התאונה הקשה של אבישי לגזיאל:״אחי התעורר, אבל הוא לא זוכר את התאונה״

מצבו של אבישי לגזיאל, יבואן רכבי היוקרה שנפצע באורח קשה בתאונה התייצב. ״אבישי התעורר ויצא מכלל סכנה. הוא מדבר עם הסובבים אותו, אך אינו זוכר את התאונה״ אומר אחיו ציון. התאונה הקשה אירעה בסוף השבוע שעבר בעורף הנמל, כאשר לגזיאל נהג ברכב יוקרתי שרק יצא מהנמל ונפגע ממשאית שמחצה אותו. צוותי כיבוי האש עמלו כדי לחלץ אותו באמצעים כלים מיוחדים

צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מצבו של אבישי לגזיאל, יבואן רכבי יוקרה שנפצע באורח אנוש בתאונה עם משאית, התייצב. אבישי הובהל לבית החולים ׳אסותא׳ הורדם והונשם, ובהמשך הוא הועבר לבית חולים ׳תל השומר׳ ולמרבה המזל ובאורח נס יצא מכלל סכנה. ״אבישי ברוך השם, יצא מכלל סכנה. הוא נושם בכוחות עצמו ויצא מטיפול נמרץ״, אומר ציון אחיו של אבישי.

הוא מתקשר איתכם?

״כן. הוא מדבר איתנו אך לא זוכר את התאונה״. ציון מבקש מהאנשים להמשיך לקרוא תהילים לרפואת אבישי בן פרלה.

אבישי לגזיאל

אבישי לגזיאל בן למשפחה מוכרת ושורשית באשדוד, בעבר היה שותף במספר פאבים באשדוד, ובעשור האחרון הקים חברת ליבוא של מכוניות יוקרה בשם ׳לגזיאל׳, שמשרדיה ממוקמים במתחם תחנת הדלק ׳גל׳ ברובע א׳. אבישי הינו יבואן מכונית יוקרה מאירופה ובסוכנות שלו מוצגים שברולט קורבט, ריינג רובר, פורשה, מרצדס, למבורגיני, מאזרטי ושאר רכבי יוקרה ששויים מתחיל בכחצי מיליון שקלים.

התאונה המחרידה התרחשה כאמור, בשבוע שעבר בצהריים בעורף הנמל. אבישי נהג ברכב שנחת בארץ, ויצא מנמל אשדוד מסוג קורבט ששוויו נאמד ב- 700,000 שקלים. הוא התנגש במשאית. כוחות ההצלה, חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על לכוד, גבר כבן 30 מעורפל הכרה. כוחות כיבוי האש הצליחו לחלץ את אבישי שהיה לכוד מתחת למשאית. מפקד התחנה טפסר משנה אריאל דנן "אירוע קשה ומורכב מאוד בו פעלו לוחמי האש במהירות ובזהירות בכדי לחלץ את הלכוד ובאמצעים הידראוליים וכלים ייעודיים. מיד לאחר שחילצנו את הלכוד העברנו אותו לידי מד"א ומשם הוא פונה לקבלת טיפול רפואי".

מדוברות איחוד הצלה – מחוז דרום נמסר: ״צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנהג רכב שנפצע קשה כתוצאה מתאונה עם משאית בפארק נמלי ישראל באשדוד.  דור פרידמן חובש באיחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב ומשאית. הענקנו סיוע ראשוני לנהג הרכב שנלכד ברכבו במצב קשה. לאחר החילוץ של צוותי הכיבוי הוא פונה לבית החולים".  אבי עמר דובר מרחב לכיש של איחוד הצלה הוסיף: "מדובר בזירת תאונה מורכבת וקשה, זירה שלא נתקלנו הרבה זמן, לוחמי האש פעלו בנחישות לחילוצו של הפצוע  שנלכד ברכבו ״‫.   

כאמור‫, אבישי הובהל לבית החולים ׳אסותא׳ ועיקר פציעתו בגפיים התחתונות‫. הוא הורדם והונשם‫. כשמצבו התייצב קצת

הוא הועבר לבית החולים תל השומר׳ ולאחר מספר ימים‫, כאמור מצבו התייצב והשתפר‫.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן