מחדל משטרתי חמור : חלקי עצמות של נעדר מאשדוד הושארו בזירה

סבלה של משפחת וסילי מאשדוד שאב המשפחה שנעדר 3.5 שנים ועצמותיו נמצאו בחודש כפול. מתברר כי חודש לאחר מציאת העצמות ולאחר שהמשטרה אספה את העצמות לבדיקת מז"פ מצאו בני המשפחה היום עוד חלקי עצמות  של אביהם. עדן הבת: "זו שערוריה וכאב מתמשך. זה לא ייאמן כמה ה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

דניאל וסילי נעלם מביתו לפני 3.5 שנים. לפני כחודש נמצאו עצמותיו בחורש ממש מתחת לבית המשפחה. העצמות נשלחו לבדיקה פתלוגית ולפני מספר ימים חזרה תשובה מהמכון: העצמות הן של הנעדר, וסילי. המשפחה החלה להתארגן לקראת הלוויה ביום חמישי. מחר.

DANIEL

היום הלכה עדן  למקום בו נמצאו עצמות אביה ולחרדתה מצאה עוד חלקי עצמות שנותרו במקום, ולא נאספו על ידי משטרלת אשדוד והמחלקה לזיהוי פלילי. "רמו שאקבור חצי גופה" שואלת בכעס עדן הבת. "מתסכל מאוד עד כמה המשטרה רשלנית. אני לא אשתוק על כך"

מהמשטרה נמסר

במסגרת חקירה במשטרת ישראל לאחר מציאת עצמות אדם, נערכו במקום פעולות רבות על ידי חוקרי המשטרה וחוקרי הזירה של הזיהוי הפלילי שכללו אף איסוף עצמות אלו לצורך העברתם למכון לרפואה משפטית. כל טענה בדבר השארת חלקי עצמות במקום אינה מוכרת לנו כלל. כמו כן, ההודעה למשפחה נמסרה מיד לאחר קבלת ממצאי חוות הדעת של המכון וביצוע מספר פעולות חקירתיים שנועדו לאשש חשד לפלילים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן