תושבת אשדוד טענה ששוטרים פרצו לביתה. המשטרה: "עיוות מוחלט"

סמדר כהן מאשדוד פרסמה סרטון שהפך במהרה לוויראלי ברשתות החברתיות – וטענה שהמשטרה נכנסה לביתה ללא אישור. בתגובה מסרה המשטרה כי מדובר בעיוות מוחלט של המציאות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סמדר כהן, תושבת אשדוד, טענה ששוטרים פרצו לביתה באופן לא חוקי בטענה שהקימה רעש שעה שמשפחתה ישנה. בעקבות הסרטון שצילמה והופץ באופן נרחב ברשתות החברתיות המשטרה פרסמה תגובה זועמת במיוחד.

בפוסט שפרסמה כהן כתבה: "ערב שישי ארוחת שישי נגמרה ואני ובעלי נכנסנו לישון. חלק מהנוכחים בארוחה נשארו מסביב לשולחן השישי ובשלב מסוים נכנסו לחדר השינה לשבת ולדבר. הגיעו שני שוטרים בשם מישל נגב ודניאל רחמים, נכנסו דרך חצר הדירה, פתחו את הויטרינה בסלון שהייתה סגורה ונכנסו ללא אישור לתוך הבית עברו לחדר השינה שהיה סגור פתחו את הדלת והורו בצעקות לכל מי שהיה בחדר לצאת, זה היה הרגע שאני התעוררתי ויצאתי מהחדר שלי. לפני זה מסתבר שהם ניסו לפתוח את כל החדרים בבית והילד שלי ביקש שלא יפתחו חדרים נוספים כי ההורים ישנים".

כהן הוסיפה: "לאן הגענו? רק שהמצלמה נדלקה השוטרת הפסיקה לצעוק ולאיים ולפתע ממש הפכה לשקטה וחמודה, דקה לפני זה התעוררתי מהצעקות והאיומים של השוטרת דניאל רחמים ומקולו המאיים של השוטר מישל נגב. כשהילד שלי ביקש שהיא תצא מהבית שלו היא אמרה לו שזה הבית שלה!!! קולטים??? הבית שלה! אין גבול לחוצפה, לעזות המצח והחדירה לפרטיות בביתנו שלנו, לחוסר האנושיות.
רק כשהמצלמה נדלקה פתאום הם הפכו שקטים ובכלל הסכימו לצאת, כשהתחננתי לפני שיצאו הם לא יצאו ולא התייחסו לבקשות שלי".

המשטרה מסרה בתגובה כי "בשעות האחרונות אנו עדים לסרטון חלקי, שפורסם ברשתות החברתיות בניסיון להכפיש את המשטרה והשוטרים, תוך עיוות מוחלט של המציאות.

על מנת למנוע הטעיית הציבור ומצג שווא נגד המשטרה, להלן העובדות הנכונות: השוטרים הוזעקו ביום שישי סמוך לשעה 2:15 לבית באשדוד, בעקבות דיווח על רעש חזק וצעקות שהפריעו למנוחתם של השכנים.

עם הגעת השוטרים, הבחינו בהתקהלות וצעקות של מספר צעירים שישבו בתוך הבית, ומיד שהבחינו בניידת ובשוטרים, הסתתרו בתוך החדרים. השוטרים הגיעו עד פתח הבית, ומשם קראו לבעל הבית להגיע אליהם, ואז נכנסו פנימה, שם טען בפניהם שהוא ישן ויש בחדרו 2 ידידות.

השוטרים שהבינו כי הנ"ל אינו דובר אמת באשר למספר האנשים ששוהים בבית, ביקשו ממנו לפתוח את דלתות החדרים ולקרוא לששת האורחים שיצאו לחלל הסלון, שם נבדקו זהויותיהם והתברר כי אינם דיירי הבית, והם שוהים במקום בניגוד להנחיות שהיה בביתו של אדם אחר ואיסור התקהלות. אמו של הצעיר שיצאה אף היא מחדרה, החלה להתלהם ולצעוק על השוטרים, תוך התעלמות מוחלטת מהעובדה שבביתה שוהים 6 אנשים בניגוד להנחיות, זאת על אף ניסיונותיהם של השוטרים להסביר לה זאת.

נגד 6 האורחים נרשמו קנסות בגין הפרת התקנות, ונגד בעל הבית נרשם קנס בגין הקמת הרעש. צר לנו על הניסיון הפסול להטעות את הציבור תוך פרסום שקרים ותיעוד חלקי, שכל מטרתם ליצור פרסום כזב נגד המשטרה והשוטרים הפועלים נאמנה למען בריאות הציבור".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן