תנו עוז למ.ס אשדוד

כוכב ומלך שערי קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, עוז בילו חוגג יום הולדת 20. בילו נמצא באקדמיה של מ.ס מזה כחמש שנים ונחשב להבטחה גדולה. "אלי לוי לימד אותי להיות יותר 'רע' ברחבה"

צילום: דוברות מ.ס אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אקדמיית הכדורגל המפוארת של מ.ס אשדוד ידועה בשחקניה המשובחים, שנמכרים במחירים גבוהים לקבוצות גדולות בארץ ולליגות מעבר לים וגם מוכיחים את עצמם. ניר ביטון וגדי קינדה הם דוגמא קלאסית לכך. בכדי להבין את סוד הקסם של האקדמיה של מ.ס אשדוד שוחחנו עם הקשר הנפלא עוז בילו, שחגג השבוע יום הולדת 20.

בילו נולד ומתגורר בראשון לציון, שיחק בקבוצה המקומית כשהיה ילד, ממנה עבר למכבי ת"א, אותה עזה לפני שנתיים, לטובת אשדוד. בחמש השנים האחרונות, הוא שייך למ.ס אשדוד ונחשב לשחקן מוערך מאוד, אשר לו צופים עתיד מזהיר. העונה כבש הקשר הנפלא 8 שערים במדי קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, כאשר בעונה שעברה, כבש 21 והעפיל לליגת העל לנוער יחד עם מ.ס, במסגרתה אשדוד מדורגת העונה ראשונה באופן מפתיע. בילו כבר שיחק בקבוצה הבוגרת, כאשר בעונה שעברה רשם שמונה הופעות ואף זכה לבשל שער. אולם בילו, שנמצא בשירות חובה בצה"ל ומשרת בצריפין, חייב להישאר עם הרגליים על הקרקע ולנהוג בצניעות, בדיוק באותה הצורה בה ענה לשאלות של כתבנו.

איך חגגת?

"האמת שלא חגגתי יותר מדי. עם המשפחה והחברה בבית."

אביך גם מאמן. איך הקשר איתו?

"אבא שלי מאמן במחלקה הנוער של מ.ס אשדוד. כשהייתי קטן זה היה קצת יותר קשה. הוא היה יותר ביקורתי אליי מהורה רגיל. עם השנים אני מאמין שזה עשה לי רק טוב ועזר לי הרבה ואני מודה לו על כך. אני זוכר שהיו משחקים שהייתי נותן שני גולים ובאוטו בחזרה, הוא היה נכנס בי."

מאיפה היכולת לכיבוש השערים?

"אלי לוי (מאמן הנוער מ.ס אשדוד) לימד אותי לעשות את הכניסות האלה לרחבה. תמיד הייתי משחק יפה עם הכדור, אבל אף פעם לא הייתי שחקן של מספרים. הוא עשה לי את השינוי הזה, של להיכנס מקו שני הרבה לרחבה ולהיות יותר 'רע' ברחבה. רוב הגולים שלי בתוך הרחבה."

איך הגעת לאשדוד?

"היה לי משחק נגד אשדוד. משחק טוב מאוד ואחרי המשחק הזה, הם ישר פנו אליי. בחודש ינואר באותה עונה, כשהייתי בנערים ב', עברתי לאשדוד."

מה החלום שלך?

"החלום הקרוב זה לשחק כמה שיותר פה בקבוצה הבוגרת. ברור שבעתיד ארצה להתקדם ולהצליח כמה שיותר."

איך הייתה ההשתלבות בקבוצה הבוגרת?

"מבחינה חברתית אני משתלב מצוין. גם הותיקים וגם הצעירים קיבלו אותנו יפה את השחקני נוער. מבחינה מקצועית אני מאמין שאקבל יותר הזדמנויות ממה שקיבלתי עד עכשיו."

האם אתה מרגיש באור הזרקורים?

 "לא חושב שכרגע אני באור הזרקורים. כרגע עדיין לא עשיתי כלום".

איפה למדת ומה אתה חושב על תואר ראשון?

"למדתי בראשון לציון ועברתי ללמוד באשדוד, במקיף א', כשעברתי לאקדמיה של מ.ס. לגבי תואר ראשון, לא חשבתי על זה עדיין."

לסיום, מה תרצה לאחל לתושבי אשדוד לקראת שבת המלכה?

"רק בריאות בעזרת ה'. לשמור על ההנחיות והכל יהיה בסדר".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן