תבוטל האפשרות לכניסת רכבי שטח לפארק החולות

רשות הטבע והגנים החלה לגדר את אזור החולות בחלקה הדרום-מערבי של אשדוד, במטרה למנוע את כניסתם של כלי רכב ממונעים ההורסים את החי והצומח באזור הדיונה. העירייה תומכת בכך ותעמיד לרשות המעוניינים, מסלולי נסיעה אלטרנטיביים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפורום הציבורי לאיכות הסביבה באשדוד אירח בישיבתו לפני ימים אחדים את סגן ראש העיר ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, אינג' שמעון כצנלסון. במענה לשאלות חברי הפורום הצהיר מר כצנלסון על נכונות העירייה להצטרף למאמצים המושקעים על ידי רשות הטבע והגנים שהחלה לגדר את האזור על מנת למנוע את כניסתם של כלי רכב ממונעים לשטח הדיונה. בתוך כך הוא הסביר שהעירייה תעמיד לרשות המעוניינים, מסלולים אלטרנטיביים לנסיעה על טרקטורונים באזור הפארק האקולוגי ובאזור נחל לכיש. לאור התנגדותם של חברי הפורום להכנסת טרקטורונים לפארק האקולוגי ולאחר בדיקת הנושא, הודיע סגן ראש העיר על נכונות העירייה להיענות להתנגדות ולהותיר את תוכנית הטרקטורונים באזור נחל לכיש בלבד. לדבריו, המסלולים יהיו מתוחמים לנסיעה בטוחה שלא תפגע במטיילים ובערכי הטבע. 

בהצהרתו של סגן ראש העיר יש כדי לספק את רצונם הן של הגופים הירוקים הפועלים בדרכים שונות למניעת הפגיעה במטיילים בדיונה ובחי והצומח בה והן את רצונם של חובבי הטרקטורונים וכלי רכב נוספים הנוהגים לטייל ברכביהם באזורי החולות.

סגן ראש העיר פירט את עמדתה של העירייה בנושאים שעל שולחנו של הפורום והבהיר את תפיסותיו בנוגע לפרויקטים שונים ברחבי העיר. בכך, מאמינים חברי הפורום, נפתח דו-שיח חשוב בינם לבין יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה שיוזמן לישיבות פורום נוספות, גם בעתיד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן