תתאים לכולן: שמלת כלה צנועה 

צילום: PIXABAY
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בעבר שמלת כלה צנועה נחשבה לנחלתן של נשים מאמינות בלבד. כיום, בעיקר לאחר תקופת הקורונה והסגרים אשר ביטלו את הצורך בשמלות גרנדיוזיות והפכו את כל נושא החתונות להרבה יותר אינטימי, שמלות צנועות הפכו לעולם ומלואו. קיימים סגנונות רבים וכל בוטיק מחזיק מספר דגמים לפחות של שמלות צנועות, כל אחת אלגנטית ומרהיבה בדרכה.

אם גם את מחפשת את שמלת הכלה הצנועה המושלמת לחתונה שלך, מומלץ להתחיל בחיפושים כמה שיותר מהר על מנת להבטיח שביום חתונתך, תצעדי לחופה בשמלה שאת באמת אוהבת. כזו שגורמת לך להרגיש הכי טוב בעולם! מגיע לך להיות מלכה לערב אחד, אז למה להתמהמה?

שמלת כלה צנועה כרוח של שינוי

כמו מרבית הטרנדים אשר כובשים את העולם ואת לב הצרכנים והצרכניות בישראל, גם שמלת כלה צנועה החלה את דרכה בסערה ברשת. בלוגריות, אושיות ומפורסמות נצפו כשהן מתחתנות בשמלה המאופיינת בשרוולים ארוכים וצווארון שאינו חושף דבר. הסבר נוסף לפופולאריות של שמלות אלו, טמון בעובדה שהן מאפשרות לטשטש ולהחמיא לגוף, כך שהכלה יכולה להרגיש הכי בנוח בעולם ביום חגה.

אז מה מאפיין את השמלות המיוחדות הללו?

  • ראשית, שרוולים – אי אפשר להתעלם מהם וככל שהמעצבים משחקים איתם יותר, נוצר מראה אלגנטי ויוקרתי. למשל, שרוולים ארוכים התפוחים בכתפיים, שרוולים ארוכים הפתוחים מהמרפק עד כף היד, שרוול תחרה שקוף המעוטר פרחים, ועוד רבים ונפלאים. כך יכולה הכלה לשמור על צניעותה ולהתהדר בשמלה אחת ויחידה.
  • המחשוף – עד היום, מחשוף עמוק פופולארי מאוד, אך הוא אינו עומד לבדו בחזית. מפתח חזה עדין ואף סגירת גולף, צברו גם הם פופולאריות רבה בקרב כלות. הבדים הם עדינים ויושבים נוח על הגוף כך שגם כאשר הצווארון סגור יחסית, הוא אינו מפריע או מציק. 
  • לשכור או לקנות? – אחת הדילמות שמלוות כל כלה, בין אם בחרה שמלת כלה צנועה או לא, היא השאלה האם לקנות או לשכור את השמלה. כדאי לקחת בחשבון שהעלות משתנה, כאשר השכרה תתומחר מעט גבוה יותר. הרי בסופו של דבר השמלה אמורה לחזור לבעליה ואם יהיה עליו לבצע תיקונים, הרי שהם גלומים במחיר. ההמלצה הטובה ביותר תהיה לבצע סקר שוק מקיף ולהבין האם את אדם סנטימנטלי ורגשי וייתכן שתיקשרי לשמלה שלך, או שמא תעדיפי באמת להחזיר אותה אחרי האירוע. 

שמלה בלתי נשכחת לערב בלתי נשכח

שמלת כלה צנועה איכותית, היא שמלה המשלבת בדים יוקרתיים וטובים, לצד תחרות ותוספות עדינות בתפירה מדויקת ומוקפדת. כל שמלת כלה היא עולם ומלואו, מחמיאה, נפלאה ונוצרה במטרה אחת – לשמח כלה. לאחר שתבין את הסגנון וההעדפה האישית שלך, תוכל אשת המקצוע להציג בפנייך שמלות העולות בקנה אחד עם מה שאת מחפשת. כעת, כל שיותר לך זה רק למדוד ובתקווה, למצוא כבר עכשיו את שמלת חלומותייך. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן