׳אדמה אגן׳ אירחו את ׳גדולים במדים׳

לכבוד חג הפסח, התקיים ברחבת מפעל אדמה אגן טקס הרמת הכוסית המסורתי. באירוע המושקע השתתפו מאות מעובדי וגמלאי החברה

צילום: לירון מולדובן, ODREY
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אנשי ׳אדמה׳ התרגשו לארח את מתנדבי יחידת אדמה מ'גדולים במדים'. צעירי יחידת אדמה אשר לומדים בבית הספר לחינוך מיוחד, גוונים, מתנדבים בבסיס פלמחים מזה מספר שנים בליווי של עמותת יד לילד המיוחד וחברת אדמה אגן. כמו בכל שנה, שיא האירוע הוקדש לחלוקת תעודות הוקרה ושי לעובדים הוותיקים בחברה.

התוכנית האומנותית הייתה מרשימה במיוחד ובסימן האחריות החברתית המאפיינת את פעילות אדמה לאורך כל השנה. עם תום הברכות עלו אל הבמה חברי הצמד המוסיקלי ״בגובה העיניים״, עמק עמרמי וסער בוכבינדר. השניים ביצעו את השירים ״מתנות קטנות״ של רמי קלינשטיין ו-״שמים״ של יגאל בשן.

עמרמי ובוכבינדר מופיעים בכל הארץ עם מופע על סיפור התמודדותם עם מגבלה – אליה הם מתייחסים כיכולת. עמרמי יושב בכיסא גלגלים בעקבות תאונת דרכים שעבר ועבור בוכבינדר ההתמודדות היא החיים כצעיר על הרצף האוטיסטי. הצמד נפגש בתוכנית קהילה נגישה באשדוד לה שותפה חברת אדמה אגן.

עמית וולפמן, אמרגנית המופע, אימו של בוכבינדר ומנהלת משאבי קהילה ונגישות בעיריית באשדוד, מסרה בהתרגשות: ״אנחנו יותר משמחים להגיע לכאן להופיע באדמה, החברה שותפה מובילה ומרכזית למרבית תוכניות הרווחה והדאגה לאנשים עם מוגבלות בעיר אשדוד״.

בין המשתתפים באירוע היו גם: איגנסיו דומינגז, נשיא ומנכ"ל אדמה, צבי מנור, סמנכ"ל תפעול ישראל באדמה, אלעד שבתאי, סמנכ״ל תפעול גלובלי, אביהו דייגי, מנהל מפעל אדמה אגן, הדרן עולמי, מנהל מפעל אדמה מכתשים, חיים שייב, יו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות ומאיר אמסלם יו"ר וועד העובדים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן