תזמורת המשטרה ביקרה בבי״ס עילית שובו

למרות מגפת הקורונה וככל שהתאפשר במסגרת המגבלות, המשיך בית הספר את פעילותו עם הפנים לקהילה. השבוע, במסגרת יום שיא לפעילות הקהילתית, אירח בית הספר את תזמורת משטרת ישראל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

באירוע המרכזי של הפעילות הקהילתית אירח בית הספר עילית שובו את תזמורת משטרת ישראל, במסגרת יום שיא לפעילות הקהילתית הנערכת בבית הספר. תחילת האירוח בקבלת פנים שערכו התלמידים בשער בית הספר. התלמידים לבושים חגיגית ובידיהם כלי נגינה, התמקמו בשתי שורות ארוכות והשוטרים עברו ביניהם עם כלי הנגינה המרשימים שכללו סקסופון, תוף, חצוצרה, חליל צד ועוד.. כך עשו דרכם עד לאולם בית הספר, לקראת המופע והפעילות המשותפת.

תחילת המופע היה במנצח התזמורת מר מיכאל גורביץ', שסיפר על תפקידי התזמורת המשטרתית באירועים לאומיים כמו: טקס יום העצמאות, השבעת נשיא חדש וכיו"ב ובפעילות קהילתית כדוגמת פעילות זו. לאחר מכן התזמורת נגנה שירי עם ידועים, שירים לימי הולדת ושירים מוכרים כשהתלמידים מצטרפים ונהנים מחוויה מוזיקלית משותפת. בתוך כך, התזמורת העניקה לתלמידים מתנה מוזיקלית מיוחדת ונדירה – ניגון באמצעות מכונת כתיבה ישנה, כאשר המכונה מדפיסה את המנגינה לילדים. גם התלמידים הביעו את כוחם עם "שבט אחים ואחיות" – מקהלה של תלמידי כיתות א' בניגון המאחד את כל ציבור הקהילה ולא הותירה עין יבשה.

מנהלת בית בספר גב' מלכי שיינין הודתה למנהל התזמורת על המופע המדהים, בפרט בימים אלו של שחרור מימי המתח והאזעקות, ונפרדה באיחולים ותקווה שנוכל להיפגש פעמים רבות בצורה זו. בתוך כך הייתה אנקדוטה נחמדה כאשר התזמורת נגנה בהפתעה שיר יומולדת לאחד המנגנים וגב' שיינין, העניקה לו מתנת יום הולדת – פמוטות לכבוד שבת. המנגן הנרגש הודה ואמר שבכל ערב שבת כשידליקו את הנרות בביתו, הוא יזכור את ילדי בית הספר ואת המחווה המרגשת.

גב' שיינין סיפרה על הפעילות שנערכת כל השנה ע"י השוטרת הקהילתית, רס"מ שלומית אברהם, שמלווה את בית הספר לאורך השנה בחיבור לקהילה ובפעילות קהילתית ברובע א' ואף יזמה את הבאת התזמורת ליום השיא.

נועה ואורי מינגוב שאביהם (יוני) הוא שוטר במשטרת ישראל, בנפת חברון, ברכו את התזמורת בשם ילדי בית הספר ואילו שוטרי התזמורת השיבו תודה בהצדיעם לילדים ולצוות בית הספר על פעילותם הקהילתית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן