תופעה שלא נגמרת- מכת הנזילות באזורים הוותיקים בעיר אשדוד ממשיכה ופוגעת בתושבים

התופעה המדאיגה שרק הולכת וגוברת בעיר אשדוד זוהי תופעת הנזילות ממקור המים הראשי בבניינים באזורים הוותיקים של העיר אשדוד שהולכת ומחמירה מרגע לרגע בקצב מדאיג, תחילה זה היה בבניינים שונים ברחוב המעפילים ברובע ב' ועכשיו זה הגיע גם לרחוב ההסתדרות ברובע א'

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שוב הדיירים מתלוננים ואין מענה ראוימהעירייה. "לא ייתכן, זה לא מקרה חד פעמי, יש כל כך הרבה נזילות ברחוב המעפילים ויש הרבה אזורים וותיקים אחרים שסובלים מחוסר היחס הזה, זה לא הוגן. בשביל מה אנחנו משלמים?"

דיירי בניין רחוב ההסתדרות 9 שברובע א' בעיר אשדוד סובלים כבר למעלה מחודשיים מנזילה מהצינור הראשי של הבניין, הדיירים התלוננו אין ספור פעמים למוקד העירייה אך לא קיבלו שום עזרה בנושא. הובטח להם שישלח איש מקצוע שיסדר את הבעיה אך דבר זה עדיין לא קרה. הדיירים ממשיכים לסבול מהנזילה ומפחדים שהמצב רק ילך ויחמיר והם יגיעו למצב של הבניינים ברחוב המעפילים שסבלו ממי ביוב זורמים, חולדות ומקקים בכניסה לבניין שלהם. 

יוסי מיטרני דייר מהבניין טוען: "עכשיו בפרט עם המכה של קדחת הנילוס, מדובר בהפקרות זה עלול לגרום למחלות, זאת סכנה! יש אצלנו בבניין הרבה דיירים מבוגרים ונכים, אם יקרה לי משהו בעקבות המצב הזה למי אוכל לפנות? אין מענה."

ובנוסף לכל זה, הדיירים של רחוב ההסתדרות 9 קיבלו מכתב מהעירייה שבו העירייה דורשת מהדיירים "לסלק את המפגע", כלומר לטפל במפגע התברואתי המדובר באופן עצמאי תוך שבוע ימים ואם לא יעשו זאת, העירייה תשלח איש מקצוע מטעמם שיטפל בבעיה והדיירים ידרשו לשלם לעירייה סכום העומד קרוב ל3,000 ₪ עבור כל דייר. "בשביל מה אנחנו משלמים את כל המיסים והאגרות, אם ברגע האמת לא רואים אותנו ורק יודעים לקחת מאיתנו כסף?!"

לא התקבלה תגובה בנידון מעיריית אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן