שש משש אחרי הפגרה

שבוע נפלא למ.ס אשדוד שניצחה במוצ"ש את הפועל ירושלים בדקה ה-94 מפנדל של סייף וכעבור 3 ימים ניצחה שוב, בחוץ את מכבי נתניה באותה תוצאה, 1:0 (משער של זקאריה). בן שמעון: "גאה בשחקנים". בשבת: משחק חוץ במושבה מול מכבי פ"ת (17:30)

צילום: דוברות מ.ס אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ליגת הבורסה לניירות ערך חזרה בשבת האחרונה, לאחר פגרה בת שלושה שבועות ובמוצ"ש מ.ס אשדוד אירחה את הפועל ירושלים במסגרת המחזור העשירי לעיני 800 צופים, רובם לבשו אדום, התמקמו ביציע הצפוני ועודדו את הקבוצה האורחת לאורך כל ההתמודדות. לפני המשחק התקיימה דקת דומייה לזכרו של אינג' צבי צילקר ושחקני מ.ס אשדוד אף עטו סרטים שחורים על החולצות. המאמן בן שמעון עלה שוב עם שלושה בלמים מה שגרם להרמות גבה, לנוכח זהות היריבה. בכנפיים פתחו קני סייף באגף השמאלי, שהתקשה לבוא לידי ביטוי בדקות הפתיחה והקפטן, טום בן זקן שחזר להרכב הפותח על חשבונו של זוהר זסנו. בחלק הקדמי פתחו פאהד באיו שהיה בינוני ועוז בילו שהחמיץ הזדמנות נהדרת כבר בדקה הראשונה ובעט לשמיים ממצב נוח. הדקות נקפו והפועל ירושלים המשיכה להתגונן, אך בדקה ה-23 יצאה למתפרצת מסוכנת עם ויליאם אגאדה, שהשאיר אבק לננאד צבטקוביץ', בעט כדור חד מזוית קשה וסחט הדיפה נפלאה מיואב ג'ראפי, שהמשיך את היכולת הטובה שלו מלפני הפגרה והיה נחוש לשמור על רשת נקייה.

ככל שהמחצית התקרבה, כך מ.ס אשדוד התקרבה לשער הראשון במשחק. בדקה ה-37 בן זקן הגביה מימין לתוך הרחבה ואור אינברום הגיע לכדור, בעט כדור מין האוויר, שפיספס במעט את המסגרת של השוער האורח אדליי. בדקה ה-41 הגיע המהלך שהשפיע על המשך המשחק. קני סייף חטף כדור מבלם הפועל ירושלים גוני נאור, שהכשיל את סייף על סף הרחבה. שופט המשחק אביעד שילוח הלך לבדוק במסך הוידאו את המהלך והחליט להחמיר עם בלם ירושלים ושלף לו את הכרטיס האדום בטענה כי מנע מצב ודאי לכיבוש ובכך הותיר את האורחת בעשרה שחקנים. את הכדור החופשי 'ירה' בן זקן מ-17 מטרים למסגרת, אך מצא את השוער אדליי מוכן והאחרון הדף לקרן.

המחצית השנייה הייתה חלשה, כאשר אשדוד מתקשה להגיע למצבים מול הבונקר של האורחת. בדקה ה-75 הפועל ירושלים מצאה את העורף האשדודי דליל ויצאה להתקפה מסוכנת כאשר שוב ג'ראפי היה במקום עבור קבוצתו והדף ניסיון מסוכן מתוך הרחבה של חדידה. כעבור 4 דקות קרן של סייף מצאה את הראש של הבלם אוואני, אך האוגנדי הבין לאומי נגח החוצה בעוצמה. אשדוד המשיכה להאמין בעצמה, שיחקה בסבלנות ועדיין, התקשתה להגיע למצבים. עמוק בתוך תוספת זמן של 5 דקות הגיע המהלך החשוב במשחק, בזכות שני מחליפים של מ.ס אשדוד. חמודי כנעאן הכניס כדור עומק לעבר יעקב בריהון שהוכשל ברחבה על ידי הגנת ירושלים ו השופט שילוח הצביע ללא היסוס על הנקודה הלבנה. קני סייף לקח את האחריות ובעט כדור מדויק לפינה הגבוהה וקבע 1:0 יקר וחשוב לזכותה של מ.ס אשדוד. שחקני מ.ס רצו לעבר הספסל וחגגו עם הצוות המקצועי את השער וגם עשרות אוהדים השמיעו שאגות שמחה. זאת גם הייתה תוצאת הסיום שהעניקה ניצחון מתוק למ.ס אשדוד שעלתה מעל לקו האדום ונחתה במקום העשירי בטבלה לפני מחזור אמצע השבוע.

חנוכה שמח בנתניה

כעבור שלושה ימים יצאה מ.ס אשדוד לאצטדיון בנתניה והתמודדה מול מכבי המקומית. לפני המשחק הודלק נר שלישי של חנוכה בתוך המגרש כאשר שליחי חב"ד בירכו. על הדשא, החלוץ הצעיר מוגיס זקאריה קיבל את חולצת ההרכב וגמל לרן בן שמעון בשער נהדר בדקה ה-22, אחרי מהלך קבוצתי נהדר. הקשר הברזילאי מתוסיניו שגם פתח בהרכב מסר כדור עומק לכיוון האיש של מ.ס במשחקים האחרונים קני סייף, שהגביה בצורה מדויקת מצד שמאל וזקאריה בבעיטת יעף ברגל שמאל מתוך הרחבה הכניע את דני עמוס, שוערה של מכבי נתניה וקבע 1:0 לאורחת מאשדוד. כעבור 5 דקות נתניה איבדה את הראש ונותרה בעשרה שחקנים לאחר עבירה בלי כדור של הקשר הזר גויאגון שפגע באבו עאקל והוסיף חטא על פשע וסטר לאור אינברום. המשחק התחמם והפך להיות אלים במיוחד לאחר עבירה מכוערת של זקאריה, שקיבל עליה כרטיס צהוב. בתגובה המאמן בן שמעון החליף את כובש השער זקאריה והכניס במקומו את עוז בילו בדקה ה-35. האחרון יכול היה להגדיל את התוצאה שניות לתום המחצית אך הוא החמיץ ואשדוד ירדה ביתרון מינימלי, אך ביתרון שחקן.

במחצית השנייה נתניה שלטה במגרש וניסתה להשיג את השוויון בכל הכוח. האורחת ניצלה את הדלילות בהגנת נתניה ויצאה למתפרצות. בדקה ה-60 רב"ש ביצע שני שינויים והכניס את זסנו והרוש המוכשרים, בוגרי מחלקת הנוער של המועדון במקום אבו עקאל ובן זקן. בהמשך גם בריהון וכנעאן נכנסו והכניסו הרבה רעננות לאשדוד, שהגיעה להרבה מצבים ברחבה של נתניה. בדקה ה-89 זסנו פרץ נהדר מימין ומסר כדור רוחב מדויק לבילו, אך הכישרון של מ.ס אשדוד בעט לשמיים. נתניה ניסתה להשוות בתוספת הזמן אך ללא הצלחה ובסיום ניצחון גדול וחשוב למ.ס אשדוד, השני שלה ברציפות, בו היא שומרת על רשת נקייה ומגיעות כל המחמאות להגנה שלה על כך. הניצחון הרחיק את אשדוד מהאזור המסוכן בתחתית וקירב אותה לתמונת הפלייאוף העליון.

רן בן שמעון שחגג את הניצחון אמר אחרי המשחק: "לבוא לנצח בנתניה זה גאווה גדולה. למרות שיכולנו לעשות יותר. אני מאושר, גאה בשחקנים שלי, גאה ביכולת שלהם, לבוא 3 ימים אחרי משחק ולהיראות ככה. באנו לשנות דברים והאויב הכי גדול שלנו זה הבינוניות. אנחנו רוצים את הכי טוב עבורנו. הובלנו כבר ב-11 מול 11. אין לי ספק שכאשר הביטחון של הקבוצה יעלה היא תראה דברים יותר טובים. בסך הכל אני מאוד גאה בשחקנים שלי. הקבוצה הזאת היא כל כך דינמית. קני סייף היה היום יוצא מין הכלל, גם אופי טוב וגם בחור טוב. ביום שבת משחק חדש".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן