תעודת הצטיינות לאמי"ת י' אשדוד

בית הספר אמי"ת מקיף י' אשדוד זכה לקבל תעודת הצטיינות מחוזי לשנת תשפ"א, של מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך, עבור פעילותו הייחודית בשדה החינוך. אריה מימון: "זהו כבוד לעיר ולמערכת החינוך העירונית״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"שאו ברכה תפארת עשייתכם, מכם לומדים מוסדות החמ"ד במחוז דרום על מסירות, מקצועיות חדשנות ויצירתיות, חינוך והוראה מיטבית" כתבו חברי ועדת הפרס להנהלת אמי״ת מקיף י׳ ומסיימים בברכה ופרגון "אשריכם מנהיגי בית החינוך, מוריו ועובדיו, אורותיכם מאירים דרכם של רבים".

מנהל בית הספר מוטי ארבל, קיבלהשבוע את הבשורה כאשר אירח את ועדת הפרס אשר ביקרה היום בבית הספר, עמדה מקרוב על הפעילות החינוכית ועבודת אנשי הצוות והביעו את הערכתם לנעשה בין כותלי בית הספר. ארבל, מנהל בית הספר: "היתה זו הפתעה נעימה וכולנו תקווה כי נזכה גם לפרס הארצי".

תעודת ההצטיינות מזכה את בית הספר להשתתפות בתחרות הארצית. שלב זה הוא בחירת הועדה המחוזית שסיירה במוסדות החינוך במחוז וממליצה על המוסד המצטיין. הליך דומה מתרחש במחוזות האחרים ומבין הזוכים בכל המחוזות, בוחרים במצטיין הארצי לקבלת הפרס הארצי.

אריה מימון שמח על הבשורה הנהדרת ושיבח את העושים במלאכה בכל שדה החינוך הממלכתי דתי בעיר ושל אמי"ת י' כמובן. "תודה להנהלת בית הספר, לצוות החינוך, לעובדים ולמנהל בית הספר. זהו כבוד לעיר ולמערכת החינוך העירונית" אמר וציין כי מהיכרותו את הנעשה בבית הספר הוא לא יופתע אם הם יזכו גם בפרס הארצי.

על תעודת ההצטיינות לשנת תשפ"א, שנמסרה לידי מנהל בית הספר,  חתומים בעז קולומבוס – המפקח הארצי על החינוך העל יסודי ויו"ר ועדת הפרס, דוד חטואל – מחמ"ד מחוז דרום, אלי אדרי – מפקח כולל ושוש נגר מ"מ ראש מינהל החמ"ד. אשר מחזקים את בית הספר ומודים להם על היותם "אות ומופת לכל בתי החינוך הממ"ד במחוז דרום".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן