"לסרי, תתרחק מהעבריין ג'קי בן זקן ותרחיק אותו מניהול מ.ס אשדוד"

במוצאי שבת אחרונה הגיע ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, לצפות במשחק הדרבי בין קבוצת ״הפועל אדומים אשדוד״ לבין ״מכבי עירוני אשדוד״, לאחר שרכש מכספו את הכרטיס. בקבוצות החדשות ישנות, שקמו לפני כ 3 שנים ומביאות אלפי אוהדים קיימת תקווה גדולה שלסרי יעביר להם הק

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יש חילוקי דעות כמה צופים היו בדרבי האשדודי במוצאי שבת האחרונה. על פי הערכה של כתבי הספורט של ״ידיעות אחרונות״ היו ששת אלפים צופים ששילמו מכספם כדי לראות את המשחק והביאו אוירה מיוחדת, ססגונית, אירופאית והחזירה את אשדוד לימיה הגדולים, עד לאיחוד הכושל והקמתה של קבוצת מ.ס אשדוד, שכשלה בשנים האחרונות להביא יותר ממניין אוהדים.

אלפי האוהדים שבאו העבירו מסר אחד ברור וחד ללסרי והנהלת העיר: הכדורגל חזר לאשדוד ובגדול וכדאי להתייחס אליהם ברצינות, הן בסיוע כספי והן בכבוד שמגיע לקבוצות ולאוהדים, והכי חשוב שקברניטי העיר ובראשם ראש העיר יפנימו: תם עידן מ.ס אשדוד עם ההקצבות של המיליונים ועידן חדש של כדורגל אמיתי ונכון נולד באשדוד.

ששת אלפים האוהדים שהגיעו לעודד את הקבוצות, לא הגיעו בזכותך אדון לסרי אלא על אף אפך וחמתך ושל חברך הפטרון, ג׳קי בן זקן. מדובר בששת אלפים אוהדים שקבוצתם לא נשלטת על ידי בעל הון עבריין, שיושב בכלא על עבירות חמורות של הרצת מניות. ששת אלפים אוהדים, שמוקירים ומכבדים את ההנהלות שלהם ועושים את עבודתם באמת ובאמונה רבה. ששת אלפים אוהדים, שרגשותיהם התפרצו, לאחר כ-17 שנות דיכוי ושליטה מוחלטת במגרשי הספורט באשדוד, מצד העבריין ג׳קי בן זקן, בגיבוי עיריית אשדוד שמעבירה לו תקציבי ענק בלתי הגיוניים לקבוצה שבשנים האחרונות בקושי מביאה מניין אוהדים.

735246262627

ששת אלפים אוהדים, שזעקו בתקופת ראש עיריית אשדוד לשעבר, צבי צילקר ועוד יותר בתקופתו של לסרי, שהאיחוד בין קבוצות הפועל ובין עירוני לפני כשמונה עשרה שנה והקמתה של מ.ס אשדוד, הוא מלאכותי ולא אמיתי. לצערי, נבואת הזעם הגשימה את עצמה והזעקות שלהם לחיסול ענף הכדורגל באשדוד התגשמה. עד שקמו האוהדים בעצמם והקימו בעצמם, כמעט באפס הוצאות, 4 קבוצות כדורגל באשדוד שמשכו מהר מאוד אוהדים שרופים חובבי כדורגל, שהתגעגעו לימים הגדולים של לפני 17 שנה, והחזירו את עטרה ליושנה ואת הצבע לפנים של האוהדים.

ששת אלפים אוהדים, שמהווים מספר בלתי נתפס וגם אם תחברו את כל הקהלים של מ.ס. אשדוד, קבוצת הכדורסל בנים ובנות, שמתוקצבות בלמעלה מעשרה מיליון שקלים מכספי המיסים, יחד כולם לא מגיעים למספר האוהדים, שהגיעו לדרבי, ומדובר בינתיים, במשחק בליגה ב׳. אפשר רק לדמיין את אדון לסרי מה היה קורה אם היה מתקצב את הקבוצות האלה בכ-10% מתקציב קבוצת הנפל הכושלת "מ.ס. בן זקן״. לסרי היה זוכה לראות את אשדוד כעיר כדורגל, לא פחות מבאר שבע.

ששת אלפים אוהדים, שבנוכחותם במגרש כאילו אמרו ללסרי שהם יבואו איתך חשבון ביום הבחירות ומקסימום יזכה בכמה קולות מהאוהדים המעטים של מ.ס. אשדוד.

2462346315

ששת אלפים אוהדים, שבנוכחותם, העבירו מסר ללסרי בנוגע לתקציב הענק ל"מ.ס בן זקן ": 'אתה יכול להזרים כמעט שבעה מיליון שקלים לשנה לקבוצת הנפל ״מ.ס. בן זקן״, וזה לא עוזר להם, כי אין להם אוהדים'

ששת אלפים אוהדים מאשדוד שבנוכחותם במגרש במוצאי שבת ״מציעים״ ללסרי שקבוצת מ.ס. אשדוד תיקרא מעתה קבוצת ״מ.ס. בן זקן״. הם הרי מתעבים אותה כנראה, גם בגלל בן זקן.

ששת אלפים אוהדים בנוכחותם אמרו ללסרי: לא לכוחניות, לא לקומבינות, ולא לקשרים והקומבינות של בן זקן עם ראשי הערים באשדוד ששיתפו פעולה איתו, (צילקר, כצנלסון כממלא מקום ראש העיר ולסרי). לסרי, אשדוד תחזור להיות עיר של כדורגל טהור ואותנטי כפי שהיה לפני טרום עידן בן זקן. זוהי דעתו גם של העיתונאי והפרשן הבכיר, עמיר פלג מ'ידיעות אחרונות.

ששת אלפים אוהדים בנוכחותם אמרו לצילקר ולסרי, שכ100 מיליון שקלים שהועברו לקבוצת ״מ.ס. בן זקן״ במשך כ 18 שנה ירדו לטמיון, כ-100 מיליון שקלים שיכלו לשדרג את מערכת החינוך הכושלת עם תוצאות עלובות באחוז זכאי הבגרות. ב100 מיליון שקלים יכולתם, ראש הערים, לסרי וצילקר לקנות מגרשים כדי להקים דירות לחלקם הגדול של זוגות צעירים, אפשר היה לפתוח קייטנות במחיר סמלי בימות החופש. ב100 מיליון שקלים, יכולתם להאכיל את העניים באשדוד, כדי שחלקם לא יצטרכו לחטט בפחי אשפה.

ששת אלפים אוהדים אמרו ללסרי וחבריו, שקבוצת ״מ.ס. בן זקן״ היא קבוצה שאבד עליה הכלח, פאסה, ואם אתה לסרי רוצה להציל אותה, וגם את עצמך משנאת תושבים רבים בגלל ״החברות האמיצה״ שלך עם בן זקן , שלא נולךדה מאיזה שירות בסיירת מטכ"ל או סיירת גולני, עליך להתרחק מבן זקן וכמה שיותר מהר. בעוד 10 חודשים יתקיימו בחירות וכמתמודד לראשות העיר זה יהיה מעליב לתושבים לראות שאתה ממשיך לסייע לקבוצה כושלת שאותה מנהל מתאו בכלא עבריין מורשע בפלילים.

לדעתי, עליך לבקש מבן זקן ומכל חברי העמותה וההנהלות של ״מ.ס. בן זקן״ להתפטר מיידית, ולהעביר את הקבוצה לעירייה, שתמנה הנהלה ציבורית חדשה לגמרי. כלומר, חברי הנהלה שלא קשורים ללסרי או לבן זקן, שיורחק יחד עם חבריו הנאמנים עושי דברו כליל מהקבוצה הזו. באשדוד יש לא מעט אנשים טובים, אמינים, מסורים ובעיקר לא מושחתים, שיכולים לנהל קבוצת כדורגל בנאמנות ולטובת התושבים והאוהדים.

והיה אם תהיה מספיק אמיץ ותעשה זאת אתה תרוויח את עולמך הפוליטי ומצבך הקשה כיום בציבור האשדודי ישתפר מעט. אותי יועצך לךא מספרים לך אבל הציבור הוותיק באשדוד כועס עליך מאוד בהרבה נושאים: פרויקט התחבורה, מערכת החינוך הכושלת, המינויים הבעייתיים ועוד. אם לא מספרים לך, אז אני ממליץ לך: 'כנס לדף הפייסבוק' שלך ותתרשם. בעצמך ראית את האוהדים ואת הלהט, האווירה שלא רואים כמעט ברחבי הארץ, בוודאי לא במשחק ליגה ב'. אלה האוהדים, התושבים המצביעים והמשפיעים. עשה למענם, ששת אלפים האוהדים ועוד כאלה שעוד יבואו. תתרחק מבן זקן ותחבק ולתקצב את הקבוצות שיש להם אוהדים.

ואם בן זקן לא ייענה לבקשתך ולמהלך כזה אמית מטעמך, יש לך את הזכות החוקית לדרוש מבן זקן שיעזוב את הקבוצה. עיריית אשדוד היא בין הרשויות הבודדות מאוד, שמקציבה את הסכום הכי גדול בארץ לקבוצת כדורגל, לא אהודה בלשון המעטה וכושלת לכל הדעות. להשקיע בספורט ובכדורגל הוא דבר מבורך, רק אם יש הצדקה. לתקצב קבוצה בלי אוהדים במיליוני שקלים, זה כסף שנזרק לפח ומדובר בכספי אוהדי כדורגל, תושבים וכל משלמי המיסים בעיר.

35724525231

ואם בן זקן בכל זאת, בן זקן, שיושב בימים אלה בכלא לא יענה לדרישה שלך, תעבור לאיומים. שלב ראשון, תוריד הוראה להפסיק את ההקצבה השנתית, או לחילופין, תנחה את הגזבר שלך, עודד לוי לעכב את ההקצבות. במקביל שלח מבקר, שיבדוק את חשבונות העמותה בשבע השנים האחרונות. מותר לך, וזו גם חובתך. אחרי הכל העירייה היא המממנת העיקרית את הקבוצה בכספי ציבור. ואני מתכוון שתשלח מבקר חיצוני, לא את מבקר העירייה, שבעבר כבר קיבל תלונות קשות בנושא מ.ס אשדוד, וצערי הוא לא בדק אותן אפילו.

ואם גם זה לא יעזור, אדון לסרי אתה יכול להשתמש בשוט שלך כיו"ר מליאת ועדת בניין ערים. אני מזכיר לך, שבתקופתך כראש העיריה וגם בתקופה קודמת של צבי צילךקר כראש עירייה בן זקן התעשר מאוד. בעיקר מהחלטות הוועדה לבניין ערים. אני מציע לך לבדוק, כמה מאות ואלפי יחידות נוספו לפרויקטים הקשורים בבן זקן, ששוות מאות מיליוני שקלים וכמה עוד יש בקנה ובבקשות השונות של הפקרויקטים שקשורים בדרך כזו או אחרת בבן זקן נמצאות על שולחןם הוועדה. אני מודיע לך, שמספיק ״התעטשות״ קטנה שלך והוא ייבהל ומתאו בכלא תקבל שיחה דחופה על כך שהוא מרים ידיים ומסיר אחריות ומשחרר את אחיזתו בקבוצת מ.ס אשדוד.

לסרי, אל תגיד לי שאיומים, החרמות, נידויים ונקמות הם לא דרכך. בזה אדון לסרי אתה מצטיין, ואתה בהחלט מסוגל להקריב עניין ציבורי שעולה מיליוני שקלים לקופת העירייה, בשביל לנקום בבן אדם שאתה רוצה ל'גמור איתו חשבון'. ולא רק איתו, אלא עם בן משפחתו. לא אחת עשית זאת גם באמצעים פסולים כמו עלילות שווא, מצידך.

ששת אלפים אוהדים ציפו ממך מיום בחירתך שתקשיב לרחשי לבם, ולהרחיק את בן זקן וצוות מרעיו מקבוצת הכדורגל. לא עשית זאת ומיום שנבחרת לראשות העיר ״עשית להם דווקא״, והמשכת להזרים לקבוצת 'מ.ס בן זקן' הרבה, גם כשהקבוצה ירדה ליגה לפני כשנתיים. המשכת להעביר לקבוצה מיליוני שקלים כמעט כמו בליגת על. בעירייה קראתם לזה 'תקציב הסתגלות' או תקציב לעלות ליגה.

האוהדים כעסו מאוד עליך וזה בא לידי ביטוי בבחירות 2013 . מניתוח התוצאות התברר כי הציבור הכללי בחר בך פחות מאשר בשנת 2008, ומי שהציל אותך היו החרדים שבחרו בך.בבחירות האחרונות ב2013 זה התבטא בכל העוצמה לאחר שרשימתך זכתה בשני מנדטים. המנדט השלישי התווסף רק לאחר שקולות החיילים השלימו ב12 קולות למנדט השלישי. מצבך כיום ברחוב הוא הרבה יותר גרוע מ2013 בשל שורה של החלטות שלך כמו פרויקט התחבורה שתקע את אשדוד בפקקים ואיש לא בטוח שזה יעזור במשהו לתחבורה, מערכת חינוך כושלת, העדפת החרדים בעיר והעברת מגרשים וקרקעות וכספים במיליונים למגזר החרדי ועוד.

ועוד משהו חשוב: כל ״הליקוקים״ וכל הכתבות המפרגנות בחינמון ״המגזין״ בשליטת העבריין והאסיר ג׳קי בן זקן לא סייעו לך ולא גרמו לתושבים לחשוב אחרת. הציבור ״אמר את דברו״ בקלפי. אמנם זכית בראשות העיר אבל בקושי רב ומניתוח התוצאות עולה שאם צילקר וכצנלסון היו מתאחדים הם היו שולחים אותך הבייתה. אגב, הליקוקים וכתבות השקר של החינמון עליך והצגתך כראש העיר הטוב ביותר על הגלובוס גם לא מסייעים לתדמית שלך וחיבוק הדוב של בן זקן התברר גם במקרה הזה ככישלון. החינמון הזה מביא לך יותר נזק מאשר תועלת. זה כי הציבור לא טיפש ומבין היטב מדוע את מקבל כזה פרגון מהעיתון של העבריין בן זקן ומה האינטרסים שעומדים מאחורי הכתבות המפרגנות בחינמון.

ששת אלפים אוהדים היו מלאי זעם עליך, לא יכלו לשמור יותר וההתפרצות הגיעה ובבת אחת קמו לא פחות מארבע קבוצות: מכבי עירוני, קבוצת האדומים, הפועל אשדוד, בית״ר אשדוד, חלקן יצעדו לאט ובטוח לליגת העל. וזה יקרה אתך ובתמיכתך או בלעדיך אדון לסרי. אני רוצה להזכיר לך, מניסיוני בעבר. באשדוד הייתה קבוצת ״הפועל אשדוד״ ששלטה בעיר, ו״מכבי עירוני״ אשדוד שהתחילה והיתה בשוליים. אח״כ צעדה בביטחון, בהגינות, ביושר, ועברה את ״הפועל אשדוד״. "מכבי עירוני" הגיעה לליגת העל, ו״הפועל אשדוד״ נשארה בליגה השנייה ונאבקת על חייה הספורטיביים.

זה קרה בתקופה שבה אריה אזולאי, איש המערך כיהן כראש עירייה, ונתן כספים ביד רחבה לקבוצת ״הפועל אשדוד״, שהייתה שייכת להסתדרות בשליטת המערך (היום העבודה). גם היום יש יריבות מקצועית ותחרות בין ״עירוני״ לבין ״הפועל אדומים אשדוד". כמובן תחרות בריאה וספורטיבית ומעודדת, שתביא לפריחת שתי הקבוצות בעתיד, שתמשוך יותר אוהדים.

לצערי, המצב כיום הוא שלמרות האחדות שיש באשדוד נגד בן זקן, מ.ס אשדוד השנואה ולסרי שידו פתוחה לרווחה בכל מה שקשור לקבוצת ״מ.ס. בן זקן״ ואילו בכל מה שקשור ל'מכבי עירוני אשדוד', ידה של העיריה סגורה ומסוגרת. אבל לא זה מה שיעצור את ההתקדמות של "עירוני אשדוד". הם כבר עברו את התלאות האלה, המצוקות הכספיות והאפליה. אלא שמסתבר ש"מכבי עירוני" על אוהדיה שחקניה ומנהליה הם "עם קשה עורף". ומהצוקה הקדומת לפני כ20 שנה הם הגיעו בסופו של דבר לשיא. שיחקו בליגת העל, אלפי אוהדים שרופים וכדרוגל ושם טוב לעיר. זה היה בזכות האנשים שעמדו בראשה, כמו גלעד טרודלר זכרונו לברכה, ויבל״א רפי אספורמס ועוד שהביאו כבוד ויקר לאשדוד.

לסרי, אם אתה חושב שששת אלפים האוהדים שהגיעו במוצאי שבת לצפות במשחק הכדורגל ישכחו לך את מסע התלאות שאתה ופקידי העירייה העבירו אותם בתחילת הדרך אתה טועה. הם זוכרים איך מנעת מהם תקציב מכל מיני נימוקים לא סבירים ואף מנעת מהם שימוש במתקני הספורט ובמגרשי הכדורגל. גם הניסיון של עיריית אשדוד לחייב את הקבוצות בעשרות אלפי שקלים כדמי שימוש במתקני הספורט לא נשכח ורק לאחר התקוממות של אלפי אוהדים בעיר ועתירה לבית המשפט המחוזי באמצעות עורכי הדין שרון גלילי ודורין דגן, "אולצת" בניגוד לעמדתך ועמדת עיריית אשדוד, להקצות כחוק מגרשי כדורגל לקבוצות החדשות, מהלך שבסופו של דבר איפשר את הקמתן ורישומן של הקבוצות בהתאחדות לכדורגל.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן