ההורוסקופ השבועי: תחזית אסטרולוגיה 23.6-29.6-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

אתם בעלי מצב רוח טוב במיוחד. השיפור הכוכבי מביא אתכם להתעניינות לגבי מקום עבודה חדש, או לנסות ולבצע צעד עסקי חכם. במישור הרגשי: אל תתנו לטיפוסים מתנשאים להוריד לכם את מצב הרוח. השבוע ויותר מתמיד, עליכם להיות קשובים לדעות הזולת בהקשרכם. הקשיבו לעצות בונות. אסור לכם לכפות את דעתכם על אחרים. מישהו ינסה לעזור לכם לפלס דרך במישור התעסוקתי. הסיכוי לקבל קידום, בקרוב. הזמן לחפש את הסליחה מכיוון גורם משפחתי שקופח כול השנים בהקשרי כספים וירושות. חפשו ייעוץ אישי טלפוני קצר.

שור

אתם עשויים להצליח בתחומי הרגש, באופן הקיצוני והחיובי ביותר. הזיכרונות הטריים ישפיעו עליכם חזק בכל הקשור לענייני הלב. הסובבים אתכם לא תמיד יקשיבו. שמרו על בריאותכם, במיוחד על אזור הגב. פגישה נוסטלגית מוצלחת תיערך השבוע ותיפול על הצד המחוייך של החיים. ידידים ישנים יפתיעו אתכם בהצעה ליוזמה עסקית משותפת. בעבודתכם הנוכחית אתם קוצרים ברינה את שזרעתם בדמעה הרבה לפני כן. אתם בדרך כלל צנועים ביותר ושמרניים. היפתחו קצת אך לא יותר מדי, מפני שהגלוי עדיין יפה יותר דרך הצניעות וההסתרה.

 תאומים

השבוע אתם יותר נינוחים. חברים ינסו לכוון אתכם לפתרון בעיה רגשית סבוכה. השאירו כמה סודות לעצמכם. אתם נכנסים לפרויקט חדש אליו תקדישו את כל כולכם. לא יהיה לכם זמן לעצמכם.  גורמי תעסוקה יאירו פניהם אליכם, כמובן מדובר באלה… המועסקים. לכול היתר? אתם מתקדמים עקב לצד אגודל לעבר מציאת עבודה. סוף סוף תוכלו להחליט לצאת לחופשה, אך הפעם יחד עם היקרים לכם. סעו למקום רחוק,  בעיקר לאזור קריר שם תוכלו ליהנות מהפריחה ויפי הטבע המדבר אליכם תמיד. חפשו ייעוץ אישי טלפוני קצר.

סרטן

השבוע תיפגשו חברים ובני משפחה. תתקדמו לעבר כספים הקשורים אליכם או ליקרים לכם. הפנויים יזכו לימים מפתים, קצרצרים ומעוררי רגשות. הנשואים ייהנו במיוחד בחברת אהבתכם המסורתית. תרוו נחת מהילדים ומהאחיינים. המחשבות על ייעודכם בחיים לא נותנות לכם מנוח. השבוע אתם רוצים לבצע משהו אחר, יוצא דופן ובכול המסגרות: בקריירה, בבית, בתחום הפיננסי ובתחום החברתי. גולת הכותרת תהיה פרויקט עליו עמלתם רבות ושיוכתר בהצלחה. צפו להכרת תודה בפועלכם זה. טיפ השבוע: את רוב הדברים היפים והחשובים מרגישים בלב ולא דרך התאווה והזלילה.

אריה

השבוע אתם יכולים למצוא את השביל לקשר שאבד לכם בעבר. מדובר באהבה שלא פקדתם אותה מזה זמן רב, או ביחסים עכשוויים, אותם תשפרו. גישתכם הליבראלית תשפר את הקשרים עם מערכות יחסים חשובות. השבוע אתם משקיעים משנה מרץ בעסק שלכם או בעבודה למען החברה בה אתם נוטלים חלק . כספים יגיעו ממקורות מפתיעים. חוזה יקודם או שיגלה סימנים מובהקים כי יבוא בעתיד הקרוב לכלל הגשמה. טיפ השבוע שכדאי לשנן: האהבה היא הצורך לתת יותר מאשר לקבל ולזכות בהערצה יותר מאשר בעושר.

בתולה

השבוע שלפניכם טוב למנוחה. אל תיתנו לטיפוסים חלקלקים למשוך אתכם להשקעות מפוקפקות. זהירות, האופטימיות שנסכו בכם עלולה לסחוף אתכם במידה לבצע מהלכים הרפתקניים מדי. לעומת זאת השתמשו בכספכם לשם סגירת הלוואה ישנה. האנרגיות שלכם יופנו לחזק את חיי החברה שאולי קצת הזנחתם לאחרונה. החברים יביאו אתכם לידי מעשה שלא עשיתם בימים כתיקונם. הים ימשוך אתכם בחבלי קסם. צאו אליו. מטרות רומנטיות יושגו בנקל. יותר מאי פעם אתם מסוגלים להבחין בין שקרים לבנים לשחורים, או בין העיקר לתפל. חפשו ייעוץ טלפוני קצר.

מאזניים

המצב הקוסמי החיובי ממלא אתכם במוטיבציה. מאחורי גבכם ירננו על כספים שקיבלתם. הבטחות  מעסיקכם מעוררות קינאה. התעלמו מהחיצים שבדרך כלל מרפים את ידיכם. מלאו אחר ההוראות בכל מרצכם, התנהגו כראויים לברכה בעמלכם. אל תתנו למשהו פתאומי העלול להוציא אתכם מהשגרה. בתחום היצירה והעבודה תגלו שאתם יוצרים משהו היוצא דופן ביחס לכלל הדברים שעשיתם השנה. שבוע מעולה לבצע דברים שמהם אתם נהנים במיוחד. חוש ההומור שלכם מרשים ומלא באופטימיזם. אתם סוללים דרכים מקוריות בדרך להצלחה בתחום הרומנטי. הפתעה מצד האחיינים והילדים.

עקרב

השבוע התחושה טובה. השבוע טוב לאהבה. היכרויות במישור הרומנטי יולידו: תכניות לשיפור קשר קיים, לאירוסין או להצהרות אהבה מצדכם שתבואנה בתשובה לאיתותים מבן/ת הזוג. תגלו משמעות מיוחדת במרקם היחסים במקום העבודה הקיים או בזה שעזבתם. כל הקשרים: העסקיים, המנהליים והחברתיים יעלו רמה. בבית תזכו להבנות שקודם לכן נמנעו מכם. הלימודים או התוכניות לגביהם מלחיצים קצת. כושר הריכוז המדולל יאותת לכם להרפות מעט מן האמביציה. טיפ השבוע: אתה מאושר כשאתה מרגיש שהנתינה אליך לא מבקשת דבר בחזרה- חפש/י אהבה כזאת.

קשת

אתם יוצאים עם חברים לבילוי מהנה במיוחד. בעקבות זאת תחוו גל רומנטי קצרצר. היזהרו מטיפוס חלקלק שיציע לכם את העולם ומלואו. קשריכם יתהדקו בעבודה הנוכחית. מחפשי התעסוקה ימצאו את ההזדמנות למצוא עבודה. מפגש חברתי מגשר יביא לסיומה של מריבה במסגרת הנישואין או בתחום הרומנטי בכלל. ייתכן מצב של התאהבות מחודשת. בילויים לאן? מומלץ לעשות זאת בימים שני או רביעי הבא ובאם אפשרי קרוב לים. טיפ השבוע: טפחו את אהבתכם בגינת ליבכם, בלעדיה הגוף ינבל וייעלם. חפשו ייעוץ אישי טלפוני קצר.

גדי

השבוע אתם מתעסקים יותר בבעיות של אחרים מאשר בשלכם. חוכמת הניסיון שאגרתם עם השנים, תרשים את הסביבה הקרובה. כספים יגיעו כתוצאה: ממשפט שהסתיים, מחסכונות ישנים או מהשקעות סמויות והידועות רק לכם. השבוע תחלו רומן חדש או לחלופין תעסקו בפלירטים חדשים. תקבלו הצעת נישואין או הצעה לגור ביחד עם בן זוגכם הקודם. לנשואים: הקשר שלכם עם האישה עשוי להגיע לגבהים חדשים. טיפ השבוע: טעיתם בחיים עם אנשים לא נורא, מה שיקבע את עוצמת הקשר היא מה שגרמתם להם להרגיש באמת.

דלי

העבודה שלכם מאירה לכם פניה, מצב אליו ייחלתם להגיע המון זמן. אתם נמצאים בחברת אנשי מקצוע ופועלים כצוות. רעיונות מקוריים יסללו בפניכם את הדרך למצוא פרי בעמלכם. העיניים יהיו נשואות למוצא פיכם שיהיה חכם במיוחד! הרגשות יתפסו את השורה הראשונה וגם את האחרונה. פגישה מוקדמת עם חברים תוליד הזמנה למסיבה ותהווה כפיצוי לשבועיים הקודמים, שלא היו טובים ולא משופעים בחיי חברה ראויים. כספים יוחזרו לכם או שתקבלו אותם מתוקף זכותכם, מצבכם או גילכם. טיפ השבוע: אם נשיקה שתיתנו יחיה אדם, נשקו אותו כול חייכם.

דגים

השבוע אתם בעלי אמביציה מאוד גדולה. כבין לילה אתם הופכים: למעשיים למאוד יעילים, עד כדי שאתם מצליחים לשבור את הדעה השלילית בהקשרכם. אתם משקיעים אנרגיות ניכרות בעבודה, בתחום הבריאות ובדאגה לעתידכם הפיננסי. אתם מקבלים סימנים רגשיים אדם כלשהו, אתם מתביישים לשאול מה פשרם. חפשו ייעוץ אישי טלפוני קצר.  השבוע מישהו ינסה לקנות מכם משהו שאתם מסרבים למכור. עצרו לחשוב, אולי יש הצדקה למחשבה שנייה? אולי יהיה כדאי להתפשר ולו בגלל שבתמורה לכספו תוכלו לשנות את מקום מגוריכם לסביבה טובה יותר?

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן