תדהמה להורים של ילדי גן האגדות בעיר אשדוד:  הבעלים סגר הגן ונעלם יחד עם הכסף

לאחר שקיבלו באופן מפתיע הודעה פתאומית על הפסקת פעילות הגן, גילו ההורים שמנהל הגן נמצא בחובות, השתמש בצ'קים של ההורים לטובת כיסוי החובות שלו ומאז נעלם.

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"גן האגדות" שייך לרשת גנים פרטית הפועלת למעלה מעשור באשדוד, גן יבנה, שתולים, רמת גן, בת ים וחולון – כולם בבעלותו של ראובן רפאלוב.

בשיחה עם ליזי יוסופוב היא מספרת "התנהלות הגן עד אותם רגעים הייתה כשורה, השיקים ירדו בזמן, הצוות היה נהדר – לא היו תלונות, רק במלחמה התחיל ספק שמשהו לא בסדר. במהלך המלחמה נסגר אחד מסניפי הגן ברובע סיטי באשדוד, בנוסף רפאלוב הפקיד שיקים אף שהגן היה סגור ונפתח רק באמצע נובמבר, והבטיח כי על התשלום ששילמנו באוקטובר נקבל החזר בפעילות של הגן בכל חודש אוגוסט".

יוספוב מספרת שרפאלוב ביקש שחלק מהשיקים יהיו פתוחים, ללא ציון שם המוטב, אך דבר זה לא נראה חשוד להורים, "רפאלוב נראה לנו אדם הגון ומסודר, הוא ביקש למלא את השיקים מבלי לציין את שם המוטב, כדי שישים חותמת של הגן, הרבה הורים שזו לא השנה הראשונה שלהם בגן, סמכו עליו והשאירו את שם המוטב ריק, בחלק מהשיקים הוא אכן שם חותמת של הגן והפקיד לטובת העמותה, ובחלק גילינו שהשיק הועבר לטובת אופל בלאנס. כך הוא פעל גם בשנתיים הקודמות, ומשום שעד אז הדברים התנהלו כשגרה לא התייחסנו לזה. הוא תמיד אמר לנו להשאיר את שם המוטב ריק, ורק להורים החדשים בגן ולמי שהתעקש הוא שם חתימה של הגן, לשאר הוא סיפר שהחותמת לא עובדת. לאחר בדיקה עם ההורים, נמצא כי 90 אחוז מהשיקים נמסרו ללא ציון המוטב, בתום לב מלא".

החל מהרגע שקיבלו את ההודעה על סגירת הגן, ההורים נחושים לאתר את רפאלוב ולהשיב את כספם בחזרה. "הוא נעלם, לא עונה לטלפונים, והעו"ד נעלם יחד איתו, צוות הגן שבור שאין עבודה, הורים של 90 ילדי גן זועמים, בשנייה אחת הפכו את עולמנו"

יוסופוב מספרת שחלק מההורים פנו למשטרה והגישו תלונה. "אנחנו צריכים אישור לבנק כדי לבטל סדרת שיקים, ואפשר לבטל רק על ידי הגשת תלונה". 

במהלך הניסיון להבין מה קרה גילתה יוסופוב שהסניפים שנסגרו הם סניפי הדרום וסניף חולון ואילו השאר ממשיכים לעבוד כרגיל. " אנחנו לא מצפים לקבל את הכסף בחזרה, אבל המטרה שלי היא שלא יגבו מאיתנו עוד כסף, ברגע שהוא מכר שיקים לחברת ניכיון שיקים, החברה תפדה אותו, ואם השיק יחזור הם יפנו אלינו ולא אליו והם יכולים לפנות גם להוצל"פ ובתי משפט. פנינו לאופל בלאנס והם אמרו לנו שהשיקים אצלם ואין מה לעשות בעניין, החלטנו לפנות לעו"ד כך שההוצאות שלנו ממשיכות לגדול, אבל החוזה הופר ולכן השיקים צריכים לחזור אלינו. אם לא נקבל מענה נפנה גם לבימ"ש, נעשה רעש כדי שיצא מהיכן שהוא נמצא ויתמודד עם החובות שלו, ולא על חשבון ההורים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן