׳ארנה גרופ׳ שבשליטת משפחת אבו מתרחבת: רכשה עוד קרקעות ביבנה ובנתניה

׳ארנה גרופ׳ שבשליטת משפחת אבו מתרחבת. במגעים לרכישת ארבעה נכסים, שניים מהם מבעל השליטה, צחי אבו. גם בן זקן שרכש מניות ב׳ארנה׳ ירוויח לאחר ש׳ארנה׳ תרכוש ממנו מגרש בסמוך ל׳סטאר סנטר׳

צילום: קובי אל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

איש העסקים והיזם עו"ד צחי אבו ממשיך להרחיב את פעילותה של חברת הנדל"ן המניב ׳ארנה גרופ׳, שאת השליטה בה רכש לפני כשנה. 

 החברה במגעים לרכישת ארבעה נכסים, שניים מתוכם מידי מבעל השליטה איש העסקים עו"ד צחי אבו. כך הודיעה ארנה השבוע לבורסה. מדובר ברכישת שתי קרקעות לבניית מרכזים מסחריים בערים יבנה ונתניה. הקרקע ביבנה מיועדת לבניית מרכז מסחרי עם שטחי מסחר ותעסוקה של 4,335 מ"ר, ואילו הקרקע בנתניה מיועדת לבניית מרכז מסחרי עם שטח מסחרי של 1,630 מ"ר ועם שטחי משרדים של 3,200 מ"ר.זאת במסגרת הכוונה להתמקד בהקמה ובפיתוח של שטחי מסחר במרכזים שכונתיים. דירקטוריון ׳ארנה׳ הסמיך את ועדת הביקורת שלו לנהל משא ומתן מטעם החברה לרכישתם, ושתי העסקאות ייבחנו לעומת חלופות אפשריות, אך העסקה צפויה להגיע לבסוף לאישור האסיפה הכללית כעסקת בעלי עניין.

עוד דיווחה ארנה כי היא מנהלת מו"מ עם צדדים שלישיים לרכישת עוד שני נכסים. אחד נמצא באשדוד. מדובר במרכז מסחרי שכונתי ברובע ט"ז שטח המרכז הוא 5,500 מ"ר בשלושה מפלסים, והוא ממוקם על קרקע ששטחה 4,976 מ"ר. התמורה על הנכס עומדת על 119 מיליון שקל וכוללת תשלום של 9 מיליון שקל עבור מקומות החניה. דמי השכירות צפויים לשקף לנכס תשואה שנתית של 6%.. והנכס הנוסף כולל זכות לרכישת קרקע המיועדת להקמת דיור מוגן מערבית לבית החולים תל השומר. מדובר בקרקע ששטחה 4,924 מ"ר, והיא מיועדת להקמת מרכז מסחרי קטן ובית דיור מוגן.שני הנכסים תמורת כ־220 מיליון שקלים.

 בנוסף, דיווחה ארנה על חתימת הסכם מחייב לרכישת השליטה בקניון My Mall בעיר לימסול שבקפריסין, יחד עם שותפתה לעסקה – חברת דורסל.

חברת ׳ארנה גרופ׳ עוסקת בנדל"ן מניב, וברשותה שני נכסים עיקריים בישראל: 75% ממניות המרכז המסחרי ׳סטאר סנטר׳ באשדוד ו-100% ממניות קניון ארנה בנהריה. בחודש פברואר 2021 רכשה חברת אבו יחיאל – חברה לבניין שבבעלות  עו"ד צחי אבו. אבו הוא בעל השליטה בארנה (כ58%)  ומאז רכש את החברה זינקו מניות החברה למעלה.

הרווח הכפול של בן זקן

סגירת המעגל של ג'קי בן זקן שלאחר מספר שנים שב בן זקן לבורסה ולחברת ׳ארנה׳, בה החזיק בעבר. בן זקן רכש לפני מספר חודשים מניות של שותפו בעבר בארנה נניקשווילי. והוא נהנה מהעסקה לאחר שמניות ארנה מזנקות בבורסה. בנוסף חברת ׳ארנה׳ הודיעה לאחרונה כי תרכוש מידי בן זקן קרקע בהיקף של 18.4 אלף מ"ר, הסמוכה למרכז הקניות ׳סטאר סנטר׳ שבבעלותה, תמורת 38.6 מיליון שקלים . המוכרת בעסקה היא חברת סגול ב.ר. השקעות, שבשליטת בן זקן. המהלך של ארנה בעסקה עם בן זקן היא כחלק ממהלכי השבחת ׳סטאר סנטר׳.

צילום: יוסי וקנין

חברת האופנה ׳בריל׳ ורשת 13 במגעים לרכישת חברת איקומרס משותפת

אשתקד רכש איש העסקים ג'קי בן זקן חלק ממניות חברת ההנעלה והאופנה ׳בריל׳. עתה נמצאת חברת ׳בריל׳ ביחד עם ערוץ ׳רשת 13׳ במגעים  לרכישת חברת בתחום האיקומרס, (סחר אלקטרוני) שתרכז את כל פעילות הסחר המקוון של הקבוצה. החברה המשותפת תוקם בחלוקה של 75% לקבוצת ׳בריל׳ ו-25% לרשת 13, שאותם היא תקבל בתמורה להקצאת מדיה בשווי של 33.3 מיליון שקלים למשך תקופה של 5-6 שנים..

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן