ההורסקופ השבועי: תחזית אסטרולוגיה שבועית 16.6-22.6-2023

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

טלה

השבוע אתם מונעים מתוך דחפים לא חיוביים המזיקים והעלולים לפגוע בתדמיתכם במסגרת המשפחה והעבודה. אל תעשו כלום הקשור לארגון או לקירוב בין שני אנשים המסוכסכים ביניהם, לא ביניכם ולבין קשר מן העבר. דמות מן העבר תאותת לכם בקרוב על רצונה לחדש קשרים. לבטים בתחום הרגשי בבית, לצד הפיתויים מבחוץ.  זהירות כי באם תעשו כן אתם עלולים 'להציץ ולהיפגע'. תכירו השבוע  מישהו אשר ישפיע על מהלך חייכם. הקשר הזה עוד ילווה אתכם לאורך זמן ממושך ואף יסייע לכם להתקדם בחיים.

שור

השבוע אתם לחוצים לגבי תוצאה של דיון משפטי או בשל החלטות הקשורות לקריירה שלכם. הסימנים שיגיעו יהיו כמעורפלים מדי, אך התקווה תישמר. נסו להירגע כי לא יבואו בשורות חדשות, לא לחיוב- ואף לא לשלילה. מלחמות ישנות ילכו וידעכו או שייעלמו בשבוע הנוכחי. כמו כן, מצב רוחכם יקרין יציבות, שליטה עצמית וקסם רב ביותר. בריאותכם תהיה במיטבה ולכול אלה המצפים לתוצאות של בדיקות שגרתיות אני מבשר כי הן יצביעו על הצד היותר טוב של המבחנה. הזמן לפנות לייעוץ טלפוני בקשר לכול השטחים.

תאומים

מזל טוב לבני מזל תאומים זאת ולאור המצבים הכוכביים המשגעים – מבחינה חיובית כמובן. קודם כול מצבכם בעבודה ולכול הקשור למציאת עבודה הולך ומשתפר. אלה שכבר עובדים במקום כלשהו ייהנו משלל מגמות והתייחסויות חיוביות מכיוון המעסיקים ומצד חבריהם לעבודה. הרוטינה הקשורה לכל תחום מרגיזה אתכם עד מאוד השבוע. אינכם מסוגלים לשבת וללעוס את אותם דברים שטחנתם ומזה המון זמן. המחשבות שלכם נעות בין עבודה ולבין תכנונים לחופשה כלשהי. בן/ת זוג מן העבר עדיין חושב/ת עליכם והפעם מתכוון/ת ליצור קשר במפתיע.

סרטן

שבוע ספונטאני וחיובי מצפה לכם. מקומו של הירח יעזור לכם להפעיל את האינטואיציה. נושא ההימורים ימשוך אתכם לזרועותיו. תדמיתכם תשופר. התחלה חדשה בתחום הרומנטי. הסבל שנגרם לכם מבני המין השני יבוא אל קיצו. לכם הנשואים- תיהנו מיחס מתחשב והוגן. תזוזה חיובית במישור הכלכלי. השבוע תהיו קצת עצובים ביחס לעבודה, אך איני מוצא שזו סיבה שלא לצאת עם חברים. שם במפגש, בין כל אלה המוקירים והמכבדים אתכם, תוכלו למצוא אוזן קשבת ואפילו עצות טובות שיוציאו אתכם בנקל מן המשבר החולף.

אריה

שבוע לחוץ יחכה לכם בפינה. היכולת לשלב בין הדמיון ולכישרון ההמצאה יבלוט. תושייה בעבודה תרשים את הממונים. החברים פנו לכם עורף מזמן. הרגשת התקיעות הרגשית יוצרת בכם תסכול לגבי המשך החיים. הזמן לקום ולהתנגד להווה המרגיז. שאלו את עצמכם שאלות קיום זה הזמן. רגשות כלפי דמות מן העבר עולים שוב על הפרק. ייתכן כי תפגשו מישהו שפעם הזיק לכם באיזו שהוא אופן. זה לא יהיה נעים במיוחד. נסו להבליג ולא להתעמת עמו שהרי למה בכלל צריך לפתוח פצעים ישנים? הזמן לפנות לייעוץ.

בתולה

שבוע מוצלח בהקשרים רגשיים ולתמיכה חיצונית באשר תהיה. לתקועים רגשית: הזמינו את הפרטנר/ית החולק/ת אתכם את החיים, לבילוי משותף, ודברו על העניינים הכואבים באמת. אתם דואגים לגבי ההוצאות הכספיות שיצאו מכיסכם בתקופה האחרונה, אל דאגה, כספים המגיעים לכם יגיעו אליכם בזמן. הפיקו נחת מהעבודה ומהלימודים. השבוע עדיף לכם להיות לבד, שכן חוסר הריכוז עלול לגרום לתאונות קטנות או לגדולות. התעסקו בדברים לא מחייבים כמו צפייה בסרטים, גלישה באינטרנט או בהתרגעות אחרת- עד יעבור זעם הכוכבים. מי שהסתבכו ברגשות שייפנו לייעוץ.

מאזניים

השבוע הנכם מוציאים אל הפעול תכניות מגירה ישנות. הנכם רציניים ואנרגטיים בקשר לעסק או לעבודה כלשהי. חסר לכם מידע ספציפי אותו תמצאו דרך חברים נאמנים וגם דרך האינטרנט. מומלץ להתקרב לגורמים אשר מסוגלים להעלות אתכם בדרגה. ייתכנו מצבים מביכים בנושאי: אהבה, משפחה וכספים. פנו לייעוץ בהקשר זה. צאו מהרצון של להיות לבד ומעצב בלתי מוסבר. הסירו את העצב – זו עצתי- כי בקרוב הכול יעלם כלא היה. אז כדאי לעצור ולחשוב: מה הטעם בכול הסבל הזה, אם בכול מקרה ייעלם בקרוב?

עקרב

השבוע לא יהיה כדאי להחליט בעניינים מז'וריים ומרכזיים.  כדאי לשבת בבית או לצאת אל מקום שקט ורגוע ושם להחליט. הכי טוב לכם יהיה שבימים הבאים תשכחו מכול הצרות ושפשוט תחליטו… שלא להחליט. הגיע הזמן שתקדישו לעצמכם בנוגע לתחביבים ולבילויים ישנים מוכרים וטובים. בזוגיות אתם נותנים הרבה ומקבלים כמעט כלום. לפנויים רגשית ופורמאלית: יתכנו מהלכים חדשים מעוררי תקווה בנוגע לקשר שהתנדנד בעבר הלא רחוק. שימרו על חברים ישנים וטובים. השמיעו קול ביחס לחוסר הצדק במשפחה, בנוגע לירושה, או לכספים שנגזלו מכם.

קשת

גל הפתיחות שסחף את בן/ת הזוג כלפיכם ימשיך למלא את ליבכם באופטימיות. למתעקשים למצוא אהבה, הזמן לשנות גישה ולהיפתח, חפשו באינטרנט אחר הזדמנויות שונות. המשיכו להיות חייכנים במקום העבודה, בקרוב זה ישתלם. הזמן לסידורים שונים בנוגע לילדים, דבר שיפנה זמן לצאת ולנשום אוויר. נמאס לכם לחכות למימוש הבטחות שקיבלתם בתחום העבודה, מצד שני תמשיכו להרגיש ככבולים. גם הפעם לא תעזבו בשל התלות שלכם בכסף. זה הזמן לחפש אפשרויות אחרות: בעיתונים, באינטרנט ובכול מקום אחר. הזמן לפנות לייעוץ טלפוני בקשר לכול השטחים.

גדי

השבוע אתם נתקלים בימים פחות טובים: בחייכם האישיים, בין חברים ובעבודה. אתם אומנם עסוקים אך כול כולכם נמשך לבריחה מכל מי שרק תיפגשו. אל דאגה כי בקרוב מאוד תורגש הקלה מכל המצב הדביק והלא ברור הזה. אתם מלאים ברעיונות. אתם בעלי כישרון טבעי בלתכנן מהלכים כלכליים אך זכרו: דיבורים לחוד ומעשים לחוד. אתם זקוקים לאוזן קשבת על מנת לדעת על: האהבה ועל הקשר בינה ולהצלחה הכלכלית. האופק הרומנטי יפתח בפני אלה המשקיעים למוצאו בכול האמצעים הדרושים, כולל דרך האינטרנט.

דלי

השבוע אינכם מרוצים מכלום. זה אומר: בתחום העבודה, בתחום הרומנטי ובכלל פשוט הרגשה כבדה תרבוץ על ליבכם. גם כסף לא יבוא משום מקור. צאו לשבור את המועקה שתתחיל להשתלט עליכם ועשו זאת כבר משעות הבוקר המוקדמות. אל תביישו לבקש עזרה מאלה המסוגלים לקדם אתכם מבחינה כלכלית. באורח בלתי צפוי תקבלו הצעה הנקשרת לרכוש ולעסקים. הזמן לבחון את הצד הרגשי ומגמות החיים האחרות בעיניים פקוחות ובלב פתוח. אלה שלא מצאו את בחיר/ת ליבם מוזמנים להתקשר ולבקש ייעוץ אישי בכול התחומים.

דגים

אתם מונעים בדחפים ביחס לרעיון שלא מרפא מכם- בעבודה יסבלו מכם בשל כך. האם אתם רוצים לשקוע בתסכולים? אז בבקשה, אך באם לא אז כדאי יהיה להילחם בדבר עובר עליכם הבלתי מוסבר דיו ואז ייטב לכם. השבוע אתם באנרגיות אדירות. שמרו על איפוק והגבילו את עזרתכם מפני גורמים העלולים לנצל את תמימותכם. התעסקו יותר בפתירת בעיות מבית מאשר בבעיות של אחרים. היו יותר פתוחים לביקורת בונה על מנת לדעת היכן אתם טועים במישוריי האהבה והקריירה. הזמן לייעוץ אישי בנוגע לעתידכם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן