שת"פ ייחודי בין חברת ENWIZE לנמל אשדוד באמצעות אפליקציה

שת"פ ייחודי בין חברת ENWIZE לנמל אשדוד באמצעות אפליקציה שמאפשרת שימור ידע וחסכון תפעולי ע"י סימולציות תלת-ממדיות

צילום: אבי רוקח
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

WIZRD מאפשרת מנגנון של שמירת ידע, סימולציות תלת מימדיות וחסכון בזמן טיפול במנופים וכלים נוספים בשימוש הנמל. האפליקציה מנחה לביצוע נכון ומדוייק של נהלי תפעול ותחזוקה. בנוסף, האפליקציה מייעלת הכשרה של עובדים חדשים, ומסייעת בשמירת הכשירות של העובדים הותיקים. האפליקציה מנחה את העובד צעד אחר צעד כתחליף לחוברת הדרכה/ספר מכונה, באופן אפקטיבי ובצורה זמינה, ברורה ונוחה בכל סביבת עבודה. חשוב לציין, כי בעת תקלה בעגורן לדוגמא, זמן ההשבתה הינו זמן הפסד השתכרות של נמל אשדוד, שעלול להצטבר מהר מאוד לסכומים גבוהים. בסיוע אפליקציית WIZRD זמן תיקון עגורן הוא מינימלי ויעיל ביותר. 

היתרונות בתוכנת WIZRD  הם שכל המידע נגיש ומצוי בצורה קוהרנטית וסדורה באפליקציה אשר יכולה להימצא בידי כל עובד ועובד בתוך חוברת אחזקה דיגיטלית בטלפון. הדבר יסייע בקיצור זמני הטיפול, ייעול המערכת, שיפור השירות והגברת הבטיחות לעובדים ולציוד. בנוסף, האפליקציה שירותית מאוד, אסוציאטיבית ומותאמת לכך שהשימוש בה יהיה נוח למכונאי צעיר ואף למכונאי ותיק. 

העברת כל תהליכי העבודה לאפליקציה יוצרת סטנדרטיזציה של כל התהליכים בנמל, ובסופו של דבר, תייעל רבות את המערכות, את אופן התיחזוק, ותאפשר מתן פתרונות בזמן הקצר ביותר ובדרך היעילה ביותר ובכך – תחסוך זמן וכסף לנמל. העובדה ש-WIZRD יכולה ליצור סימולציה תלת- ממדית לתהליכים שונים המתבצעים בנמל מאפשרת גם למכונאי שמעולם לא ביצע משימה דומה לפני –  לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר. 

בתוך מספר חודשים, נמל אשדוד ייצר חוברת אחזקה דיגיטלית תלת ממדית זמינה לכלל העובדים. דבר אשר יסייע רבות לנמל, ישפר את הביצועים ויחסוך עלויות תפעול רבות לנמל. נמל אשדוד שם לו לדגל קידמה, טכנולוגיה ושילוב עבודות הנמל בסביבה משתנה ודיגיטלית. ובכך משמר את מעמדו כנמל המוביל בישראל.

שיקו ז'אנה, מנכ"ל נמל אשדוד, הוסיף: "באמצעות השקעות, יצירת שיתופי פעולה ויוזמות טכנולוגיות, הנמל הופך לגוף חדשני, יעיל  ומתקדם. שת"פ עם חברת ENWIZE הינו צעד נוסף של הנמל במעבר לסביבת עבודה דיגיטלית  שתייעל את עבודות האחזקה ותאפשר הדרכה מקצועית וטובה יותר".  עוד ציין כי "מדובר בשת"פ ייחודי וחשוב, שיתרום לנמל אשדוד בשמירת הידע התפעולי שלו, לחסכון משמעותי ולשיפור השירות."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן