תוך שעות: שני רימונים הושלכו לבתי מגורים באשדוד

משטרת אשדוד חוקרת מי עומד מאחורי זריקת הרימונים תוך מספר שעות לעבר שני בתים ברובעים שונים. אחד מהם נזרק לביתו של הקבלן יהודה הרציג, ככל הנראה על רקע פרוטקשן: ״זה שמחליטים לזרוק רימון כשבני המשפחה בתוך הבית, זה חמור מאוד״

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בהפרש של כמה שעות שני רימונים הושלכו בשני מקרים שונים לעבר בניינים בעיר האחד ברובע ו׳ והשני ברובע ט׳.

המקרה הראשון אירע ביום שלישי בסביבות 21:00 בערב. לפתע החריד את תושבי רחוב ברובע ו׳ רעש חזק של פיצוץ. עד מהרה הסתבר כי רימון הושלך לחדר המדרגות של בניין ברחוב שלמה בן יוסף. כוחות הצלה ומשטרה שהגיעו למקום גילו כי הרימון שנזרק לא גרם לנזק ורק נפגעת חרדה אחת שטופלה. כוחות משטרה החלו לסרוק את הזירה ולאסוף ממצאים מהשטח. דובר המשטרה מסר כי נפתחה חקירה במקרה.

רימון הושלך על בית הקבלן

בעוד במשטרת אשדוד מנסים לעלות על זורקי הרימון ברובע ו׳, זכו דיירים ברובע ט ל״השכמה מיוחדת״ בשעה 04:00 החריד את הרחוב הנם רעש של פיצוץ. הרעש גרם לבהלה בקרב השכנים אך לא גרם נזק . עד מהרה התברר כי מדובר ברימון שהושלך לעבר ביתו של קבלן חרדי, ככל הנראה על רקע של דמי חסות. מדובר בקבלן מצליח ומוכר בעיר, יהודה הרציג ( 38 ), הבעלים של קבוצת "הרציג נדל”ן”. מדובר בחברה מצליחה המתמחה בייזום וביצוע פרויקטים מאז שנת 1987. החברה הוקמה על ידי ידידיה הרציג ז״ל אביו של יהודה. מאז  הקמתה בנתה החברה אלפי יחידות דיור ועשרות מוסדות ומבנים ציבוריים בכל רחבי  הארץ. בעשור האחרון מתמקדת החברה בתחום ההתחדשות העירונית והיא מקדמת בימים אלה עשרות פרויקטים במיקומים שונים בישראל. החל משנת 2018 הצטרפה החברה לרשימה היוקרתית "דאנס 100" המדרגת את החברות הטובות בישראל, בקטגוריית יזמות ובנייה ומאז מדורגת מידי שנה.

את האהבה לתחום כאמור הוא ינק מאביו ז״ל. הוא עוסק בתחום כ- 15 שנה. החל כשיפוצניק הוא בחר להיות קבלן ביצוע. היה לו חשוב להתחיל בצניעות. בראיון בכלכליסט הוא סיפר  "התמקדתי אז בעיקר בשיפוצים, ושמתי לעצמי למטרה ללמוד את התחום ביסודיות, להכיר את השחקנים הפועלים בו ולהעמיק בנבכי הביורוקרטיה".

  ב-2010, בעזרת ההון שצבר בעסקי הקבלנות, הרגיש הרציג בשל להקים יזמות משלו. בעקבות מחלתו של אביו ופטירתו לפני שלוש שנים, שילב הרציג את העסק הפרטי עם פעילות החברה המשפחתית, וכיום הוא ממקד את פעילות הקבוצה בשלוש זרועות עיקריות: התחדשות עירונית, נדל"ן מסחרי ומניב ויזמות לבנייה רוויה חדשה.  הרציג נשוי ובעל משפחה מצליח לנהל את העסק ובמקביל הוא מתנדב בארגון איחוד והצלה דרום. שם הוא מציל חיים של אנשים רבים.

הלילה התפוצץ רימון הלם בביתו. הרציג לא ישן הרבה הלילה אבל הוא מדגיש שהוא לא מתכוון לוותר.  ״חוץ מזה שאני עייף אני בסדר״

ספר לנו מה קרה

״הבנתי שיש תופעה כזו גם באשדוד של דמי חסות. תופעה שאני מכיר מפרויקטים אחרים בארץ, בעיקר בצפון התרחשו מספר אירועים, אבל לא אירוע מהסוג הזה.  היו אירועים מסוג שונה עם נזקים  והפסדים כספיים אבל פה זה היה אירוע חריג ויוצא דופן,  שלוקחים את הילדים בתוך הבית ומשתפים אותם בתוך הסיטואציה, וזה חמור מאוד. אבל  בסופו של דבר המסר הוא פרוטקשן לכאורה (דמי חסות). וזה משהו הוא לא רלוונטי.  הוא לא היה אף פעם ולא יהיה אף פעם.  ה לא משנה כמה רימונים יזרקו  או לא משנה מה יעשו, לא אכנע. אני מאמין שהם  יטופלו כל אחד על ידי הרשויות״.

משטרת אשדוד: ״הנושא בחקירה״

 דובר לכיש מסר בתגובה : ״המשטרה חוקרת את שני המקרים של השלכת רימון שהיו בערב ולפנות בוקר״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן