שר התיירות חנך את כנס המלונאות 2020 באשדוד

לקראת הקמתם של כ-15 מלונות חדשים בעיר בעשור הקרוב – עיריית אשדוד והחברה לתיירות קיימו כנס יזמים ואנשי עסקים בהשתתפות שר התיירות יריב לוין, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, סגן ראש העיר שמעון כצנלסון, עופר דרי מנכ"ל החברה לתיירות אשדוד, רו"ח אמיר חייק נשיא התאחדות

צילום: מייק אדרי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"הפיתוח התיירותי הארצי וההשקעה הממשלתית בתיירות הקפיצה את כמות התיירים הנכנסת לישראל לכ4.5 מיליון איש בשנה ואין ספק כי עם פיתוח התיירות באשדוד בשנים האחרונות , העיר אשדוד תהפוך להיות חלק מהותי ומרכזי בתיירות בישראל", כך פתח את דבריו שר התיירות, ח"כ יריב לוין, בפני עשרות באי הכנס, מבכירי ענף התיירות והמלונאות בארץ.

מאות מיליוני שקלים מושקעים ע"י עיריית אשדוד באמצעות החברה לתיירות אשדוד בקידום תכנית לפיתוח רצועת החוף ובהקמת מלונות חדשים בעיר המשוועת לחדרי אירוח, בהקמה ובהכשרה של תשתיות ומתקנים.

הכנס שנערך היום (רביעי) בבית האמנים ע"ש אריה קלנג בגבעת יונה תחת הכותרת "אשדוד עושה תיירות – כנס יזמים למלונאות אשדוד 2020", נערך בהנחיית עופר פטרסבורג – עתונאי ופרשן כלכלי בכיר, הוא המשכו של דיאלוג רציף בין הרשות המקומית והחברה לתיירות לבין היזמים ובעלי מגרשים למלונאות, אנשי עסקים, חברות ניהול של בתי מלון ועוד – למימוש ולקידום בניית בתי מלון ורק לאחרונה נחתם הסכם להקמתם של שני מלונות מרשת "הילטון" בעיר – אשר בנייתם כבר החלה.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ברך על תהליך מואץ זה של תנופת התיירות, במהלכו מתוכננים לקום כ-15 בתי מלון חדשים בעיר ב-10 השנים הקרובות והודה לשר לוין על פועלו למען העיר אשדוד במהלך כהונתו.

סגן ראש העיר שמעון כצנלסון הצהיר כי "יש אור ירוק למלונאות מבחינת הרשות המקומית. המדיניות של ראש העיר והוועדה לתכנון הבנייה היא לקדם במרץ את התכנית החופית, תכניות המלונאות ובנוסף קידום נושא תיירות המרפא".

במסגרת הכנס, התקיימו דיונים מקצועיים פתוחים בשורה ארוכה של נושאים, בהם: תמריצים למלונאות, שילוב מגורים ומלונאות, מימון בנקאי למלונאות, שומרים על סביבה תיירותית ועוד.

מנכ"ל החברה לתיירות עופר דרי, סקר בפני המשתתפים את תכניות הפיתוח התיירותי בעיר,  בהווה ואלה המתוכננות בעשור הקרוב. "קידום מרחב החוף כתשתית עירונית, תיירותית, רציפה והמשכית הפונה לקהל הרחב ברמה הארצית והבינלאומית – תוך פיתוח המרחב הציבורי, מיזמים ותכנים תיירותיים, שיווק ויח"צ וקידום התרבות המקומית ועוד, כאשר מטרת העל היא אחת – מיצובה של אשדוד כעיר ים רב תרבותית – תוססת ועשירה, המהווה מוקד משיכה לתיירים ומבקרים לאורך כל השנה", כך לפי דרי.

שורה ארוכה של יזמים ואנשי עסקים נכחו בכנס שהיה מלא עד אפס מקום, בהם איציק חדד ("יחד הבונים"), משה דנינו, לירון פרי מנכ"ל פרי נדל"ן, אלי גבאי – בעלים של קבוצת גבאי ומיה גבאי טובול מנכ"לית הקבוצה, דרור קוזניצקי – מנכ"ל מנרב  פרוייקטים, ענת סטריק דהאן – מנכ"לית משותפת ברשת מלונות טמרס, אייל קשדן – מנכ"ל "השטיח המעופף" ועוד אנשי שיווק, מנהלי רשתות ואנשי תקשורת המסקרים את הענף.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן