תכנית מע"ר דרום הערב במועצת העיר: גלבר מזהירה מפני הצבעה בעד התכנית

חברת המועצה, הלן גלבר מאתגרת את חברי מועצת העיר אשדוד. הערב תובא למועצת העיר תכנית מע"ר דרום להצבעה, זאת לאחר התנגדות של אותם חברי מועצה מישיבה קודמת לפני 4 חודשים. גלבר: "חברי המועצה מוטעים, וכיידרשו לתת תשובות כיצד הכשירו ונתנו ידם למהלך כזה יבינו שעבדו עליהם"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במכתב משפטי של חברת מועצת העיר הלן גלבר, באמצעות עורכת דינה, איריס אדרי היא פונה היום לכל חברי מועצה בעניין התכנית של מע"ר דרום  שמובאת הערב להצבעה במועצת העיר. גלבר שנאבקת על התכנית במע"ר, שתהפוך לרובע הצפוף ביותר במזרח התיכון, על שטח קטן בו מתכננים לבנות למעלה ב4 אלף יחדיות דיור, ללא התייחסות נכונה ואמיתית למוסדות ציבור שטחי ציבור וחניות ותנועה, ודורשת מהם להיות ערניים על מה בדיוק הם מצביעים.

מזהירה פני הצבעה על התכנית "שאין לה התחשבות באינטרס ציבור". גלבר

במכתבה, גלבר מזכירה להם שהם הצביעו נגד, לפני 4 חודשים על אותה תכנית. "זה היה בישיבת מועצת העיר מיום 3.6.20, התנגדו  חברי המועצה לתכנית לתוספת אלפי יחידות דיור במע"ר דרום שחורגות מהתכנית המקורית, בין היתר בגלל המחסור בשטחי ציבור. אני מזכירה שמדובר בתכנית בהיקפים גדולים בלב ליבה של העיר שתשפיע על רווחת התושבים ברובע ובעיר כולה"

לדברי גלבר, באופן תמוה החליט מנכ"ל העירייה, אין בן עדי,  להקים ועדה בעניין."שתנסה לחייב את חברי המועצה להצביע בעד אותה תכנית שכבר נפסלה על ידנו, תוך הצגת נושאי הדיון כ"מכבסת מילים" שנועדה להטעות, לבלבל ולטשטש. היא מוגשת ללא הסכמת בעלים ומטרתה לעקוף את האינטרסים של התושבים ושל העיר, אך לדאוג לאינטרסים של בעלי עניין. הניסיון של מנכ"ל העירייה הוא מהלך הזוי של מי שאמור לדאוג לאינטרס של תושבי הרובע בפרט  ושל תושבי העיר בכלל".

ש. מה הבעיה עם המהלך הזה?

"זה מהלך שיש בו סתירה, כי מצד אחד העירייה מודעת שיש מחסור בשטחי ציבור ברובע, ומצד שני מנסה לאשר את התכנית. חברי המועצה למעשה מוטעים לאורך כל הדרך, וכשחברי המועצה יידרשו לתת תשובות כיצד הכשירו ונתנו ידם למהלך כזה, וכיצד הסכימו לתכנית כזו לאחר שקודם לכן התנגדו לה, לא יהיה להם שום הסבר ענייני פרט לכך שאולי "עבדו עליהם" וש"הם לא באמת הבינו" למה הם נותנים ידם.  אז הנה, עכשיו יודעים חברי המועצה עוד לפני ההצבעה, על מה הם הולכים להצביע בישיבה הערב".

אז איך יצביעו חברי מועצת העיר הערב? נעקוב ונעדכן

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן