שם ופה יצאתי שאני לא מביל כלום. לא חותמים על דבר לא ברור ולא מפורט. כדי לתקן חוק זה לא סתם זה חוק רגיש שמפלג והורס ופוגע. לא מבין כלוןם מההצעה. היה ראוי לשאול אותנו והאם יש טעם להעלות וכדומה"

כצלנסון בתגובה:"אין לי שום עניין להתנצח עם אף אחד ואני מאמין שאפשר וצריך לשנות את החוק מ-1976 שהוא לא רלוונטי להיום. נחשפנו לעמדה הקיצונית לסגור את העיר בשבת לפי החוק הקיים. ברצוני לשנות את חוק בשביל להתאימו לשנת 2018 ולשמור על סטאטוס קוו הקיים למען התושבים.חבל שישנם אנשים העוברים לפסים אישיים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן