תחזית אסטרולוגיה שבועית 24.3-30.3-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

צפו לקידום בהקשרכם במקום העבודה הנוכחי או להתקדמות לעבר עבודה נוספת או אחרת טובה יותר. רומנטיקה: לאחר ניתוקים, או פרידות החוזרות על עצמן, הזמן להחליט באם אתם סולחים לבן/ת הזוג או להמשיך הלאה. הנשואים: אתם מחפשים גשר של אהבה חדשה מחוץ למסגרת אבל לא מסוגלים. במישורים חברתיים ואישיים יחזרו הדברים אל מקומם, אווירה נינוחה תחזור אל נחלתכם. אתם מתרחקים ממלחמות ומאשליות שווא. הזמן לפנות לייעוץ ביחס לבן/ת הזוג שבלב. טיפ חשוב: העבודה כמשקולות על צוואר הברבור, אך סופה להפוך אתכם לנשרים.

שור

קריירה: אתם נלחמים על זכותכם על אף הקשיים והמתנגדים. שמרו על מקום העבודה הנוכחי, זה לא הזמן לעזוב לטובת מקום אחר. מצב לא פשוט בחברת משפחה בנוגע לירושות ולכספים. חשדות כלפי אלה שנתתם בהם אמון עולים שוב על הפרק. קריירה: המפתח להצלחה היא העוצמה החסומה הרוצה לפרוץ החוצה. שחררו אותה והשמיים הם הגבול. אתם לא חשים בסיפוק בתחום הזוגיות. אתם יצירתיים במישור הרומנטי אבל עדיין תקועים 'וחוזרים לאותו מקום בדיוק'. טיפ השבוע:  השמחה של היום היא טרחת האתמול.

תאומים

משהו הקשור לעבר הרגשי עדיין ממלא חלק גדול וחשוב. עקבות בן/ת הזוג נשארו על לוח- ליבכם ובזיכרונכם הטרי. הזמן שתצאו לחפש או ללכת לראיונות שבעקבות כול אלה תזכו להצעת עבודה אחרת, או לקידום במקום הנוכחי. דחו עסקאות שמראש אתם מרגישים שהן  'לא אפויות מספיק' ושלא תפורות על פי מידתכם. חשש סתמי לבריאותכם ובעקבות בדיקה שגרתית יסתבר לכם שבריאותכם מתייצבת. לעומת זאת אתם ממשיכים לדאוג לבני משפחה קרובים. סימנים ראשונים ליציאה מחובות. טיפ השבוע: הקנאה מפתה אותנו אל קיברה וטעמה מר כגיהנום.

סרטן

שבוע חריף ומתוק מחכה לכם. מחמאות מצד הסביבה הקרובה לאחר שהחברים פנו לכם עורף מזמן. התרכזו בעבודה המאומצת שלקחתם על עצמכם ויהיה בסדר בקרוב. קחו את הזמן בנוגע לקנייה או להשכרת דירה- זה אולי הזמן לחשוב על רכישה יותר מאשר על השכרה. הרגשת התקיעות יוצרת בכם תסכול לגבי המשך החיים. הזמן לקום ולהתנגד להווה המרגיז. שאלו את עצמכם שאלות קיום. אנשים רוצים לעצור אתכם מלהתקדם. הזמן לפנות לייעוץ אישי ממוקד בנושאים הסודיים והחשובים. טיפ השבוע: זיעת ההצלחה מתוקה מדבש וקוציה כקטיפת מלכות.

אריה

לפניכם שבוע של "מעורב ירושלמי", חלקו רגשי וחלקו משפחתי. תחום הרגש תקוע בנוגע לעבר ושוב אתם דוחים החלטה בהקשר בן/ת הזוג המחכה אי שם לשובכם. בקרוב אתם מנצחים בדיונים אודות סכום כסף המגיע לכם. צאו לבלות במקומות הקרובים לים. האמנים יזכו להשראה בכול תחומי העניין בהם הם ניחנים. ענייני העבודה מתקדמים בעצלתיים, אבל אתם שמחים על התקווה שנולדה במזל טוב בחודש התשיעי ובמשקל הנכון. טיפ השבוע: הפושעים חופרים מנהרות בריחה והאוהבים נכנסים בעצמם אל כלא האהבה ולהשליך את המפתח אל עמקי הים.

בתולה

כדאי לעשות השבוע ספירת מלאי של חפצים כי אולי יש אי אלו שאפשר להיפרד מהם לתמיד. אל תסתכלו על כספים ועל מלחמות בתוך הצלחת של אחרים. הקשר הנוכחי הרומנטי מסביר פנים, אך ההיסוסים כלפיכם רבים. שמרו על הסודות הקשורים למשפחה מפני זרים. בריאות בן/ת משפחה קרוב/ה עדיין מדאיגה. כעסים מופנים לדמות מבני המשפחה. מהמישורים החברתיים והרומנטיים תקבלו חיוכים של אהדה ואהבה…ממש כמו החיוך הבראשיתי הראשון. חפשו ייעוץ אישי בנושאים הסודיים והחשובים. כדאי לכם לשמור על פרופיל נמוך. אתם 'על הכוונת' של מישהו ויתכן כי פעולה תמימה תתפרש לא נכון.

מאזניים

השבוע תרגישו שכבר חלפו הימים בהם היה לכם ביטחון עצמי להתמודד עם ניצחונות ואכזבות. האהבה הנוכחית משגעת לכם את השכל ואתם זקוקים לייעוץ דחוף. הצד הכלכלי עדיין תקוע, אבל יש סנוניות המבשרות את הגעתכם לחוף מבטחים. מישהו היודע את נפשכם מנסה לעזור. התרכזו בעבודה ובקידום ופחות בבילויים ובהוצאת כספים מיותרת. תנו לעצמכם מנוחה ופשוט אל תעמיסו על הכתפיים שלכם יותר ממה שצריך. השקיעו תכנון במקום בו עד כה השקעתם מאמצים פיסיים מנטאליים. טיפ השבוע: אל נא תהיה מעורב השבוע במריבה ללא צורך.

עקרב

השבוע: חיוכים של אהדה ואהבה ממש כמו החיוך הבראשיתי הראשון. אתם דואגים להורים ולקרובי משפחה. האנרגיות הטובות מושקעות בילדים. במישור העבודה תחושו בשינוי לטובה. אל תתנו לאחרים להוביל אתכם למהלכים גדולים מידי מחוץ למסגרת הנישואין. כספים שנתקעו בדרך מעסיקים אתכם מאוד. הנשואים הוותיקים: אתם מצליחים למצוא את שביל הזהב בלי לשבור את כל הכלים לרסיסים. זהירות: הפנויים שבכם עלולים לפלוט משפטים שיכריעו לרעה את מיקומם בלב האחר. פנו לייעוץ אישי ממוקד בנושאים הסודיים והחשובים אליהם אתם רוצים להגיע ולהגשימם.

קשת

בסוף השבוע מומלץ להוציא את האף קצת החוצה… צאו מן הבית להתאוורר או לביקור אותו דחיתם לא מעט זמן. עבודה/מטלה כלשהי הקשורה לחברים או למשפחה תיפול על כתפיכם. אירוע חשוב מלחיץ ויתכן שתשקלו שלא לקחת בו חלק. הייצוגיות שלכם במיטבה, ההומור והחוכמה ירשימו אחרים. שמרו על סודיות ביחס לבוסים ולבני משפחה קרובים. תקופה טובה מצביעה על כוונות חדשות בתחום הרומנטי ועל חשיבות מוסד הנישואין. עליכם לפנות לייעוץ בדחיפות. בקרוב נסיעה מפתיעה המשלבת: בילוי, מידע, למידה, חברים משפחה, לימוד או עסקים. ביישנים: יאללה כבר….צאו מן הביישנות הטבעית שלכם!

גדי

אתם נעים בין חיוך על השפתיים ולבין מרירות ישנה, ידמה שריבת הכספים יצרה… מריבה. רכוש משפחתי יוצר חיכוך מיותר וכואב. שאלת המיליון דולר קשורה לצפייה להחלטה לגבי גורלכם המקצועי ולעסקה שלה אתם מקווים שתצא אל הפועל. ניסיתם בעבר לקום מן ההריסות הרגשיים והכלכליים, אך לא יכולתם לעשות זאת בעצמכם, כעת למתאמצים לחפש באינטרנט והעיתונים: הפתעה חיובית במישורי לימוד ותעסוקה. כוח חוסר הברירה דוחף אתכם להשתדל על מנת למצוא פרנסה. טיפ השבוע: כישלון מתחיל בכך שלא מתכוננים לקראת המבחן.

דלי

היו מוכנים להפתעה בתחום הרומנטי, כזאת שאתם עלולים לשכוח לומר את מילים הנכונות ואת שבלב. הנשואים שבכם צפויים לגישור על פערי דעות. הסכמים ישנים בנוגע לעבודה או לחתימת חוזים הקשורים לעסקים יתממשו לטובה. אנשים שחשבתם לאויבים, יצטיירו פתאום כדמויות הרבה יותר חיוביות מאשר חשבתם תחילה. באמצע השבוע תחום הקריירה מתחיל לזוז בכוון החיובי. כדי למנוע חרדה מיותרת הזמן לצאת ולבדוק את מצבכם הבריאותי, מצד שני בלי פאניקה… כי לא ימצאו כלום. טיפ השבוע: לא חוסכים כול החיים, אלא בשביל לחוות חוויות הקנייה וההנאה.

דגים

שבוע בו הטוב והרע מתערבבים כמו סלט מיונז וחומוס טחינה בפיתה. היכונו להפתעות משמחות מצד החוג המשפחתי בנוגע לשמחות ולאירועים בצוותא. השבוע אתם חשים געגוע לימים בהם הייתם מבלים יותר זמן בחוץ מאשר בבית. רגשות מעורבים כלפי בן/ת הזוג, עלולים לגרום לכם ליפול לזרועות האחר/ת. משהו הקשור לבית מטריד אתכם וזה לא קשור רק למבנה או לסידורים הנקשרים אליו. הזמן ללימודים ולהרחבת אופקים. מצב לא פשוט בחברת משפחה בנוגע לירושות ולכספים. טיפ השבוע: ההווה זה המחר שאתמול פחדתם ממנו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן