ההורוסקופ השבועי: התחזית אסטרולוגיה שבועית 31.3-6.4-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

התרגשות לקראת הפסח. הלחץ הרומנטי כתוצאה מבדידות רגשית ארוכה יוצא החוצה וייתכן שיגרום למצב מתנדנד ופוגעני. חששות או שמועות מכיוון בלתי-צפוי ממשיכות להטריד את מנוחתכם. אלה שלא עובדים ירגישו את זה בכיסם המתרוקן. בעבודה: הקשר הערכי המפרגן, לא מסביר פנים, כבעבר. תפסיקו לצפות מאנשים מזויפים לנהל לכם את החיים. התייעצו רק עם חבר/ה נאמן/ה שהוכיח/ה עומק סנטימנטלי והזדהות אמתית בכאבכם. הקשיים בכללותם נוטעים בכם חרדות מן העתיד לבוא, גם עם כרגע אתם איך שהוא מחזיקים מעמד. עצמאים: הזמן לסגור ייעוץ.

שור

ההתרגשות לקראת חג האביב עושה לכם טוב. הרצון לקבל אהבה מהנוכחי/ת, או המשיכה או הגעגוע כלפי בן/ת זוג מהעבר מעיקה ועולה בעוצמתה. למרות התסכול בגלל הקריירה התקועה אתם 'אוכלים את עצמכם' וממשיכים להיות תלויים כלכלית בבן/ת הזוג האוכל/ת את הלב. תעשו הכול לשנות את התמונה, חפשו הזדמנות לפריצה בתחום הלימודים והקריירה, כי אתם יודעים שזה לא יבוא לבד בלי מאמץ רציני מצדכם. אברי הנשימה, הברכיים והשכמות (בעיקר בצד הגב השמאלי) רגישים יותר. תחושת הבדידות, מכאיבה מאוד למרות שעשיתם צעדים משמעותיים 'לקראת'.

תאומים

אתם דואגים למשפחה, מנסים לעזור יתר על המידה ופחות מבינים שמזמן הם עצמאיים ויכולים לפתור בעיות לבד. בבית: האנרגיות הטובות מושקעות בילדים תוך דגש על אחד מהם בנושא התפתחות רגשית וערכית. צלקות ולקחי העבר אינם מרפים עד כדי כך שכושר החלטתכם ירוד- ביחס לתחום האהבה והמגורים. סכסוך מתמשך בעבודה יוצר בכם פחד מפיטורין מצד אחד, ומצד שני מביא לכם את החשק לקחת את התיק 'להשאיר את המפתחות' וללכת. אתם סתם לחוצים נפשית בגלל תופעה בריאותית פיזית-חולפת כלשהי. חג שמח!

סרטן

אתם אמורים לשנות דברים הקשורים לבית פיזית או 'לסגור' סידורים חשובים למען הילד/ה ומזמן דוחים זאת, זה הזמן לצאת לדרך. החברים הכי טובים ברובם מפנים לכם עורף, אך אל דאגה זה יסתדר עד לאביב הקרוב. השבוע אתם זקוקים לאוזן קשבת בנושאים הכספיים והרגשיים כאחד אבל משום מה הפסיקו להקשיב לכם. הגיע הזמן שתאשימו גם את עצמכם ותזכרו שכשהיו צריכים אתכם לא תמיד הייתם 'שם'. הפתעה או שיפור מכירות ממקור תעסוקה. נסיעה חשובה מתקרבת. אתם חסרים בחוויות בילוי מרעננות. חג שמח!

אריה

מכשולים אפשריים או דמיוניים בנוגע לעבודה ולצד המשפחתי- רגשי ממשיכים להטריד את מנוחתכם בגלל שמועה או אמירה שלא הייתה במקום. הביעו את עמדתכם בקול צלול וברור, כי אם לא כן האנשים ימשיכו להרוס אתכם "בהתחנחנות- מזויפת". דאגות, פעולות או דחייה ביחס לירושות או לכספים המגיעים לכם מזיקות לבריאותכם ולכול הנוגעים בדבר-בבית או בבית ההורים. מישהו יבקש את חברתכם בדרך 'עקומה' ומלחיצה מדי. יזמים: שיחה/או מגעים עם הנוגעים לכספים הציתה חלום ישן להזדמנות עסקית שתצית בכם תקווה מחודשת- בדרך לעושר ואושר. חג שמח!

בתולה

תסכול בעבודה. זכרו שלא ההר הגבוה זה העוצר אתכם, אלא שזו רק האבן המונחת בלב העשויה מדמות שאתם מסרבים לשכוח. זה הזמן לחזר ביתר מרץ ואהבה, אחר בן/ת הזוג. בני מזל עקרב שמרו על בריאותכם הנפשית- אל תשמרו הכול בבטן כמו שכול הזמן אתם עושים. היפתחו קצת לשינויים במבנה האופי, ספרו לאחרים מה אתם עוברים ומה הכי כואב לכם- זה הזמן הכי נכון לעשות זאת. כספים יגיעו מהר משאתם חושבים. הודעה משמחת הקשורה לאירוע הקשור לאנשים קרובים תגיע לידיעתכם. חג שמח!

מאזניים

אתם מרגישים בחוסר היכולת להחליט החלטות חשובות שהם אכן צריכים לקחת אודות: עבודה, קריירה, זוגיות, נישואין וגירושין. מחשבות על עתיד הילד/ים נותנים את הכוחות להמשיך והם אלה שיהיו מבחינתכם במרכז. התרכזו בפטירת בעיות שלכם ופחות של אחרים, שימו לב לתחום הניהול, העסקים, הלימוד והיוזמה. בקרוב: טוב יותר בתחום הזוגי והכספי. חפשו פרצה בתחום הקריירה. דברים שנאמרו בהיסח הדעת יעלו בכם חשש, קינאה או כעס טיפשי ומיותר. מייל או צלצול ספציפי חשוב/ים הם מהדברים להם אתם מצפים השבוע. חג שמח!

עקרב

בימים אלה אתם צריכים לעצור ולחשוב על איך לגרום לאחרים להעריך את שצברתם והענקתם רגשית וכספית כאחד ושלא לזלזל בכם עד כדי שאתם נעלבים ונסגרים מחדש. ויכוחים על רקע אישי  במסגרות תעסוקה מעוררים בכם סלידה או לרצון לקום וללכת. הפנויים: בן/ת הזוג מהסס/ת בקשר אליכם, אבל הפעם גם אתם מרגישים את אותו 'הדבר'- לטוב ולרע. הזמן לפטור בעיות המאיימות על שלוותכם האישית או המשפחתית, עוד לפני שיגיעו ויקישו על דלת ביתכם, או על דלת הילד/ה. פנו ליועצים מקצועיים.

קשת

למהמרים שביניכם: זכרו את שעברתם בשנה שעברה, מומלץ לפעול בזהירות אחרת תאבדו את מרבית השקעתכם בבורסה ובכול תחום כלכלי אחר, מוטב שתשקיעו בבית ובעניי ביתכם הקודמים לכול שיקול והימור. בצעו פסק זמן מחיזורים אחר בן/ת זוג שלא יוצאת לכם מהראש וגם מהחיים. לבעלי עסקים בתחום היופי והבריאות, זה הזמן היותר נכון לפרסום שכן אזור מרץ לא יהיה טוב לכך בגלל נסיגת כוכב התקשורת – מרקורי. הזמן ללמוד את צעדי הריקוד הרומנטי והאינטימי, לכן חפשו יועצים המומחים לנושא החשוב לכם. חג שמח!

גדי

מומלץ שלא להיכנס השבוע למעגלי הדיכאון החוזרים על עצמם כול אימת שחוסמים אתכם. זכרו שאתם כבני מזל גדי עוברים משברים רגשיים בצורה הכי קשה ביחס לשאר בני גלגל המזלות. הימנעו מרגשות קינאה או מכעסים מיותרים. העסק העצמאי עליו חלמתם מנקר לכם בראש ולא מניח לכם לתפקד באופן רגיל ורגוע. אתם מאוד פגיעים ופוחדים לנסות את מזלכם כי איבדתם פעם את כול מה שהיה לכם ומתוך כך הנכם חוששים לנסות שוב. חפשו שלום במסגרות כובלות, ואת ההבנה מול בחיר/ת ליבכם. חג שמח!

דלי

 אתם עומדים בקשר עם פקטור-קריירה. חוסר הוודאות לגבי הקשר המחייב והרגשי מונע מכם להמשיך הלאה למציאות ולמחויבות אחרת. אתם פשוט רוצים לדעת היכן אתם 'עומדים'. לרומנטיקנים: הימנעו מהתרסות כלפי בן/ת הזוג, אחרת תרגישו שידכם מגששת באפילה. בעלי המרץ: במקום לשבת ולקנא באלה שיש להם, הזמן לפרוץ במישורי תעסוקה בדרך שעד כה לא נקטתם בה, זכרו ששם המשחק הם: יוזמה, נחישות, דבקות במטרה והתמדה. השקיעו בנשמה, היפתחו אל הטבע, אל אחרים ואל עצמכם וצאו מהבית לגלות את החיים האמיתיים ותנצחו. חג שמח!

דגים

הקריירה: אתם טיפה מבולבלים וצריכים להיזהר שלא לתת לאחרים לנצל את תמימותכם, גם אם אתם זקוקים לכסף ולקשרים. רגשות כלפי אהבת החיים שלכם יתקלו בהיענות חלקית מרומזת וכלל לא מספקת. תזוזה כלשהי חיובית מאחורי הקלעים בנושא משפטי או במהלך מאבק לקבל את שמגיע לכם. אתם מרגישים משהו מוזר שעובר עליכם מבחינה גופנית, אבל תמיד מבטיחים לכם שאתם בריאים ושבריאותכם מושפעת מלחיצות נפשית ממושכת. הזמן להגדיל את מרחב החלום ולהגשימו. היצמדו למחשבה החיובית והיצירתיות שבכם, כי רק כך תגיעו לאופקים רחוקים ורחבים יותר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן