תיירות פנים , טובה ומומלצת: מה לעשות בימים אלו כשכל יום ניראה אותו יום כמו אתמול שלשום

נסענו לצפון ואנחנו האשדודים מזמינים אתכם בצפון ובדרום לבוא למלונות באשודד. לעודד את תיירות הפנים , להביא את הכסף שהוצאנו לטיולים בחול להשאיר אותו בארץ במיוחד בימים אלו . היציאה מהמחזור של מעגל הבית משחררת את המחשבה ואת הדאגות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הרבה אנשים מוצאים עצמם במעגל הזה. וזה די טוב . העבודה הפכה לבילוי המועדף ואם יש מרפסת זה כבר ליגת על . אם נצא האם יהיה מספיק נקי , האם אנשים ישמרו ריחוק גם בטיול?

אז יצאתי לראות מה עושים, האם העובדה שכאנחנו בעיצומה של מחלת הקורונה  והשמים פתוחים או פתוחים למחצה. אז למה לא לשנות כיוון , בקיץ לרוב אנחנו חושבים אילת או חול, אני באופן אישי אוהב את הצפון פוקד בסוכות או פסח

אז החלטתי לראות מה עושים אנשים ונסעתי לצפון, תיירות פנים. לציין שנסעתי באמצע השבע באמצע היום . הדרך עברה בצורה נעימה ללא פקקים. עצרנו באלוניות בכביש 6 , פקדו שם תושבים ולא היה לחץ בשום מקום.

הגענו לכינרת , היא מלאה אך לא מידי , חששתי מהפרסומים החופים עמוסים , היו נופשים וכולם היו מרוצים ולא היה צפוף במיוחד. המים של הכנרת מגיעים לקו עצים כך שחוף עם צל היה הפתעה טובה.

האפשרויות רבות , ניתן לבוא להזרק בחוף ולהביא ציוד מבית, אפשר  לבוא להשכיר אוהל פשוט, אפשר ללון בחוף ממזוג או קראוון , ולמתפנקים ניתן ללון במלון או בקיבוץ.

המצב מעמיד אותנו בחששות אך לינה בקיבוץ גינוסר היתה נעימה , ודי סמכנו על הקיבוצניקים שיהיו נקיים .

הצפון יפה , מומלץ לנסוע , מצאתי שמשפחות רבות מטייילת , ילדים מתרוצצים בנחלים , מסלולי נחל דן היו גדושם אנשים אך עדיין לא היה עמוס . זאת לאור העובדה שצריך להרשם מראש והם מגבילים מספר אנשים. יש כמות יפה של אנשים אך לא מרגישים את העומס.

הדובדבן , מסעדה , האם ללכת בתקופה זאת , רבים נמענים. אך החלטי ללכת לדג על הדן , לא להפסיד את ההדג פורל על הפחמים שלהם . ואכן הם נזהרים יושבים במרחים , הכלים חד פעמיים . הנוף המשכשך והאוויר היה נפלא ועל האוכל אין מה לדבר, פשוט תענוג.

שמתי לב שבחופש אין קורונה , אתה שומר על נקיון ידים אתה דואג שארוחת הבוקר תגיע עד לחדר אבל אתה לא חושב על המחלה , היא לא נמצא במחשבות שלך .

הנופש בארץ מומלץ , כדי שהתיירות תצליח בכל מקום עושים מאמץ . באשדוד , מזל שיש ים , מרחב מקסים וכחול עם אוויר ולאורך הים פתחו טיילת יפה , בערבים ניתן לראות את האזרחים נהנים שם. יש מספר מלונות באשדוד  נוף מרהיב, מסעדות טובות ומרכזי קניות , מומלץ לבוא  וצריך לצאת

נסענו לצפון ואנחנו האשדודים מזמינים אתכם בצפון ובדרום לבוא למלונות באשודד. לעודד את תיירות הפנים , להביא את הכסף שהוצאנו לטיולים בחול להשאיר אותו בארץ במיוחד  בימים אלו . היציאה מהמחזור של מעגל הבית משחררת את המחשבה ואת הדאגות.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן