תוך שבוע: שני מקרים שוד בסניף הדואר

כתב אישום הוגש נגד תושב אשדוד בן 34, בגין שוד סניף הדואר ברובע י״ג. מעובדות כתב האישום, הנאשם הגיע לסניף בו הוא לקוח ומוכר מצויד בפתק ״זה שוד תביא את הכסף״. במקרה נוסף, המשטרה עצרה תושב אשדוד לאחר שניסה לשדוד את הדואר במרכז ב׳, אך נמלט לאחר שהפקידה החלה לצעוק

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום בגין שוד נגד תושב אשדוד בן 34. מעובדות כתב האישום, שהוגשו באמצעות עו"ד חימנות חנה מוצ’ה, עולה כי הנאשם הגיע בצהריים יום שישי ה- 21.8.20 לסניף הדואר ברחוב דוד המלך 18 ברובע י״ג, כשהוא מצויד בפתק שהכין מראש: "זה שוד, תביא את הכסף" הוא פנה לפקיד המכיר אותו כלקוח בסניף, ומסר לו את הפתק. הפקיד פתח את מגירת הקופה, הראה לו שאין הרבה כסף ואמר לנאשם כי ׳אין הרבה כסף ושחבל שיעשה את זה עוד פעם׳. עוד עולה, כי הנאשם דרש מהפקיד את הכסף ואיים עליו לכאורה כי הוא "מצויד”, והפקיד שחשש שהנאשם נושא נשק, מסר לו 2500 שקלים. הנאשם פנה לפקידה נוספת בסניף הדואר, ושאל אותה ׳אם גם לה יש כסף׳ ? ולאחר שהיא השיבה בשלילה, הוא עזב את הסניף.
משטרת אשדוד שטיפלה בתיק, עצרה את הנאשם באותו יום ובחיפוש בביתו נמצא הכסף שנטען ששדד. ביחד עם כתב האישום עתרה הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים. מהבקשה להארכת המעצר עולה בין היתר, כי הנאשם הודה במיוחס לו ואף ביצע שחזור, וכי הוא מוכר בסניף הדואר כלקוח. בשעה שנעצר, הוא לבש את אותם בגדים, בהם תועד במצלמות האבטחה בדואר.
בנוסף נטען כי יש לו עבר פלילי הכולל הרשעות קודמות בעבירות של שוד מזויין בחבורה/באלימות, תקיפה והיזק לרכוש במזיד ואיומים. הוא ריצה בעברו מאסרים מאחורי סורג ובריח, ועומד נגדו עונש מאסר על תנאי, לאחר שהורשע בשוד. הנאשם "ביצע מעשה שוד כשפניו גלויות, במקום בו הוא מוכר לעובדי המקום, תוך שהוא מאיים לנקוט באלימות, ולא יקבל את הכסף ששדד באומרו כי "הוא מצויד". מעשיו אלו מלמדים על תעוזתו של המשיב, על כך שאינו חושש מדבר והוא מסוכן לציבור".
עוד עולה מהבקשה להארכת המעצר עולה כי הנאשם שוחרר לאחרונה מאשפוז בבית חולים פסיכאטרי, לאחר שנקבע כי הנאשם אינו בר עונשין בגין מחלת נפש, והפרקליטות ביקשה מבית המשפט במהלך המעצר שהוא ייבדק על ידי הפסכיאטר המחוזי, לקביעת כשירותו לעמוד לדין ואחריותו למעשיו.

סניף הדואר ברובע ב׳: נבהל מצעקות הכספרית וברח

ועוד ניסיון לשדוד סניף דואר באשדוד. המקרה אירע ביום חמישי 27‪.‬8‪.‬20 בסניף הדואר ברחוב רמב״ם ברובע ב׳. בערך בשעה 17:30 אחר הצהרים התקבל במשטרה דיווח על אירוע ניסיון שוד בדואר. החשוד בניסיון השוד נכנס לסניף ניגש לכספרית ובאמצעות פתק שמדובר בשוד, דרש באיומים את הכסף. הכספרית התחילה ללצעוק והוא נמלט מהמקום. כוחות המשטרה שהוזעקו למקום, החלו לחפש אחר החשוד. לאחר שעה קלה, הם עצרו חשוד תושב אשדוד בשנות ה- 30 ומעצרו הוארך. בבית המשפט הוגשה הצהרת תובע לקראת כתב אישום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן