תוצאות הבחירות לכנסת: אשדוד עיר ימנית מסורתית ליכודית

רשימת הליכוד גרפה באשדוד 31% מסך הקולות הכשרים, כלומר כמעט כל מצביע שלישי בעיר בחר ליכוד בראשות בנימין נתניהו.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

העיר אשדוד ממשיכה להוביל יחד עם הערים הגדולות כמו באר שבע, ראשון לציון ונתניה את התמיכה במפלגה הגדולה בישראל כאשר אחוז התמיכה הארצי בליכוד שעומד על 24%.
אשדוד, נחשבת לעיר האטרקטיבית בישראל מבחינת מפלגות הימין כולם ובמערכת הבחירות הנוכחית הושקעו תקציבי ענק על ידי המפלגות הקטנות.


נוסף על כך, ראש הממשלה פעל לחיזוק גוש הימין ע"י תמיכה במפלגתו של בצלאל סמוטריץ, ע"פ הנתונים הקיימים זוכה מפלגת הציונות הדתית לשישה מנדטים ככל הנראה גם על חשבון הליכוד.
סיעת תקווה חדשה, בהובלת עו"ד גבי כנפו תלתה המון תקוות באשדוד, הפעילים שלה התבשמו באווירת הסקרים ששטפה את המדינה אך אחוזי התמיכה בעיר די דומים לנתונים הארציים העומדים על 4.5% בלבד. באשדוד גרפה הרשימה של סער כ5 אלף קולות. הישג לא רע בהתחשב בעובדה שאשדוד עיר ליכודית.

בכל מקרה לאור התוצאות הארציות כוחו של סער וחשיבותו כעת היא גדולה במשחק הפוליטי והרכבת ממשלה בראשות נתניהו תלויה בו מאוד. פעילי שטח בליכוד כבר החלו במסע לחצים על סער ואנשיו לחבור חזרה לליכוד.


לעומת אותן המפלגות אשר ניסו לנגוס בכוחה של הליכוד, ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי יחד עם אשר נהון מנהל סניף הליכוד באשדוד דאגו לפעול בשקט ובחוכמה ובהתאם לתוכנית העבודה.

עו"ד כנפו וסער.


הסניף המקומי פעל בצורה יסודית והשקיע בפעילות ניו מדיה ובמפגשים אישיים תוך החזרת כוחות משמעותיים שהיו פחות פעילים במערכות האחרונות וכעת הרגישו שהם זוכים לבית חם ואמיתי כפי שהיה בעבר .
כאמור, האתגר לשמר את המעמד כמעוז הליכוד הוא גבוה במיוחד נוכח המצב בו נתונה מדינת ישראל שדוהרת לקראת מערכת בחירות חמישיות בעוד כחצי שנה ע"פ הנתונים הקיימים לפני ספירת המעטפות הכפולות.
אחד הנתונים המחזקים את הקושי הוא אחוז ההצבעה הנמוך מזה כעשור, אשר מבטא את ייאוש האזרחים במדינה הפוליטי.

איריס נפתלי וביבי


ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אשר קרא את הנולד, גייס למערכה את השרים וחברי הכנסת אשר הגיעו לאשדוד בחודשיים האחרונים בכדי לחזק את המפלגה.
החיבור העמוק בין ראש הממשלה לד"ר לסרי בא לידי ביטוי בהגעתו של בנימין נתניהו פעמיים בשבועיים האחרונים
כשהשיא היה כנס ענק במלון לאונרדו.
לדברי חברי הסניף המקומי, שיתוף הפעולה הוביל להתפתחות המשמעותית של העיר בתחומי התחבורה, חינוך תשתיות וכו'.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן