תופעת השחתת שלטי נשים: העירייה החלה להחליף שלטים

לאחר פרסום הכתבה באשדוד10 על תופעת השחתת שלטי נשים בשלטי החוצות, ההפגנה מול תחנת המשטרה של פעילת הציבור סיון מורלי והגשת תלונות במשטרה ע"י אזרחים, החלה העירייה להחליף את השלטים המושחתים. חברת המועצה עו"ד אורית אלמוזינו- רייז: "הדרך למלחמה בתופעה זו היא הנכחה של דמויות נשיות במרחב הציבורי". מעקב

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המאבק בתופעת השחתת שלטים בהן מופיעות נשים. בעקבות הכתבה בשבוע שעבר באשדוד10 ולאחר שתושבי העיר יצאו למאבק למיגור הדרת הנשים. ההפגנה מול תחנת משטרת אשדוד על ידי הפעילה החברתית סיון מרילי, שקראה למשטרה ולעירייה לנקוט יד קשה וכן הגשת תלונות על מעשי הוונדאליזם על ידי מרילי ועל ידי ג'ניה גורביץ' שהגיש  בשבוע שעבר 3 תלונות, החלה העירייה להחליף את השלטים שהושחתו בשלטים חדשים. כך עולה מדיווח  של גורביץ' בקבוצה "מה עושים היום באשדוד?"  "יחד עם זאת , אציין שחבל שהשלט של העירייה שמציג את פרויקט הגשר והאגם בכיכר המפרשיות אשר הושחת לא הוחלף עד כה" הוא כותב ומבקש מהגולשים  להמשיך במאבק: ״חייבים יחד להיאבק בתופעה הפסולה הזאת שמתרחבת ברחבי העיר מיום ליום".

עו"ד אורית אלמוזינו- רייז: "הדרך למלחמה בתופעה  זו היא הנכחה  של דמויות נשיות במרחב הציבורי"

חברת המועצה עו"ד אורית אלמוזינו- רייז  הממונה על השוויון המגדרי בעיר וכיו"ר הוועדה למיגור האלימות נרתמה למיגור התופעה.  במלוא המרץ : ״מדובר במעשה פלילי, אלים, בזוי, בלתי נסבל וטרור מגדרי של ממש. חייבים לעצור את זה ביחד לפני שנראה מפרסמים שנמנעים מלפרסם דמויות נשיות מחשש להשחתה. הדרך למלחמה בתופעה  זו היא הנכחה  של דמויות נשיות במרחב הציבורי”. מעבר לדיבורים היא פועלת למיגור התופעה. בין היתר היא פנתה למחלקת נכסים, למירב ביטון  האחראית על השילוט אשר מיד פנתה לזכיין לצורך החלפת השילוט. כן הזכיין פנה  למוקד העירוני 106 על מנת לבחון את הצילומים ולהעבירם למשטרה. בנוסף עו"ד רייז בקשר הדוק עם מפקד תחנת המשטרה באשדוד סנ"צ אילן שושן. " הוא הבטיח  כי הוא רואה עבירה פלילית זו בחומרה וימצה את כל הפעולות החקירה כדי לתפוס את החשודים על מנת להרשיע. בנוסף פניתי להנהלת ׳שופרסל׳ שגם בשטחה ו שלטי פרסום ואשר אין לעירייה נגיעה אליו, והם אמרו שיחליפו את השלטים".

"חד עם חברתי רו"ח סטלה ויינשטיין השתתפנו בוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת ישראל בראשות חה"כ עודד פורר, על מנת לקדם חקיקה שתטיל חבות על המדינה או הרשות המקומית בגין השחתת שילוט על רקע מגדרי. התחוור לנו שמדובר בתופעה שקיימת בכל הארץ ושמעולם לא הורשע אדם בגין השחתת מודעות."

"אישה- לא ניתנת למחיקה"

בנוסף בישיבת המועצה בשבוע שעבר יזמה עו"ד אלמוזינו- רייז  לבישת חברי המועצה בחולצה עליה נכתב:”אישה- לא ניתנת למחיקה". לדבריה, היה מרגש ההיענות של  חברי המועצה ובראשם ראש העירייה ד"ר לסרי וסגניו שמעון כצנלסון וגבי כנפן.”זה היה לצורך העלאת המודעות ואמירה נחרצת  שעיריית אשדוד נגד הדרת נשים" היא אומרת וקוראת לציבור להמשיך לגלות עירנות ולפנות למוקד העירוני או אליה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן