תקלות מזגן נפוצות בקיץ – איך להימנע מהן?

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עונת הקיץ היא עונה חמה מאוד בישראל. המזגן מהווה מכשיר חשמלי בסיסי וחשוב מאוד בכל בית בעונה זאת ואם פתאום המזגן שלכם לא פועל בצורה תקינה בשל כל בעיה שהיא, אין ספק שהדבר יכול לגרום לכם לעוגמת נפש של ממש. חשוב מאוד לרכוש מראש את המזגן הטוב ביותר, כך לדוגמא: מזגני תדיראן אשר ידועים כמזגנים איכותיים מאוד, בעלי מינימום תקלות. יחד עם זאת, בכל מקרה שבו המזגן שלכם איננו פועל בצורה תקינה, חשוב מאוד שלא תנסו לתקן את התקלה באופן עצמאי ותפנו לשירותיו של טכנאי מזגנים מנוסה ומקצועי, שידע כיצד לפתור לכם את הבעיה במזגן בצורה הקלה, המהירה והיעילה ביותר.

תקלות נפוצות במזגן בקיץ

חשוב מאוד לזכור כי תחזוקה שוטפת של המזגן לאורך כל ימות השנה תאפשר לכם להנות ממנו לאורך זמן. יחד עם זאת, לעיתים יתגלו תקלות שונות במזגן שיש צורך לתקן על ידי טכנאי מזגנים מנוסה ומקצועי.

לעיתים לא מדובר על תקלה של ממש, אלא רק על פעולת תחזוקה שלא ביצעתם. כך לדוגמא: אם המזגן שלכם לא מגיע לתפוקת הקירור הרצויה לכם, כדאי שתבדקו את הפילטרים של המזגן. פילטרים לא מספיק נקיים שצברו אבק ולכלוך גורמים לירידה בתפוקה של המזגן, לסתימה של פתחי האוורור, לבלאי מואץ, לצריכת חשמל גבוהה ולא פעם גם לנזילות מים.

לא פעם מדובר על טמפרטורה לא מתאימה לעונה ועל כן, חשוב להתעדכן בטמפרטורה הרלוונטית לכל עונה.

אם בכל זאת המזגן שלכם לא מקרר, חשוב מאוד שתפנו לטכנאי מקצועי שידוע כאיש המקצוע הטוב ביותר לתיקון המזגן מהסוג שיש לכם.

נזילת מים מהמזגן

תקלה נפוצה נוספת במזגן היא נזילת מים ביחידה הפנימית. לעיתים ניקוי פשוט של הפילטרים מדי תקופה ימנע את התקלה. במקרים אחרים יתכן וצינור הניקוז של המזגן נסתם כתוצאה מלכלוך ואבק, תוכלו לבדוק זאת על ידי נשיפה לתוך הצינור שהמטרה שלה היא להוציא את המים החוצה יחד עם הלכלוך. יחד עם זאת, אם לא מדובר על הפילטרים או הצינור, זה בהחלט הזמן שלכם לפנות לטכנאי מזגנים שיבחן את הבעיה ויעניק לה מענה הולם.

בחירה חכמה במזגן מתקדם

בסופו של דבר, חשוב מאוד שתזכרו שעל אף שמרבית המזגנים ידרשו מדי פעם בפעם תיקון בשל סיבה כזאת או אחרת, הרי שישנם מזגנים שידרשו הרבה יותר פעולות תיקון בקיץ מאשר מזגנים אחרים. במה הדבר תלוי? בכמה חכמה הבחירה שלכם במזגן, כלומר: האם המזגן שבחרתם הוא מתקדם ואיכותי והאם הוא מיוצר על ידי חברה שידועה באיכות ובטיב המזגנים שהיא מספקת. מזגני תדיראן מהווים כיום את המזגנים האיכותיים ביותר בשוק. אם אתם מעוניינים לבחור במזגן אמין שלא ידרוש יותר מדי תיקונים במהלך השנים, אין ספק שכדאי שתעזרו במומחה בתחום המיזוג והמזגנים של חברת תדיראן בפרט, אשר יסייע לכם להתאים את המזגן המתקדם והמתאים ביותר לצרכים שלכם ולבית שלכם.

מעבר לעובדה שבחירה נכונה של מזגן תשדרג לחלוטין את חווית המיזוג שלכם בקיץ, היא תעניק לכם שקט נפשי מתוך ידיעה ברורה שעשיתם את הבחירה הטובה ביותר שיש.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן