תושבים במע"ר: "פקחים הסירו שלטים מחאה. העירייה "עסוקים בניקיון כללי"

פקחים ועובדי תברואה הסירו שלטים מעל גדרות במע"ר במגרת ניקיון כללי של הרובע. תושבים טוענים כי "העירייה הסירה לנו את שלטי המחאה בהוראה מגבוה". בעירייה אומרים "עסוקים במבצע ניקיון כללי במע"ר לבקשת התושבים"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ויכוח ניטש בין נציגי המחאה במע"ר דרום לבין העירייה. נציגי המחאה טוענים כי עיריית אשדוד באמצעות עובדי תברואה וניקיון הסירו הבוקר שלטי מחאה נגד הבנייה במע"ר. בעירייה טוענים כי במסגרת מה שהם מכנים "מתיחת פנים למע"ר", מזה שבוע ימים שכלל הכוחות העירוניים פועלים בשטח, מפנים פסולת בניין מיישרים גבעות ומנקים גם גדרות עליהם יש שילוט.

אלא שאנשי המחאה נגד הבנייה הגדולה במע"ר דרום, שירו הבוקר הודעות לעיתונאים ובהם תמונות בהם נראים פקחי עירייה מסירים שלטי מחאה שהציבו התושבים כנגד הבנייה במע"ר דרום. הם קראו לזה בשלטים נגד העירייה "פיגוע תכנוני".

"זו בושה וחרפה, שמסירים שלטי מחאה" אמר מנהל המאבק, יגאל מזרחי שבעצמו תלה את השלטים בשבוע שעבר וצילם את הפקחים מסירים את שלטי המחאה.  "ביררתי עם הפקחים ונאמר לי שמנהל בעירייה בשם רמי נתן להם הוראה להוריד את השלטים. מוזר והזוי כי שלטיח פרסום שיש שם לא מורידים. בושה וחרפה לעירייה"

מנכל העירייה – אילן בן עדי בהמשך סיור משבוע שעבר

הבוקר גם נערך סיור נוסף של מנכל העירייה אילן בן עדי, לאחר שקיים דיון בשבוע שעבר ובהמשך לפגישות עבודה ופגישות עם תושבים. יצויין כי בפגישה נכח דובר מטה המאבק נגד הבנייה במע"ר, משה דרור עם שאר נציגי הרובע. "העירייה בשיתוף הגורמים המקצועיים מכלל האגפים במטרה לביצוע בדיקה של המשך תוכנית העבודה כולל אכיפה,ניקיון והסרת מפגעים .השבוע גם חולקו התראות כנגד כאלה שפגעו בסביבת המגורים באמצעות השלכת פסולת" מסר בן עדי .

מהעירייה נמסר כי בסך הכל מדובר במצע ניקיון כללי שתואם עם התושבים במע"ר. "מינהלת רובע הסיטי, אגף תפו״ח, המחלקה   לאכיפה סביבתית והמוקד העירוני פועלים כבר שבוע ימים ברובע המער ומבצעים עבודות ניקיון ,פינוי פסולת בניין , הצבת מצלמות ,התקנת ספסלים.  זאת בהתאם לפגישה שהתקיימה עם תושבי המע״ר ולאחר שגם הם הציגו בעיות שקיימות בשטח. בנוגע לפסולת מכל סוג שהוא, האכיפה תוגבר במקום ומשליכי פסולת מכל סוג ייענשו בהתאם לחוק"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן