תחזית אסטרולוגיה שבועית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל
טלה
רגעים יפים בתחום הקריירה. הצפיות שלכם בנושא קידום יגיעו לכלל הגשמה. דבר זה יעיב על מצפונכם שכן זה יבוא על חשבון אלה שהיו הרבה לפניכם ושירגישו שזה בא על חשבונם. שלום בית מפתיע ייגזר עליכם כתוצאה מהתערבות בלתי צפויה. הקשרים החדשים יסייעו לכם להגיע קרוב לצלחת בתחום העבודה. כספים יושקעו לטווח הארוך. זה הזמן לנצל את האנרגיות החיוביות למיסוד קשרים ולעיצובם מחדש. כספי ירושה מושקעים בדרך נכונה ובהצלחה. טיפ השבוע: כול עוד למדתם בבית ספר-זה עצר אתכם, כשהפעלתם יצירתיות – הצלחתם.  

שור
הימים הבאים יביאו אתכם אל סף פריצת הדרך שאליה שאפתם להגיע. חדשות טריות 'מלמעלה' ימלאו אתכם באופטימיות זהירה. שיחה קולחת ביניכם ולבין המעסיק תוביל לקידום כלשהו. כספים והשקעות מן העבר יוכחו כחיוביים וכמשתלמים. אתם עומדים במבחן הבין זוגי. למעשה כול בני המזל ייהנו מהרמוניה ברוכה בחיק בני המין השני. אירוע משמח מתקרב והולך. אתם 'מרוויחים' את חיי החברה שלכם בכבוד. מסיבה או אירוע בו שתשתפו יוליד ידידות חדשה ומעניינת. לא להתבייש להתקשר לייעוץ אישי קצרצר בנוגע לכם ולכול המשפחה.   

תאומים
שינויים במסגרת העבודה יופיעו בצורה הנקשרת למישהו קרוב ומפרגן. השמחה תוכפל ברגע שתגלו שקיבלתם תוספת שכר. מסיבה כלשהי תסחף אתכם לזרועות הפזרנות הידועה שלכם. תנסו שלא להוציא כספים מיותרים. מגמת האופטימיות עלולה להיעצר לכמה ימים בנוגע לתחום הרומנטי. הרעיונות שלכם נתקעים לזמן מה לאור הקשיים הבלתי צפויים. הניחו לתכניות לכמה ימים ויתברר לכם שהירידה הנוכחית – זמנית בלבד. טיפ השבוע: אנחנו לא מפסיקים לחיות בגלל שאנחנו מתים אלא בגלל שאנחנו מתים בעודנו תקועים בעבר. פנו לייעוץ בנוגע לאהבת החיים שלכם.  

סרטן
אתם עומדים במבחן הבין זוגי. כלל בני המזל ייהנו מהרמוניה ברוכה בחיק בני המין השני. אירוע משמח מתקרב והולך. אתם 'מרוויחים' את חיי החברה שלכם בכבוד. מסיבה כלשהי תוליד ידידות חדשה. השבוע אתם במיטבכם. יש בכם דחף חיובי לעזור לאחרים בכול שטח ועניין. בני המשפחה הקרובה ייהנו מרצונכם זה ויתגמלו אתכם כראוי. בני המין השני יבחינו בקסמכם האישי וגם במגזר זה תתוגמלו. כספים והשקעות מן העבר יוכחו כחיוביים וכמשתלמים. מי שנותר לבד למרות מצב הכוכבי הטוב, חייב/ת לפנות לייעוץ אישי.   

אריה
השמש החוגגת לכם את יום ההולדת תהיה כחייכנית במיוחד – זה מצביע על היכולת להבליט את האישיות שלכם. נצלו את קסמכם האישי, שיהיה בולט במיוחד לשם השגת: מטרות רומנטיות, עסקיות ומשפחתיות. תנסו ותצליחו. השבוע אתם יותר אופטימיים ביחס למוסד הנישואין ולכל הקשור לזוגיות. גורמים חיוביים יסיעו לכם לגשר על פערים שעד כה הטרידו אתכם. קבלו עצה: כדאי יהיה לכם להתפנות לבילוי פנאי, זה ישתלם לכם מאוד. טיפ השבוע: אחת האהבות הרציניות ביותר אצל כאלה – שאתם לא סובלים במיוחד, היא אהבת הנוחיות.  

בתולה
הפחד מכישלון ומדחייה ומאובדן האהבה מונעים מכם לבצע שינויים שאתם מצפים להם, למרות שנדמה שהזוגיות שלכם נכנסה לערוץ מונוטוני של שגרה מלאה. הזוגיות בעצם איתנה ועדיין אוהבים אתכם 'בדרך שלהם'. הנתינה שלכם בתקופות מסוימות היא אבסולוטית הזמן לצאת מהגבולות הרגשיים אל האור הנכון. לא לדאוג מתחום הכספים יהיה טוב. מזל שיש עוד 10 אצבעות שמכניסות לא מעט כספים. אתם נפגעים שמספרים את מה שאתם מספרים, הטיפ למענכם: אם אתם מגלים סודכם לרוח, אינכם צריכים להאשים אותה על שגילתה אותו לעצים.   

מאזניים
השבוע אתם מרגישים שאתם חייבים לעמוד על שלכם ומנסים להתאמץ בלהסביר את עמדתכם במלוא המרץ. אתם עשויים להצליח בכך מאוד. קשה לכם לתפקד בחום הכבד ולצפות בשנאת החינם. אתם חשים בתחושות של פסימיות רבה לעניין הקריירה ומנסים להאשים את כולם בכך. מישהו יקר יבוא לביקור וישנה מעט את מצב רוחכם זה. המלצתי היא שתיקחו את העצות שימסרו על ידו. אל תוציאו כספים מיותרים על חברים ועל ידידים שלא מגיע להם יחס. הזמן לנסות ייעוץ אישי מקיף אודות הזוגיות רבת השנים.  

עקרב

השבוע תרגישו טוב. כמעט כל מי שתיפגשו יחפש להיות אתכם בקשרים טובים. אתם זוכים להכרה במישורים: קריירה, אמנות וביכולת שלכם למכור יותר טוב מאחרים. האינטואיציה שלכם תהיה ברוכה וקולעת. היכונו: אתם עלולים לפגוש באנשים שלא פגשתם זמן רב. שיחות נפש יתנהלו סביב חברים שאבדו בנבכי הזמן. קנייה או מכירה של כלי רכב או דבר יקר אחר ייצאו לפועל. זה יהיה מבורך ומוצלח. בעוד כשבועיים, צפו לפירעון של תכנית חסכון לצורך העסקה.  

קשת
שבוע נפלא לבלות בחיק הטבע ובחוג במשפחה האוהבת. מישהו יבשר לכם על אירוע משמח וקרוב. גם בעבודה יקבלו אתכם בזרועות פתוחות ובאהבה. הפתעה נוספת מצפה לכם מכיוון המעסיקים. נסיעה חשובה עומדת להתממש. חברים משותפים יצטרפו למסע הזה. החלטות של הרגע האחרון בנוגע לעבודה יהיו המעשה הנכון לעשות. כספים יוצאו לשם קניית מוצרים שיקלו על שהותכם ביעד שאליו מועדות פניכם. רעיון הנכס שאתם רוצים לקנות, יראה סימנים של הגשמה. טיפ השבוע: המשותף לגור – גוזל – ותינוק הוא שהם ממיסים אותנו כשעווה.    

גדי
שבוע אתם לא מקבלים שום ביקורת. אתם רגישים מאוד ועונים כנגד כל הערה קטנה כגדולה באגרסיביות רבה. כל זאת בתחום הבית, אך בתחום הידידותי אתם מאוד פופולאריים, דבר שידחוף אתכם אל מחוץ לבית. השבוע אתם לא יכולים לבצע שום דבר עד הסוף. חוסר הריכוז יכה ביכולתכם לארגן פעולות פשוטות ביותר. רגישות היתר תופנה גם לתא המשפחתי. תנסו שלא להאשים את עצמכם בדברים של מה בכך. כספים יגיעו אליכם ויעזרו לאזן את החשבון. הזמן לנסות ייעוץ אישי מקיף אודות הזוגיות רבת השנים.  

דלי 
הימים הבאים יביאו אתכם אל סף פריצת הדרך. חדשות טריות מלמעלה ימלאו אתכם באופטימיות זהירה. שיחה קולחת ביניכם ולבין המעסיק תוביל לקידום. ימים של אושר ושל שלווה יגיעו אל מעונכם האישי. בני המין השני ימשכו לאישיותכם הממגנטת. צפו למתנה כלשהי שתוגש לכבודכם במהלך מסיבה הקשורה לעבודה במישרין או בעקיפין. בריאותכם במיטבה. השבוע שלכם יאופיין בתקשורת, מכל סוג ועניין. אגב, זה לא הזמן לעבור דירה או לחתום על חוזים חדשים. טיפ השבוע: אהבה ראשונה היא לרוב בלהתעניין בריגושים ולחזור שוב על… אותן טעויות.     

דגים
השבוע מוחכם עובד כמו מחשב. זה שבוע טוב להחליט ללמוד משהו חדש. כושר השכנוע שלכם יהיה במיטבו. כספים יאזנו את חשבונכם, אבל לא יספיקו לתכניות שלכם לפרוץ קדימה. בהמשך השבוע הביטחון האישי עולה בעקבות כמה בשורות טובות מכוונים שונים וחיוביים. תשוטו על גל של הנאה ויצירה. הממונים עליכם יבחינו בכך ויתגמלו אתכם בקרוב מאוד. שימו לב לאויבים הסמויים, לבל יכשילו אתכם בלשונכם. ידיעה חשובה הקשורה למשפחה תעודד את רוחכם. זה הזמן לנסות ייעוץ אישי מקיף אודות הזוגיות רבת השנים.        

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן