תפתחו יומנים: פסטיבל ׳אשדודאנס׳ יתקיים במהלך חודש יולי

פסטיבל המחול הבינלאומי הגדול בישראל יוצא לדרך זו השנה השביעית  בסימן "לא נפסיק לרקוד”, ארבעה ימים של שכרון חושים עם פסגת המחול הישראלית. האמנים שייקחו חלק בפסטביל: שרית חדד , שירי מימון, מארינה מקסימיליאן, אודיה , דיוויד ברוזה, קובי אוז, ואלרי חמאתי    רותם כהן, מאיה בוסקילה, מיי פיינגולד, עינת שרוף, אור כהן בתאריכים 15-18.7

יופי של פסטיבל מחול. צילום: יח״צ, אורי קריספין
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

למעלה מ-2,000 רקדנים, רקדניות ולהקות מחול מובילות מהארץ וחו"ל, קבוצות ריקוד עממיות ואומנים מהשורה הראשונה בפסיפס חסר תקדים של הפקות מקור, שילובים ייחודיים ומופעים מסקרנים, שיקרבו לבבות, יחברו אותנו סביב היפה והמשותף, יאירו את הפצע המדמם שנפער בנו ב-7 באוקטובר מזוויות חדשות ויעניקו מעט מרגוע ומזור לנפש.

אבי לוי, המנהל האומנותי של פסטיבל אשדודאנס: "לכולנו מובן כי התרבות בכלל והריקוד בפרט נדחקו לאחרונה במורד סדרי העדיפויות שלנו. מצב הרוח מקשה מאד לשמוח, אבל האמונה הפנימית שלנו לא מאפשרת לוותר ולהפסיק לזוז. בפרפראזה על דבריו של גלילאו גלילייאף על פי כן נוע ננוע. העבודה על הפסטיבל השנה חייבה אותנו לגעת בפצע המדמם שנפער בנו ב-7 באוקטובר, להאיר אותו מזוויות חדשות ולהציג אותו במבע שהוא שפתנו השנייהמחול. קבוצות מקצועיות ועממיות, כוכבים גדולים ויוצרים מקומיים מרכיבים פסיפס חסר תקדים של מופעים ואירועים שמצליח להתכתב בעדינות עם האירועים שבחוץ ולהכניס לתוכם אוויר הנחוץ לנשימה.

עו״ד יוסי עטר, מפיק ראשי של הפסטיבל: ״פסטיבל אשדודאנס הפך למסורת בעירנו. השנה צפוי פסטיבל מרגש במיוחד שבאמצעות שילוב בין עולם המחול לעולמות האומנות הוויזואלית יעביר את המסר החשוב לא נפסיק לרקוד."

פסטיבל "אשדודאנס" מתקיים בתמיכתם והפקתם של: עיריית אשדוד, חברת התיירות אשדוד, החברה העירונית לתרבות ופנאי, אגף האירועים של עיריית אשדוד, ׳ארט הפקות׳ וייצוג אמנים בע"מ, משרד התרבות והספורט, משרד התיירות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן