תחזית אסטרולוגיה שבועית 2.6-8.2-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

השבוע שלכם יתנהל בכבדות. אתם כופים את עמדתכם על בני המשפחה. פשוט מצב כוכבי הגורם לכם לצאת מן הכלים. בקרוב תקבלו כספים המגיעים לכם. נושא התעסוקה תקוע אך לא לזמן רב. הזדמנות לצאת מהסבך הכלכלי הירוד מחכה לכם מעבר לפינה. מי שעובד כרגע יבחין בשינוי היחס מצד המעסיקים. זה הזמן לדרוש את המגיע לכם מבלי לפחד. ייתכנו מצבי לחץ סביב נושא התעסוקה. ריב ישן עלול להתפרץ בתחילת השבוע ולהגיע לממדים לא רצויים. רגעים יפים בחיק המשפחה יובילו להחלטה בנושא הבית והילדים.

שור

הדאגה לתחום הכלכלי עולה לשיאים חדשים. החיסכון מצד בן הזוג מרגיזה. ההבטחות הרגשיות כלפיכם לא נפרעות ולכן אתם כואבים ועלולים להחליט שלא לשתף פעולה. פחד הנטישה ביחס למישהו עדיין אוחז בכם ללא רחם. שקמו את המודעות העצמית ואת הביטחון האישי מול אתגרים רגשיים. שקמו את היחסים בבית, גם באם אתם עסוקים בטרדות השעה. רמזים למלחמה קרובה בעבודה, מחייבים אתכם להיערכות יחסי הכוחות. קשר מן העבר יחזור לאותת. זהירות, המחשבה לשינוי דוחפת אתכם לזרועות עצות העלולות להדיר את פניכם מן הדרך הנכונה.

תאומים

השבוע דברים לא ילכו לכם כפי שאתם מצפים. התקשורת בעבודה וברוב התחומים האחרים תאכזב אתכם מאוד- נסו להתנגד למצב זה. הימנעו מלשבור מערכות אישיות וכלכליות. אתם ייצוגיים להפליא וכובשים יעדים רומנטיים. גורם כלשהו ינסה למשוך אתכם להרפתקה סוערת. החלטות קשות בתחום הבין זוגי. הזמן להחליט בין פרידה ולבין שיקום רומנטי. התנהגות אנשים מסוימים מאיימת להפר את שלוותכם הנדירה. צפויים לכם רגעים נפלאים בחיק המשפחה. מרבית זמנכם יוקדש לעיון באמצעי התקשורת. טיפ: מומלץ לכם שלא להקשיב לצו ליבכם להחזיר מלחמה.

סרטן

הזמן לנצל את הכוכבים המחייכים והעוזרים בכל הנוגע לנסיעות תקשורת, קידום והצלחות הנוגעות ללימודים ולמשפחה. שבוע נפלא לכל אלה שכבר עובדים ותיקים. אם כן נצלו את השבוע לשים את הדברים 'על השולחן' כשאתם מדברים עם הבוס. הקשר החברתי בתחום הבין-אישי ינוצל לטובת הבית ולחיזוק הקיים. היזהרו בסוף השבוע מנסיעות ארוכות- שמרו על עצמכם בכבישים ובמקומות מסוכנים אחרים. בריאות אחד מבני המשפחה תמשיך להטריד אתכם. דמות מהעבר הרחוק תנסה לחפש אתכם מחדש. פשרות בתחום הבית מניבות פרי חיובי. הזמן לייעוץ טלפוני.

אריה

שבוע יותר טוב מבחינה כלכלית. הילדים יעניקו לכם הרבה נחת. נסיעה מומלצת מאוד, למי שרק יכול. תכננו זאת במיוחד לזמן בו תחל חופשת הילדים. הפנויים יחפשו אהבה ויתקעו. חברים יחפשו לכם דרך בתחום התעסוקה. מילים שנאמרו כנגדכם ימשיכו ויעמיקו את תחושת החרדה והכאב. מרבית הזמן יוקדש לחיפושים אחר שקט, הבנה ושלווה. סימנים של קירבה כלפיכם תוקפים את חומת הסירוב- אתם צריכים להחליט בין ההרפתקה הרומנטית המוצעת ובין הרצון לסרב. רמזים ברורים לבחישה מעליבה מאחורי גבכם מעלה לכם את הפיוזים.

בתולה

השבוע הצד הרגשי בולט ומשפיע על ההחלטות החשובות. תעשו לעצמכם טוב באם תתרכזו במה שמשרת אתכם בחיים. הסירו חשש מלסגור על מקום מקורים או על מכירתו. הצעה עסקית ששמרתם עליה בסוד מניבה פירות כספיים. רגשות ישנים מתעוררים כלפי אהבה מהעבר. הפחד ממשיך להוות מכשול ביניכם ולבין הרצון המודחק לעמוד על שלכם במקומות עבודה. כרגע ישנה עצירה באהבה. זה זמני, התרכזו בלשמור על הקיים. נסיעה קרובה או התרגשות ביחס ללימודים יעסיקו אתכם מאוד. אתם יוצאים מגדרכם על מנת להשתלב בעבודה חדשה. אתם מחפשים קשר תומך ואוהב.

מאזניים

השבוע אתם מתנדנדים בין אופטימיות ולבין פסימיות. ייצבו מעט את זווית ההסתכלות שלכם כלפי האהבה. כולם ממשיכים ומוכנים לתת לכם יחס חם- אל דאגה, רק פשוט לא להתייאש. בערב תחזרו אל עצמכם. חברים ינסו לאחות את השברים. קשרי עבודה יסייעו באופק הקרוב. שבוע טוב ליצירת קשר עם איש מקצוע להכוונה אישית ורוחנית. אתם מתגעגעים לעולם אותו עזבתם טרם שהתחייבתם רגשית. הפנויים ייכנסו למצבי לחץ ולמבוי סתום בקשרים ישנים. מישהו המחפש אתכם בפינה, ינסה לחבל בשלוותכם במקום העבודה.

עקרב

הצלחה בתחומי הרגש והאהבה. בשבוע הנוכחי תוכלו להצליח גם בעסקים ולמצוא תחומי התעניינות חדשים. לרווקים והפנויים שביניכם מומלץ לפנות להכוונה אישית-מקצועית. רגעים יפים בחיק האהוב/ה בסוף השבוע. יציאה או טיול בחיק הטבע יעשו לכם את זה. לפנויים: זה הזמן לחפש מישהו שיוכל להוציא אתכם מהבעיה הרגשית הממושכת. בסוף השבוע אתם בוהים ללא מעש וחדווה. באמצע השבוע אתם מתעוררים לחיפושים אחר ריגושים חדשים. רובכם ימצא את שליבו חפץ ולחלק מכם תחכה התנסות רגשית חדשה.

קשת

טיול מדהים מחכה לכם לכו על זה. אתם מתקדמים באיטיות בתחום הקריירה למרות החשש הישן מתקלות. קשר חדש ימשוך אתכם אליו בחבלי קסם. הזמן לצאת לסידורים חשובים. שפע האפשרויות יפתיעו אתכם בנוגע לבילויים. השתדלו להימנע מלתת את הסכמתכם, במקום זאת נסו שלא לדחות חברים שיעודדו ויפרגנו – במיוחד השבוע מאחר ותזדקקו להם מאוד. שמרו על מוצא פיכם אחרת, אתם הולכים לאבד את כל שרציתם במישור הרומנטי. הבית מגביל, דבר המעלה כעסכם לגבהים חדשים. אל תתנו לאף אחד להפיל אתכם בהבטחות שווא.

גדי

השבוע אתם מאוד עקשניים. אתם רוצים שיעזבו אתכם לנפשכם. היו הוגנים כלפי אלה שהרעיפו עליכם אהבה…אין לכם סיבה להיות מצוברחים. ריב פעוט יגיע לידי הבנה בשעות הערב המאוחרות. תחושת השלמות חשובה לכם בנוגע לתחום הרגשי. המשאבים הרגשיים מופנים אל הבית והמשפחה. קשרים ישנים יסייעו בתחום הקריירה. שינוי מגורים מתעכב בגלל חוסר תקציב מתאים. נסו לקבל יוזמה בעסקים ולעמוד על שלכם במקומות העבודה. אתם משוחררים יותר בתחום הרומנטי ושבים לקשרים אותם יצרתם השנה. כסף יגיע בקרוב וממקור מפתיע.

דלי

השבוע אתם מאוד סובלניים. יש לכם המון זמן לחלק בין חבריכם הרבים. יחס חם מאוד תקבלו מהם שכן מצב רוחכם 'מאציל' על כולם בעוצמה 'קולית' ומרגיעה. כעסים ישנים עלולים לפרוץ ולעלות אל מעל לפני השטח. זהירות מהחלטות חפוזות הקשורות לקניית רכב או כל הקשור לבית. התרכזו במאמצים לשפר את היחסים עם דמות קרובה. הלימודים שוב נדחים. הכל ייראה טוב בנוגע לקריירה. מי שלא מצא עבודה עוד יוכל להגשים שאיפתו זו. היזהרו מהכבישים וממריבות מיותרות. שמרו על הישגים במקומות עבודה.

דגים

השבוע אתם לא רוצים להיות לבד. מן רגש לא מוסבר שידחוף אתכם אל 'זרועות הרחמים' של הסביבה הקרובה. נסו שלא לתת שיקרה. התרכזו בכל הקשור לגישור בתחום האהבה ולא בחיפושים אחר קשרים רופפים. צאו לטיול רגלי וקבוע סביב מקום העבודה או הבית. זה יעזור לכם מאוד. בכל הנוגע לסכסוכים ישנים. מישהו יעזור לכם להגיע לכדי ניצול הפוטנציאל. בתחום הרומנטי יתחילו לזוז עניינים חדשים וטובים. בסוף השבוע תגלו שיחסים שחשבתם כי גוועו- ישתפרו. נסו להילחם על התחום הרגשי באופן חיובי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן