תדהמה: הבעל מאשדוד חשד שאישתו בוגדת בו, וגילה שהיא עוסקת בזנות

סיפור גירושין כל כך מוזר כבר הרבה זמן לא שמענו. א' מאשדוד חשד שאישתו מנהלת רומן מאחורי גבו. לבני הזוג ילדה משותפת ובמשך זמן רב האשה היתה נעלמת וחוזרת לאחר שעות רבות.

עו"ד שרון גלילי המייצג את הבעל..
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

זה סיפור לא ייאמן על גבר מאשדוד שחשד באשתו שהיא בוגדת בו ומנהלת רומן אהבים עם אחר, גילה בעצם שהיא עסקה בזנות.

לאחר שפנה למשרד עורכי הדין גלילי דגן, המתמחה בתיקי גירושין מורכבים, פעל המשרד במהירות ושכר חוקר פרטי. אלא שלתדהמתו של א' הממצאים העלו שאישתו לא רק שבוגדת בו, אלא שאישתו עוסקת בזנות.
האישה שכרה דירה בתל אביב ושם היתה מקבלת לקוחות כמעט מידי יום. המקום שימש כמכון קוסמטיקה למראית עין, אלא שהחוקר הפרטי שתיעד הכל במצלמתו גילה שהאישה עוסקת בזנות.
בתיעוד נראה כי מתקיימת שיחה בין האישה לבין החוקר הפרטי על עלות הפגישה ומה היא כוללת. האישה הבטיחה שהיא "כוללת פינוק אמיתי" לדבריה. הקלטה נוספת מלמדת שהחוקר מגיע לחדר האור כובה והקולות מהאקט המיני נשמעים בבירור.

הבעל שלא ידע את נפשו החליט להיאבק. מיד הוגשה בקשה לקבלת תסקיר דחוף של שירותי הרווחה בדרישה להעברת משמורת של הילדה מהאם לאב, נוכח כי מיד לאחר הגילוי עזבה האם יחד עם בתה.
בית המשפט שככל הנראה הופתע אף הוא מהגילוי, קיבל את בקשת עורכי הדין וקבע דיון דחוף לתסקיר, ואף קיצר באופן משמעותי את פרק הזמן להגשתו, ככל הנראה בשל החשש לשלומה של הקטינה.

 הדיונים קבועים בבית המשפט למשפחה וצפויות עוד הפתעות רבות לאשה, המציאות עולה על כל דמיון.

תגובת משרד עורכי דין גלילי דגן: ללא דו"ח החקירה, יכל להיות שהבעל היה ממשיך להתגורר עם אישתו עוד שנים מבלי לדעת שהיא עוסקת בזנות. המשרד פעל בנחישות ובמהירות ואנחנו משוכנעים שהמשמורת על הילדה תעבור ללקוח שלנו והאשה תיתן את הדין על מעשיה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן