תו פלטינה יוקרתי של מכון התקנים הוענק ל-"יובלים אשדוד" על ניהול מיטבי

מנכ"לית "יובלים אשדוד" מלי בן ברוך," אנו גאים על קבלת תו הפלטינה שהינו פועל יוצא של ערכי התאגיד: שאיפה מתמדת למצוינות בניהול, מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"יובלים אשדוד" מוביל במצוינות ניהולית, המשתקפת בעשייה העצומה בעיר המטיבה את איכות חיי לקוחות התאגיד ע"י הקמה ושדרוג תשתיות מים ושפכים המאפשרת הובלת מים ושפכים 24/07 עם מינימום תקלות, שירות לקוחות מקצועי זמין ומתקדם בדגש על שירות בדיגיטל, הסרת חסמים בתחום תשתיות איסוף השפכים המאפשר הקמת עשרות אלפי יחידות דיור למשפרי דיור וזוגות צעירים, הטמעת טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות חיסכון כספי ללקוחות ועוד.


המצוינות הניהולית באה לידי ביטוי גם בהטמעה ויישום נהלים בהתאם לתווי התקן המקצועיים של מכון התקנים הישראלי.
השבוע התבשרה מנכ"לית התאגיד מלי בן ברוך על קבלת תו פלטינה יוקרתי של מכון התקנים המהווה אישור על יישום מוצלח של חמישה תווי תקן , שניים מהם התקבלו בחודשיים האחרונים. תו הפלטינה הינו תו יוקרתי המעיד על דרישות ניהוליות וביצועיות גבוהות מהארגון. לתאגיד "יובלים אשדוד" היו שלושה תקנים יוקרתיים, תקן איכות – 9001 ISO: המעיד על ארגון כי הוא בעל יכולת ראיה לעתיד, בניית תהליכים, תשומת לב רבה ללקוח, והמצאות בשפור מתמיד בניהול המושתת על תכנית עבודה שנתית ורב שנתית מבוססת תקציב. תקן סביבה- 14001 ISO: מעיד על ארגון השומר על הסביבה ומבצע באופן מתמיד תהליכים אקטיביים על מנת למנוע זיהום סביבתי במסגרת פעילותו. תקן בטיחות – 45001 ISO: המסייע לתאגיד לשמור על סביבת עבודה המגינה על העובדים והמבקרים מפציעות ואף לשפר את איכות חיי העובדים.
תאגיד יובלים אשדוד לא שקט על שמריו וכחלק מהחתירה המתמדת למצוינות פעל השנה להטמעת נהלים לצורך קבלת שני תקנים נוספים, אותם קיבל השבוע ולמעשה בכך השלים תו פלטינה, תקן ניהול ידע- :ISO 30401 קובע דרישות למערכות ניהול ידע בארגונים, ודן בהקמה ובתחזוקה של מערכות ניהול ידע, בהנחלת תרבות של ניהול ידע ושיתופו, אגירת הידע ושימורו ובפתרונות לניהול הידע ובאופן מדידת הידע בארגון, תקן ניהול אבטחת מידע – 27001 ISO: המגדיר דרישות להקמה ועדכון של מערכת ניהול אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר על מנת להגן על המידע ולהימנע ממקרים של דליפת מידע והתקפות סייבר.

מנכ"לית "יובלים אשדוד" מלי בן ברוך," אנו גאים על קבלת תו הפלטינה שהינו פועל יוצא של ערכי התאגיד: שאיפה מתמדת למצוינות בניהול, מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, בקרה עצמית ושיפור מתמיד, והטמעת בטכנולוגיות מתקדמות. אני מודה וגאה בעובדי התאגיד, אשר בזכות מסירותם לערכים אלו אנו מעניקים ללקוחות התאגיד שירותים ברמה הגבוהה ביותר".

חבר הדירקטוריון עו"ד גבי כנפו " צוות עובדי "יובלים אשדוד" מיישמים הלכה למעשה את מדיניות הדירקטוריון. אנו מברכים אותם על קבלת תו הפלטינה המעיד על מצוינות בניהול וראיית הלקוחות מעל לכל".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן