תנופת התיירות של אשדוד בשיא של כל הזמנים

קשה שלא להבחין בתנופת הבנייה והשינויים בנוף כאשר נעים ברחובות העיר. אבל כשמסתכלים יותר לעומק ובוחנים את הפיתוח על כל רבדיו, מגלים שכחלק מהפיתוח הזה נמצאת גם השקעה אדירה בכל הקשור לתיירות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שנתיים מאז פתיחת הקדנציה, ראש העיר יחיאל לסרי וסגן ראש העיר שמעון כצנלסון אשר ממונה על החברה לתיירות "חופית", בהחלט יכולים לחייך ולהראות קבלות במגוון פרויקטים אשר ללא ספק שמים את אשדוד על המפה.

עד היום, היצע המלונות באשדוד הסתכם במלון לאונרדו ומלון ה- WEST  והדבר הולך להשתנות משמעותית בשנים הקרובות. באשדוד מתוכננים כיום 32 מלונות, אשר חלקם מתוכנן על רצועת החוף אשר משתרעת לאורך של כ-7 קילומטרים והוא אחד הארוכים ביותר בארץ. לצורך השוואה, רצועת החוף של אשדוד גדולה פי 5 מרצועת החוף של תל אביב. באופן מיידי, ניתן לראות בבניה את המלונות בחוף לידו, ובהמשך מתוכנן שדרוג לה ממוניה והפיכתה למלון בחוף מיאמי. פרט לכך, מלונות אלה יתחדשו בטיילת חדשה לאורך החוף בהשקעה של למעלה מ-40 מיליון שקל. לפרויקטים אלה על חוף הים מצטרפת גם המרינה, וניתן לראות את התנופה המהירה של העבודות באיזור, אשר גם בסביבתה ייבנו מלונות וחניה תת קרקעית ענקית ל-500 רכבים, כאשר גולת הכותרת של המרינה לרווחת התושבים יהיה הגשר אשר יחבר את המרינה לכיכר המפרשים ונמצא כבר בהיתר בניה.

פיתוח נוסף אשר קיבל תנופה אדירה הוא בגזרת הפארקים העירוניים. פרט לפארק אשדוד ים אשר עבר שדרוג משמעותי בשנתיים האחרונות, השנה נפתח פארק המנגלים בעד הלום אשר מסדיר את נושא ה"על האש" בעיר, ולפני כחודש נחנך הפארק האקולוגי. בנוסף, אנחנו צפויים לתחילת העבודות על פארק מים חדש ופרויקט הקרוונים אשר ייתן מענה לכל נושא הקמפינג.

כצנלסון התייחס לתנופת הפיתוח והוא בטוח שזאת רק ההתחלה. "יחד עם ראש העיר, אנחנו עובדים במרץ להפיכת אשדוד לאחד ממוקדי התיירות הנחשקים ביותר בארץ, תוך יצירת אטרקציות, קידום כלכלת העיר ויצירת מקומות עבודה חדשים. הספקנו לא מעט בשנתיים האחרונות ואנחנו נמשיך לעבוד למען פיתוחה ושגשוגה של העיר אשדוד לרווחת התושבים"    

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן